"půjdeme?,, zeptal se Marcus, když si malá Emma odcupitala k televizi.Přikývla jsem a Marcus se rozešel i s mými kufry ke dveřím, které měli nejspíš vést do obývacího pokoje, protože malá Emma zmizela někde tam a ozývali se z tama hlasy. "Tak jdeš nebo ne?,, až teď jsem si uvědomila, že tam celou dobu stojím jak debil. "j-jo jasně,, vykoktala jsem a rozešla se za ním.
Prošli jsme obývákem až na druhou stranu ke schodům, které jsme vyšli, a třeba jsem úplně mega moc ráda, že vedli nahoru a nevedli do sklepa. Ale zase tu je možnost že mě zamčou na půdě.
Když jsme vyšli, čekal mě pohled na dlouhou chodbu, na které bylo tak 5 dveří na každé straně. Jako vážně? Na co tolik místnosti sakra? "tak, tady to je,, otevřel dveře, které byly v pořadí čtvrté od schodiště a po pravé straně. Opatrně jsem vešla do rámu dveří a jako..
Wow! Vkus jim Teda rozhodně nechybí. Naproti dveřím byl nějaký stůl s Mackbookem, po pravé ruce u zdi byla postel, která vypadala jako manželská a naproti ní, byla velká vestavěná skříň. Všechno bylo sladěné do bílé, šedé nebo černé barvy.Jako v tom pokoji budu 24/7 jak to tak sleduju.
Marcus vešel dovnitř a já hned po něm. "kde to chceš dát?,, rozhlédl se po pokoji a pak nějak jeho tmavé oči,ze kterých šel strach zabloudily pohledem do těch mých. "To je jedno. Třeba k posteli,, ukázala jsem na ni prstem a on je tam donesl.
"chceš provést po domě teď, a nebo si chceš napřed vybalit, odpočinout a nebo tak?,, položil mi otázku. Upřímně je mi to celkem jedno. Spát se mi nechce,ani nejsem nijak zvlášť utahaná.Jen mě bolí záda a zadek z toho sedění 5 hodin v kuse."Kdy chceš. Klidně i teď můžeš/můžem,, mikla jsem rameny."fajn,, asi mu to taky bylo celkem jedno.
"jaký byl let?,, přerušil to trapné ticho které mezi náma chvíli přetrvávalo, a vlastně to byla první věta za celý průvod po domě, protože pořád jen opakoval slova tipu"tady je--,, a nějaký ten název místnosti. Jinak jsem zjistila, že můj pokoj je vedle Tinuse a o pokoj naproti Marcusovém. Super.
"celkem dobrý.. Proč?,,
"jen tak se ptám. Tolik hodin v letadle není moc příjemný,,
"děláš jakoby jsi létal pořád,, protočila jsem očima." taky že létám,, uchechtl se, ale mně to nějak směšné nepřišlo. "by mě zajímalo kam prosim tě,, tak tohle by mě faaakt zajímalo."všude.. Například do Osla,Dánska, Ameriky,Rakouska a všude možně,, tak to mu peníze asi zrovna nechybí."by mě zajímalo kde ty na to bereš,, protočila jsem otrávenémě panenkama. Zastavil se takže tím pádem i já, otočil se čelem ke mně s uchechtnutím.
"Uhm například koncerty, YouTube videa taky různé rozhovory a tak.. To se ti postupem času nahromadí,, zvedl hlavu od prstů na kterých počítal ty věci co teď vyjmenoval s úšklebkem a já na něj zírala s otevřenou pusou. Jak jako koncerty? Jak jako videa a různé rozhovory!?
"c-co tím myslíš?,, vykoktala jsem ze zařazení." Uhm to, že jsem slavný Malinká,, bodl mě jeho prstem do mého nosu s lehkým úsměvem.
Proč jsem se nad jeho dotekem sakra tak rozechvěla!? Jeho prst jsem s otevřenou pusou pozorovala a hned potom co se mě dotkl se opět uchechtl a ani jsem nestihla na to jeho oslovení nějak zareagovat kvůli tomu překvapení.Navíc se hned potom otočil a s úsměvem mizel ve svém pokoji.
Tady to nějak divně smrdí😏🧐
I hope u like it💖🥀
ČTEŠ
My second family|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionSe školou jedeme na měsíční pobyt do Norska a Budem každý bydlet u nějakých cizích rodin.Já vyfasovala nějaké Gunarzeny nebo co to je zač. Úplně se těším,a jo, teď se tady dusím tou ironií která tady páchne po celém městě.