"co budete dneska dělat?Nechceš Kath provést třeba po městě a ukázat jí,kde co je aby měla lepší rozhled?,, navrhla máma,když jsme seděli v kuchyni za stolem už jen my dva s Kathlyn páč všichni ostatní už snídani měli a mamka vařila nebo co tam vlastně dělala."teď není čas a odpoledne jdeme na trénink,takže na tohle zbyde čas až potom,, obeznámil jsem jí s našim plánem.
"já bych se šla někam kouknout. Sledování televize není tak důležité nebo ano?,, podotkla brunetka a polkla sousto chleba."Sledování televize jsem zrovna na mysli neměl.Spíš se mi na ní objevilo to,že si tě po snídani trochu přezkouším ve fotbale když jsi tak vyšilovala aby jsem tě sebou sebral na trénink,, ušklébl jsem se,protože přece jenom.Fotbal může milovat ale taky na něj může být jako poleno.Navíc když jí to nepůjde tak ji to prostě naučím.
"těš se na prohru Gunnarsene,,
"ještě se uvidí kdo vyhraje princezno.Vlastně se ještě přijde na to,jestli to vůbec umíš,, bodl jsem ji do nosu s úsměvem.Poraženě se na mě podívala."vezmeme i Tinuse,ať je větší sranda?,, navrhla."to by jste mohli Marcusi.Ať pak není naštvaný že jsi hrál bez něj. Víš co to pro něj znamená,, doplnila nakonec mamka.Ugh..já si chtěl zahrát jen s ní,ale přece jen je to můj bratr no.
---
"brácha ty jdi do brány Kath,ať neprohraje tak moc.V bráně ti to jde,, přikázal jsem mu při očním kontaktu s tou,naproti které teď stojím s kopačákem a čekáme až hra začne."neboj se.Budu se snažit být hodný a tolik nestřílet na branku aby jsi vyhrála,, se slovy plné provokace,které jsem právě vyslovil z úst se ale po chvilce otočili proti mě.Naklonila se přes míč,který byl kousek od ní a přiblížila se k mému uchu."ještě se uvidí kdo vyhraje honey,, její horký dech dopadal na mou pokožku a to v mém těle vyvolalo nepříjemné pocity.
znovu se vrátila na svou pozici a s úšklebkem se na mě podívala.Já tam stál jak přikovaný k zemi a snažil se zbavit té husiny která projížděla mým tělem."TEĎ!,,ozval se výkřik Martinuse,aby hra mohla začít a Kathlyn okamžitě vystartovala i s míčem za mě,že jsem se nestihl ani pořádně vzpamatovat z toho šoku který vyvolal v mém těle pouze její dech.
"no brácha,myslím že tě právě teď porazila holka,, připomnělo mi moje mladší dvojče, které mě soucitně poplácalo po rameni a já se na tu výherkyni která mě právě teď porazila koukal s otevřenou pusou. Tinus hned po jeho řeči odešel zpátky do domu a tím pádem jsme tam zůstali jen my dva."co tak koukáš?,, probrala mě Kathlyn z mých hlubokých myšlenek, které se směřovali pouze k ní."jak si se to sakra naučila hrát tak dobře?!,, histericky jsem vykřikl.Protože ona je vážně jediná holka kterou vidím hrát fotbal. ona je v tom dokonce lepší než já s Tinusem!
"léta práce zlato,, musí mě každý plácat po mém rameni? Už mě to začíná štvát. Já si uraženě složil ruce na prsou a udělal naštvaný pohled."copak? Někdo tady nerad prohrává?,,její smích je tak okouzlující. Ovšem i přes to jsem pořád mlčel." no tak honey.. Bav se se mnou,, řekla už trošičku víc vážněji.Ovšem když viděla že se mnou prostě nehne ani tak, otočila se a chtěla jít domů, ale moje ruka jí v tom zabránila.
"Moje hruď tě nějak moc přitahuje nezdá se ti?,, nad svým argumentem jsem se musel uchechtnout ale ona se zmateně koukala těma jejíma kukadlama, do čeho to zase narazila. Stalo se totiž to, že jak jsem ji chytl za zápěstí, otočil jsem jí k sobě a to trdlo do mě tak nějak narazilo."princezno jsi v pořádku?,, ustaraně jsem se zeptal, protože svůj zrak má neustále přilepený na mém tričku bez jediného mrknutí.
"jo jsem v pohodě,, konečně mi odpověděla trochu slabějším hlasem než obvykle, konečně otrhla zrak od mého těla a zadívala se mi do očí. "opravdu?,,její líčko jsem si chytnul do dlaně a palcem jí ho mnul s ustaraným pohledem.mou ruku si obalila do té své, zavřela oči jakoby jí to bylo příjemné. Vypadala jako andílek. "opravdu,, vyslovila nakonec.
"tohle už mi víckrát nedělej,, přitiskl jsem si ji k sobě,pevně ji chytil za hlavu a políbil na čelo. Teď to bude znít dost divně,ale když tady předemnou stála jako tělo, které právě opustila duše, bál jsem se o ní.
Jako myslela jsem že tohle nestihnu dneska napsat, ale tak nakonec anoo💕
I Hope u Like it babies❤️
ČTEŠ
My second family|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionSe školou jedeme na měsíční pobyt do Norska a Budem každý bydlet u nějakých cizích rodin.Já vyfasovala nějaké Gunarzeny nebo co to je zač. Úplně se těším,a jo, teď se tady dusím tou ironií která tady páchne po celém městě.