26.🥀

2.1K 125 44
                                    

Na začátku jsou celkem sexuální scénky,(šikmé písmo), takže to kdyztak vynechte a čtěte to, co je normálním písmem. Raději jsem vás varovala, ale stejně to všem bude úplně u prdele takže si užijte čtení a ode mě to pohoršení nemáte jen tak btw. 🙂❤️

Líbal mě. Líbal mě všude. Na mé tváři, na mém krku,kde zanechal nejspíš pár červených flíčků a i na mém dekoltu, odkud si našel cestiču do vnitřní strany mých stehen.Ležela jsem pod ním skoro nahá.Měla jsem na sobě jen tenkou látku,která měla naznačovat kalhotky.Ostatní kousky obečení byly rozházané někde v pokoji.On měl na sobě už jenom jeho boxerky,a tričko s teplákama bylo odhozené někde s mým oblečením.Ten pohled na jeho vypracované břicho, který se mi dostal,když jsi tričko vyslékl,byl přímo dokonalý.Má teprve 16 a jeho tělo se nevyrovná ani třiceti letému mužovi.Na chvíli se mých stehen vzdal,uchopil můj lem kalhotek mezi dva prsty a s jeho temnými kukadly se zadíval do těch mých.Bylo mi jasné co po mně chce.Beze slov jsem přikývla a on se na mě šibalsky usmál.Pomalu je stáhl z mých nohou a poslední kousek mého obleční,který právě pohodil někde do prostoru pokoje,skončil jako mé ostatní oblečení.Ležela jsem pod ním naprosto nahá.Už nic mé ženské křivky nezahalovalo.Vrhl se mi zpět na rty,kde se opět nezdržel dlouho a opět si našel cestičku až k mým stehnům.Ovšem..Ani tam nezůstal dlouho a jeho jazykem se dotknul mého sekundárního místa.Neodpustila jsem si tichého vzdychu který z mých úst vyletěl,prostěradlo si zmuchlala do mých obou ruk a prohnula se v zádech díky té slasti,kterou mi nyní dával.mé vzdychy se mu nejspíš líbily,ale stejně po chvíli přestal.Stoupl si,spokojeným úsměvem si mě prohlížel do té doby dokud nedošel k šuplíku kde sebral stříbrný balíček a když přišel zpátky ke mně,stáhl si boxerky a nyní byl už i on úplně nahý.Balíček roztrhl a ochranu si nasadil na svého poněkud velkého kamaráda.O pár sekund později jsem v mém podbříšku ucítila menší tlak.,,M-Marcusi" zavzdychala jsem a nohy si obmotala okolo jeho pasu.Pomalu začal přirážet.Mé nehty se zarývali do jeho kůže na zádech,ovšem mu to nevadilo a podle jeho úšklebku ho to nutilo rychleji přiřážet,no mé vzdechy si užíval nejspíš taky.

,,Kathlyn vzbuď se." volal na mě až moc znamý hlas,který jsem víc jak měsíc neslyšela? někdo mi žduchal do ramene a to mě nutilo se otočit už jen díky té zvědavosti,jestli se mi to opravdu jen zdá,nebo je tady.vedle mě a budí mě. Pomalu jsem se otočila na stranu,ani jsem pořádně ještě nestihla rozlepit oči,kvůli spánku a už okolo mého krku byly obmotané obě ruce a ležela na mě ta lochneská příšera,která mi bude ještě mít co vyprávět.,,Taky tě ráda vidím Caro..Ale nemohla by jsi už slézt? jinak mě udusíš" při posledním slově jsem se musela zakuckat, protože se mi začínalo blbě dýchat.,,no jo,no jo" odlehla si ze mě a posadila se naproti mě do tureckého sedu.

,,uhm.. Takže už mi povíš co se ti zdálo tak úžasného že jsi se culila jak debil a byla červená jak rajče?" nadzvedla jedno obočí a nahodila pobavený úšklebek. Až teď jsem si uvědomila na jaké úchylárny jsem zase myslela. A ještě k tomu s kým jsem tam byla. Chybí mi ten můj blbeček. Chybí mi to jezení zmrzliny o půl jedné a nebo to neustálé provokování.chybí mi ty jeho rty, které chutnají po jahodách. T-teda n-ne ty rty ne. To jsme se jenom přeřekla v duchu. Jooo Kath, Kápla jsi na to. Navíc mám Chrise.Jasně. Jeho rty mi chybí. Ne Macovi. S tím Macem to byl jenom sen, dost příjemný,že bych si to nechala i líbit, ale je to jen sen. To nic neznamená Kath. Nic. Miluješ Joshe, který je ode mě přes 1000km a nikoho jiného. Jo, to jsem ráda že jsem si to ujasnila.

,,co já vím, už si to nepamatuju"

Tak přece jen vydávám..❤️ Šťastný a nový rok vám přeju všem a zbytek jsem řekla v minulé kapitole takže nemá cenu to nějak okecavat❤️❤️

My second family|FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat