8.🥀

3.1K 174 39
                                    

"shhh,, vydal jsem ze sebe tichý hlásek aby Kath, kterou jsem si právě teď sebral do náruče spala opět klidně a jeden neposedný pramínek který se jí omylem zatoulal od ostatních jsem zasunul za její malé ouško.Ještě chvíli jsem se koukal na tu roztomilost co mi leží v náručí a rozešel se s ní směrem ke schodům. Pár sekund zpátky byla ještě tak vzdálená, ale teď se ještě pevněji zachumlala do mé mikiny,lehce se usmála při čemž se její rtíky otřásli zimou a trochu začala rozlepovat její pomněnky. "shhh za chvíli bude teplo,, utišil jsem ji a co nejvíc si Pospíšil aby mi neumrzla. Uhm Teda jakože ne mně, ale chápeme se.

Došli jsme až k ní do pokoje, zlehka jsem ji položil na postel, přikryl jsem jí peřinou pohladil po vláskách a vlepil polibek na čelo přičemž mám pocit že její tvářičky nabrali červeného odstínu. "dobrou noc malinká,, usmál jsem se, ještě jednou jsem ji pohladil po líčku které přímo hořelo a rozešel se ke dveřím."Marcusi?,, ozval se slabý rozespalý hlásek, který mě vyrušil při odchodu z pokoje.

"co se děje?,, otočil jsem se zpátky na postel a ustaraně pohlédl.Sice mluvila, ale její očka byla pořád zavřená. "zůstaneš tu prosím se mnou?,, chvíli jsem se na ni koukal jestli to myslíš vážně ale po pár sekundách jsem se k ní vrátil zpátky. Vyslékl jsem si moji mikinu 'First Kiss, z merche co máme s  bratrem, hodil ji někde na zem vedle postele, lehl si vedle ní, přikryl jsem se taky a koukal se na ni. Hlavu si přesunula na můj hrudník,ruku přehodila přes mé břicho a jednu nohu přes obě mé. Jakoby chtěla říct "teď už tě nepustím,,. Jednou svojí jsem jí hladil po zádech a tou druhou jí hladil po vlasech.

Jako na to, že mezi náma není nic jiného než přátelé nebo jakože asi ani to nejsme když se neznáme ani pár hodin tak mezi sebou máme dost dobrý vztah. Považuji ji jako za svoji malou princeznu.

***

Už je to skoro hodinu co spí a ještě se nevzbudila.Sice už neleží na mě protože za tu dobu si stihla odlehnout.  "ne!nech mě! Prosím přestaň!,, začala sebou házet a brečet. Okamžitě jsem zareagoval, přesunul se kousek k ní a dal jí ruce zpátky k tělu."shhh neboj se. Jsem tu s tebou honey,, snažil jsem se jí uklidnit ale to nějak  nepomáhá a její pláč neustával takže jsem si ji pritisknul k sobě a kolíbal s ní ze strany na stranu.

"neplač dobře? Jsem tu s tebou,, hladil jsem jí po vláskách a Sem tam ji tam vlepil malý polibek. Bolelo ji takhle vidět. Sice nevím proč ale něco mi říká že ji musím chránit jako svou princeznou za kterou jí považuju,což je vlastně vtipný protože spolu nikdy nebudeme opravdový pár i když by to do nás teď mnozí řekli.

Miluju&maluju a prostě jsou spolu zkrátka dokonalý a úplně aaaae😍😍😍🤤 kdo taky taje? 😍😍🤤Btw další kapitola je ve čtvrtek nebo v pátek ikdyz ji mám napsanou už ale tak co no😂I Hope u like it and I love u all babies❤️❤️

My second family|FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat