Α : Εντάξει, είπε και μου χαμογέλασε
........................................................................Του χαμογέλασα πίσω και αρχίσαμε να περπατάμε προς την πόρτα. Το "θηρίο" του Άρη δεν ήταν σπίτι οπότε υποθέτω πως θα έχει βγει. Έψαξα στην τσάντα μου και βρήκα τα κλειδιά μου. Άνοιξα και του έκανα νόημα να περάσει μέσα.
Εκείνος μπήκε μέσα στο σπίτι και άρχισε να κοιτάει γύρω γύρω.
Α : Τιγράκι δεν μου είχες πει πως ζούσες σε τόσο ωραίο σπήλαιο! Μου είπε πειρακτικά και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου.
Εγώ : Κι όμως! Του απάντησα στον ίδιο τόνο. Έλα τώρα πήγαινε στην κουζίνα και εγώ πάω να αλλάξω και θα έρθω.
Ο Άλεξ με κοίταξε πονηρά.
Α : Να έρθω κι εγώ? Ρώτησε ναζιάρικα
ΤΙ? Αυτόματα έγινα κόκκινη. Μια ντομάτα δεν έπιανε μια μπροστά μου ήμουν σίγουρη.
Εγώ : Ο-όχι! Του είπα τραυλίζοντας
Μα τι έπαθα γιατί τραυλίζω?
Α : Καλά.... Είπε δήθεν λυπημένα, Και δηλαδή θα με αφήσεις εδώ κάτω μόνο μου? Φοβάμαι... Μιμήθηκε την φωνή πεντάχρονου και ήρθε κοντά μου.
Εγώ : Φφφφφ... Καλά έλα! Υποχώρησα
Α : Αλήθεια? Με ρώτησε έκπληκτος
Εγώ : Ναι, του απάντησα κοφτά και άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες προς το δωμάτιο μου με εκείνον από πίσω.
Δεν στα 'πάνε καλά αγοράκι μου, δεν πρόκειται να κάνω αυτό που φαντάζεσαι...
Μπήκαμε στο δωμάτιο μου και ο Άλεξ ξάπλωσε αραχτός στον κρεβάτι μου, βάζοντας τα χέρια του πίσω από το κεφάλι του.
Εγώ άνοιξα την ντουλάπα μου και πήρα από μέσα ένα κοντό - σέξαλο δηλαδή - σορτσάκι και μια μακριά φούτερ μπλούζα.
Ένα θα σας πω! Το φούτερ ήταν μακρύτερο από το σορτσάκι.. Τώρα θα δεις κύριε Άλεξ τι εστί Μαρίζα...
Αφού πήρα τα ρούχα κατευθύνθηκα προς το μπάνιο του δωματίου.
Α : Ε! Που πας? Ρώτησε παραξενεμένος
Εγώ : Στο μπάνιο να αλλάξω? Τι νόμιζες Αλεξούκο πως θα αλλάξω μπροστά σου? Τον ρώτησα πονηρά με ένα ειρωνικό χαμόγελο
Εγώ : Τς τς τς .., τον άφησα με το στόμα ανοιχτό και μπήκα στο μπάνιο
Ήμουν σίγουρη πως έβραζε από μέσα του. Πως η μούρη του είχε γίνει κόκκινη και οι φλέβες στο λαιμό του είχαν εμφανιστεί. Πολύ το διασκέδαζα.
YOU ARE READING
Măð Ăbøůt Yøů #2019comp
HumorΣηκωθήκαμε πάνω και πλησιάσαμε τη πόρτα της καφετέριας, όταν ο Άλεξ με έπιασε από τη μέση και με κόλλησε πάνω στα πλευρά του. Α : Δεν χρειάζεται να ζηλεύεις τιγράκι.. Εξάλλου είσαι η ομορφότερη εδώ μέσα..., είπε γλυκά ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΊΤΑΖΕ ΤΟ...