157 Strokes ||23||

6.9K 364 165
                                    

Εγώ : Τι είμαι για εσένα Άλεξ? Ρώτησα σοβαρά ενώ το βλέμμα μου μεταφέρθηκε μια φορά από τα μάτια του στα χείλη του.

Έκανε το ίδιο.

Α : Είσαι (...)
........................................................................

Α : Είσαι σημαντική για εμένα. Μόνο αυτό πρέπει να θυμάσαι τιγράκι. Πότε μην το αμφισβητήσεις αυτό, είπε χαμογελώντας και ήρθε σε απόσταση αναπνοής.

Χωρίς να ξέρω το γιατί μετέφερα τα χέρια μου που ως τότε ήταν πεσμένα δίπλα στα πλευρά μου, στη βάση του λαιμού του. Εκείνος έκανε το ίδιο μεταφέροντας τα χέρια του στη μέση μου.

Εγώ : Δεν απάντησες στην ερώτηση μου Άλεξ όμως... Απλά πες μου τι με θεωρείς. Δεν είναι και τόσο δύσκολο. Δεν ζητάω πολλά, του είπα αποσβολομένη

Τα μάτια του φαίνονταν αναποφάσιστα. Μπορούσα να διακρίνω πολλά συναισθήματα ταυτόχρονα. Μα γιατί δεν μου απαντάει απλά?

Πες μου είσαι ένα τίποτα!

Πες μου είσαι τα πάντα!

Απλά πες κάτι...

Alex pov

Μ : Δεν απάντησες στην ερώτηση μου Άλεξ όμως... Απλά πες μου τι με θεωρείς. Δεν είναι και τόσο δύσκολο. Δεν ζητάω πολλά, μου είπε ενώ φαινόταν αποσβολομένη.

Τι να της έλεγα? Ήταν τόσα πολλά αυτά που ήθελα να της πω και τόσα πολλά αυτά που δεν μπορούσα.

Διάολε πρώτη φορά νιώθω έτσι για κάποια. Δεν ξέρω αν λέγεται έρωτας αλλά του μοιάζει πολύ.

Θέλω να της πω πως είναι τα πάντα. Πως είναι δική μου. Πως κανένας άλλος δεν έχει δικαίωμα να την αγγίζει, παρά μόνο εγώ. Πως είναι η κοπέλα που είμαι ερωτευμένος.

Μα δεν μπορούσα. Όχι επειδή δεν ήθελα, αλλά επειδή πραγματικά δεν μπορούσα.

Δεν της αξίζω. Θα την πληγώσω και το ξέρω. Δεν έχω και το καλύτερο παρελθόν. Ναρκωτικά, εκβιασμοί, έναν πατέρα που σκοτώνει για επάγγελμα... Ενώ εκείνη? Αγνή, αθώα, δεν έχει πειράξει ούτε μύγα! Δεν πρέπει, θα την καταστρέψω. Ήδη την έχω θέσει σε κίνδυνο. Την είδαν οι άλλοι οι μπάσταρδοι στο δάσος και ποιος ξέρει τι θα κάνουν άμα την πετύχουν έστω και τυχαία. Στη σκέψη να πάθει κάτι τρελένομαι! Όσο κι αν μου γαμάει την ψυχολογία πρέπει να της πω πως δεν μου είναι τίποτα. Πρέπει να της πω πως κάνει λάθος αν νομίζει πως θα γίνει τίποτα μεταξύ μας. Πρέπει να την πληγώσω.

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWhere stories live. Discover now