WHAT THE HECK¡¿ ||19||

6.7K 376 57
                                    

Ν : Νομίζω ήρθε η ώρα να μάθεις γιατί μισώ τόσο πολύ τον Άλεξ, και αυτά που θα ακούσεις δεν θα σου αρέσουν καθόλου, είπε σοβαρά ενώ με κοιτούσε στα μάτια.
........................................................................

Έμεινα.

Εγώ : Τ-τι εννοείς? Την ρώτησα ξανά

Ν : Θα σου πω κάποια πράγματα και θέλω να με ακούσεις πολύ προσεκτικά. Από εκεί και πέρα μπορείς να κάνεις ότι θέλεις εσύ μα εγώ οφείλω να σε προηδοποιήσω ... Είπε σοβαρά

Εγώ : Εντάξει..., είπα ενώ προσπαθούσα να διατηρήσω τη ψυχραιμία μου.

Η Νίκη πήρε μια βαθιά ανάσα και άρχισε να μιλάει.

Ν : Πριν από 2 χρόνια, περίπου στη τρίτη γυμνασίου ήταν όταν συνέβη. Τότε... εγώ κι ο Άλεξ ήμασταν κολλητοί..,είπε και γούρλωσα τα μάτια μου. Τον ήξερα όλη μου τη ζωή από το Νήπιο ακόμα, ένα μελαγχολικό χαμόγελο στόλισε το πρόσωπο της, αλλά δεν ήταν ο μόνος μου κολλητός, είχα και μια κολλητή... Τη Στέλλα...

Και κάπου εδώ το σαγόνι που πέφτει στο πάτωμα και σπάει όπως στα καρτούν.

Εγώ : ΤΙ? ρώτησα απότομα

Ν : Η Στέλλα κι εγώ ήμασταν φίλες από τη πρώτη δημοτικού αλλά από τη Τετάρτη και μετά γίναμε κολλητές. Δεν ήταν έτσι όπως την βλέπεις τώρα. Ούτε κατά διάνοια! Ήταν καλή και γλυκιά, δεν πείραζε κανέναν και ήταν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που είναι τώρα..., είπε ενώ διέκρινα την αηδία στην φωνή της. Το καλοκαίρι της Δευτέρας Γυμνασίου έγινε κάτι, δεν ξέρω τι, γιατί ποτέ δεν μου είπε και ο Άλεξ έγινε απόμακρος. Σκληρός και επιθετικός όπως τον βλέπεις τώρα. Άρχιζε να παίζει με τα κορίτσια και να κάνει παρέες με αλήτες. Προσπάθησα πολλές φορές να του μιλήσω μα δεν μου έδινε σημασία. Ούτε σε μένα ούτε στην Στέλλα. Αλλά παρόλα αυτά δεν σήμαινε πως δεν μου έριχνε κλέφτες ματιές. Όταν κάποιος με πείραζε τον έβαζε στη θέση του και αν μου την έπεφταν τότε τους έπαιρνε και τους σήκωνε. Αυτό μου έδινε ελπίδες πως μπορεί να μην είχε χαθεί τελείως ο κολλητός μου, μα ακόμα κι έτσι δεν ήθελε να έχει σχέσεις μαζί μου. Έτσι αυτό και έκανα. Εγώ με τον καιρό σταμάτησα να του μιλάω αν και πότε δεν έπαψα να νοιάζομαι για εκείνον. Το ίδιο όμως δεν ισχύει και για τη Στέλλα. Εκείνη είχε ένα τρομερό κόλλημα μαζί του, και δεν τον άφηνε σε ησυχία. Πότε δεν μπόρεσα να το καταλάβω, μα υποθέτω πως ήταν ο εφηβικός της έρωτας οπότε... Το καλοκαίρι της Τρίτης γυμνασίου, ένα βράδυ ήρθε τρέχοντας η Στέλλα σπίτι μου ενώ έκλαιγε. Εγώ τρόμαξα νόμιζα πως της είχε συμβεί κάτι σοβαρό. Τη ρώτησα τι συνέβη και μου είπε πως ο Άλεξ είναι ένα κάθαρμα ... Μου είπε πως την ξεγέλασε και άρχισε να είναι γλυκός και τρυφερός μαζί της μόνο και μόνο για να την πηδήξει. Μου είπε πως την...

Măð Ăbøůt Yøů #2019compOù les histoires vivent. Découvrez maintenant