We Could Put Nutella On Them||34||

6.5K 346 162
                                    

Λίγη ώρα μετά με πήρε ο ύπνος στη ζεστή αγκαλιά του.
........................................................................

1 εβδομάδα μετά

Έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που έμαθα όλα αυτά για την οικογένεια του Άλεξ και η αλήθεια είναι πως έχει αρχίσει να συμπεριφέρετε λίγο περίεργα από τότε. Δεν νομίζω πως φταίει αυτό όμως. Μέχρι τη στιγμή που κοιμηθήκαμε όλα ήταν μια χαρά. Το επόμενο πρωί τον βρήκα ξύπνιο και φαινόταν αγχωμένος αλλά δεν έδωσα περαιτέρω σημασία, γιατί μου έλεγε συνέχεια πως όλα είναι μία χαρά. Παρόλα αυτά συμπεριφέρετε κάπως παράξενα μερικές φορές. Μπορεί και να είναι η ιδέα μου...

Δεν ξανασυζητήσαμε το οικογενειακό θέμα γιατί ξέρω πως δεν του αρέσει να μιλάει για αυτό. Επίσης δεν έχουμε ξαναμιλήσει για τα τηλεφωνήματα. Δεν έχουν σταματήσει να με πέρνουν απλά εγώ δεν το σηκώνω πια. Έχω πάει να επισκεπτώ την Ρεβέκκα περίπου τρεις φορές και την νιώθω ήδη σαν μικρή αδελφή μου. Παίζουμε μαζί κούκλες και άλλα τέτοια κοριτσίστικα πράγματα και ο Άλεξ γελάει μαζί μας.

Καλά έτσι είσαι? Κόρη θα σου κάνω, έτσι για το γαμώτο ρε γαμώτο!

Σκέφτεσαι από τώρα να κάνεις τα παιδιά του?

Ναι, γιατί έχεις πρόβλημα? Μην ανησυχείς το ένα θα το βγάλουμε Εβλαμπία.

Προσπερνάω την κακία σου και ρωτάω. Πόσα δηλαδή θα κάνεις?

Ε καμία ντουζίνα...

Εδώ μωρή δεν μπορείς ένα θα κάνεις 12?

Γιατί δεν κατάλαβα!?

Μαρίζα ξες πως γίνονται τα παιδιά?

Ρε πας καλά? Μου έχει εξηγήσει ο Άρης!

Μάλιστα... Και για πες κι σε εμένα για να μάθω.

Αχ χρυσό μου είσαι και άχρηστη... Δεν σου έχει πει ποτέ κανένας για τους πελαργούς?

*facepalm*

Ν : Μαρίζα μπορείς να λύσεις αυτή την άσκηση?

Η φωνή του Νικολάου *φατσούλα που ξερνάει* με διέκοψε από τις σκέψεις μου.

Εγώ : Ε?

Γύρισα τα μάτια μου στον πίνακα και είδα μια Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΆΝΕΙ ΕΞΊΣΩΣΗ!

ΚΑΛΈ ΑΥΤΉ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΞΊΣΩΣΗ ΕΊΝΑΙ ΤΡΈΝΟ ΟΛΌΚΛΗΡΟ, ΜΕ 52 ΒΑΓΌΝΙΑ, 34χ ,18ψ ΚΑΙ 157 ΕΠΙΒΑΤΕΣ!

Και ναι καλά καταλάβατε είμαι στην τάξη. Είναι Παρασκευή τελευταία ώρα και περιμένω πως και πως να χτυπήσει το καταραμένο κουδούνι που από ότι φαίνεται είναι πιο αργόστροφο κι από την Στέλλα. Και όχι μόνο αυτό αλλά έχω και Μαθηματικά με τον διεστραμμένο, ανώμαλο, παιδεραστή - βιαστή δάσκαλο μου. Και μιας και τον ανέφερα που είναι?

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWo Geschichten leben. Entdecke jetzt