The Ugly Truth ||18||

7.3K 381 76
                                    

Θα πληρώσεις Άλεξ, με κάθε κόστος.
........................................................................

Marizas pov

Ντριιιιινννν

Καταραμένο ξυπνητήρι, άμα σε πιάσω στα χέρια μου θα σε.....

ΚΌΣΜΙΑ!

Ποοο ρε Εβλαμπία πρωί πρωί...

Προσπάθησα να σηκωθώ για να το κλείσω μα κάτι με εμπόδιζε. Γύρισα τι κεφάλι μου για να δω τι με είχε πλακώσει και αντίκρισα τον Άλεξ. Είχε τυλίξει και τα δύο του χέρια γύρω από τη μέση μου, ενώ το κεφάλι του βρισκόταν πάνω στην κοιλιά μου.

Κοιμόταν ακόμα. Ήταν τόσο γλυκούλης και ήρεμος. Και μόνο που τον βλέπεις θέλεις να τον φας! Είχε μισάνοιχτα τα χείλη του και ροχάλιζε τόσο ελαφρά σε σημείο να μην ακούγεται καλά καλά.

Τεντώθηκα προσεκτικά για να μην τον ξυπνήσω και έκλεισα το ξυπνητήρι. Κοίταξα την ώρα και είδα πως ήταν 6:30 πμ, εντάξει έχουμε χρόνο.

Ξανάξάπλωσα στο κρεβάτι και τον παρατήρησα λίγο που κοιμόταν. Βλέποντας τον έτσι δεν ήταν δύσκολο να καταλάβει κανείς τι του βρήκα. Ακόμα κι έτσι ήταν τόσο ερωτεύσημος...

Ασυναίσθητα έβαλα τα χέρια μου στο κεφάλι του και άρχισα να του χαϊδεύω τα μαλλιά. Χαμογέλασε στον ύπνο του με αποτέλεσμα να κάνω το ίδιο.

Γαμώτο, την έχω πατήσει για τα καλά...

Πέρασε ένα τέταρτο κι εγώ δεν είχα σταματήσει να χαϊδεύω τα μαλλιά του χαζεύοντας τον. Όταν χτύπησε το δεύτερο ξυπνητήρι, η ώρα ήταν πλέον 7:00 και σκέφτηκα πως έπρεπε να τον ξυπνήσω.

Εγώ : Άλεξ? Τον σκούντηξα ελαφρά με το ένα μου χέρι στον ώμο του ενώ με το άλλο συνέχιζα να πειράζω τα μαλλιά του.

Α : Μμμμμ... Μούγκρισε και με έσφυξε περισσότερο πάνω του.

Εγώ : "Μου" να κάνεις στα λιβάδια όχι σε εμένα Άλεξ! Του είπα γελώντας

Εκείνος απλά χαμογέλασε και τον ένιωσα που έτρεμε ελαφρώς από τα γέλια.

Εγώ :Άλεξ, σήκω έλα έχουμε σχολείο! Του είπα και τον ταρακούνησα λίγο

Α : Άσε με ρε Ρεβέκκα! Είπε ενώ με έσφυξε ακόμα πιο πολύ πάνω του

ΠΟΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛ-

Αα η αδελφή του... Θυμήθηκα

Εγώ : Το όνομα μου είναι Μαρίζα Άλεξ, του είπα δήθεν βαριεστημένα

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWhere stories live. Discover now