Δεν μπορεί...
Αυτός ήταν ο Άλεξ και... Η Στέλλα?
........................................................................Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου για να σιγουρευτώ πως βλέπω καλά και δεν είναι άλλο ένα γελοίο όνειρο.
*Μπλινκ Μπλινκ *(ανοιγοκλείνει τα μάτια)
Ακόμα εδώ.
Ένιωσα τα μάτια μου να βουρκώνουν, μα συγκράτησα τα δάκρυα μου. Όχι Μαρίζα δεν θα χύσεις ούτε ένα δάκρυ ακόμα για αυτόν τον μαλάκα.
Έφτιαξα τα μαλλιά μου επιδεικτικά και πέρασα από μπροστά τους με μπιτσ περπάτημα. Δεν γύρισα καν το κεφάλι μου να τους κοιτάξω, αν και μπορούσα να νιώσω το βλέμμα του Άλεξ να με καίει. Με την άκρη του ματιού μου τον είδα να λέει κάτι στη Στέλλα και έπειτα να την σπρώχνει θυμωμένα από πάνω του.
Πέρασα την πύλη και ένιωσα για άλλη μια κουραστική φορά πολλά αρσενικά βλέμματα πάνω μου. Τα αγνόησα και προσπάθησα να εντοπίσω τη Νίκη στο προαύλιο.
Το μάτι μου την πήρε να κάθετε σε ένα παγκάκι δίπλα δίπλα με τον Μιχάλη. Είχε ένα τεράστιο χαζοχαρούμενο χαμόγελο στο πρόσωπο της καθώς μιλούσε μαζί του.
Αχ... Έρωτας...
Μα τι κάθομαι και σκέφτομαι θεέ μου? Η Στέλλα είχε κολλήσει τον Άλεξ στον τοίχο και του φίλαγε τον λαιμό και εγώ κάθομαι και σκέφτομαι καρδούλες και μαλακίες.
Ψώφα φτερωτέ ανωμαλε άγγελε που πετάς βέλη όπου σου καπνίσει καταστρέφεις αθώες καρδούλες. Παπάρα...
Τέλος πάντων πίσω στην πραγματικότητα.
Δεν ήθελα να τους ενοχλήσω οπότε έψαξα με το βλέμμα μου για ένα άλλο παγκάκι, όταν είδα τον Πέτρο να μου κάνει νόημα να πάω προς το μέρος του.
Χαμογέλασα και πήγα κοντά του. Καθόταν μαζί με την παρέα του και μερικά πουτανάκια - εεε κοριτσάκια ήθελα να πω...
Π : Καλημέρα κούκλα, είπε ο Πέτρος και ήρθε κοντά μου.
Εγώ : Καλημέρα, είπα χαμογελώντας και τον αγκάλιασα
Εγώ : Καλημέρα παιδιά, είπε απευθυνόμενη στην παρέα του που μου είχε συστήσει άλλη φορά
Όλοι : Μέρα, είπαν ενώ κάποια αγόρια με κοίταγαν όπως ο Σιλβέστερ τον Τουίτι.
Ωχ ένας κακός γατούλης...! Ή μάλλον πολλοί ανώμαλοι γατούληδες.
Από ότι φαίνεται ο Πέτρος το κατάλαβε γιατί με έσφιξε περισσότερο πάνω του.
Αυτός πρέπει να έχει το ρόλο της γιαγιάς με τα γυαλάκια, που δεν θυμάμαι πως τη λένε.
YOU ARE READING
Măð Ăbøůt Yøů #2019comp
HumorΣηκωθήκαμε πάνω και πλησιάσαμε τη πόρτα της καφετέριας, όταν ο Άλεξ με έπιασε από τη μέση και με κόλλησε πάνω στα πλευρά του. Α : Δεν χρειάζεται να ζηλεύεις τιγράκι.. Εξάλλου είσαι η ομορφότερη εδώ μέσα..., είπε γλυκά ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΊΤΑΖΕ ΤΟ...