Candy Crash Sodaaa ||27||

6.9K 345 148
                                    

Αχ ρε Άλεξ....

{...}

........................................................................

Άγνωστος pov

Πφφ βαριέμαι...

Δεν έχουμε κάνει τίποτα όλη την εβδομάδα. Είχαμε ένα μπλεξιματάκι με τους σκατόμπατσους και είπαμε να σταματήσουμε για καμιά βδομάδα ή δύο.

Αυτή τη στιγμή κάθομαι στο γραφείο μου και περιμένω τον Νίκο και τον Τάσο να έρθουν γιατί λένε πως έχουν κάτι σημαντικό να μου πουν.

Ένας θεός ξέρει τι μαλακίες θα μου αρχίσουν πάλι.

Ξάπλωσα πίσω στην καρέκλα μου και έβαλα τα πόδια μου να ακουμπάνε πάνω στο γραφείο. Άνοιξα το συρτάρι με το "πράγμα" και άρχισα να να ψάχνω τίποτα περισσεύματα. Θυμάμαι πως κάπου είχα... Αα να το. Στο πίσω μέρος του συρταριού κατά χωμένο.

Πήρα το μικροσκοπικό πακετάκι στα χέρια μου και χαμογέλασα στραβά.

Το άνοιξα προσεχτικά και έριξα λίγο από τη λευκή σκόνη πάνω στο γραφείο. Έσκυψα και όταν πλέον βρισκόμουν μόνο κάτι χιλιοστά μακρυά, ρούφηξα με δύναμη. Καθώς ισχορούσε στα ρουθούνια μου ένιωθα καλύτερα. Χαλάρωση με κατέκλυσε και άρχισα να ζαλίζομαι ελαφρά μα δεν με ένοιαζε.

Ένιωθα καλά και μόνο αυτό μετρούσε.

Τοκ τοκ τοκ

Ακούστηκαν τρία ρυθμικά χτυπήματα στην πόρτα. Αμέσως σηκώθηκα όρθιος και έκλεισα το πακετάκι πετώντας το γρήγορα μέσα στο συρτάρι. Καθάρισα με το μανίκι μου την επιφάνεια του γραφείου και ξαναέκατσα σαν να μην τρέχει τίποτα.

Εγώ : Περάστε, είπα δήθεν χαλαρά

Η πόρτα άνοιξε και ο Νίκος με τον Τάσο μπήκαν μέσα κλείνοντας την πόρτα πίσω τους.

Τ : Γειά σου αφεντικό, είπε ξερά

Εγώ : Άσε τις παπαριές ρε και πες μου τι θες. Έχουμε και δουλειές..., του είπα άγρια

Τ : Παρακολουθήσαμε το κορίτσι όπως μας είπες και βρήκαμε κάποια χρήσιμα πράγματα, είπε πονηρά

Εγώ : Ποιο κορίτσι? Ρώτησα μπερδεμένος

Ν : Την Μαρίζα του Άλεξ, πετάχτηκε ο Νίκος και παραλίγο να πέσω από την καρέκλα.

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWhere stories live. Discover now