Brother? ||35||

5.8K 319 169
                                    

Μα καλά τι έπαθε? Ποιος ήταν στο τηλέφωνο?
........................................................................

5 λεπτά μετά

Η ταινία συνέχιζε να παίζει μα δεν έδινα και πολύ σημασία. Το μυαλό μου είχε κολλήσει στον τρόπο που έφυγε ο Άλεξ πριν λίγο.

Γιατί να φύγει έτσι? Ιιιιιιιιιιιιι Λες να έχει γκόμενα?

Ναι αφού δεν του κάθεσε εσύ λογικό μου ακούγεται.

Εβλαμπία δεν βοηθάς καθόλου.

Έπρεπε να βοηθήσω?

Ξέρεις συνήθως τα υποσυνείδητα προσπαθούν να σου ανεβάζουν την διάθεση όχι να την πατάνε και μετά να χορεύουν από πάνω τον χορό της μαϊμούς.

Που τις έχεις δει αυτές τις βλακείες?

Στο Wattpad!

Εκεί είναι όλα ψέμματα μην τα πιστεύεις. Είναι βλακείες που γράφουν για να τα διαβάζουν τα φορέβερ αλόουν κοριτσάκια και να συνεχίσουν να ζουν μέσα σε ένα ροζ σύννεφο από μαλλί της γριάς.

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΒΛΑΜΠΊΑ ΝΤΡΟΠΉ! ΤΙ ΘΑ ΈΛΕΓΕ Η ΒΑΣΣΙΛΗΣΑ ΤΩΝ ΜΟΝΌΚΕΡΩΝ ΆΜΑ ΣΕ ΆΚΟΥΓΕ?

ΜΗΝ ΑΚΟΎΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!

ΙΙΙΙΙΙΙΙ ΠΙΠΈΡΙ ΣΤΟ ΣΤΌΜΑ! ΠΩΣ ΜΙΛΆΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΈΜΑΘΑΝ ΤΡΌΠΟΥΣ ΟΙ ΓΟΝΕΊΣ ΣΟΥ?

*σνιφ σνιφ* Δεν έχω γονείς... Δεν τους γνώρισα ποτέ...*σνιφ σνιφ*Ο πατέρας μου δεν ξέρω ποιος είναι και η μητέρα μου -

Είδε πως βγήκες και έμεινε στον τόπο.

ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ Π-

ΕΓΏ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΚΌΚΛΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΊΖΕΙΣ ΑΝΝΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΛΥΠΗΘΟΎΜΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΜΕ ΤΙ ΦΊΔΙ ΕΊΣΑΙ...

Θεέ μου τι ακούω!? Δεν αντέχω άλλο θα αυτοκτονήσω!

Ωραία... Φίδι καλό μόνο νεκρό...

Α ΝΑ ΣΟΥ Π-

* ΚΑΑΑΑΑΑΑΤ, φωνάζει έξαλλη η συγγραφέας και κατεβαίνει από τη καρέκλα του σκηνοθέτη πετώντας κάτω το σενάριο

Έρχεται στο πλατό με μπίτσ βήμα αφού είναι τόσο φαμπ.

Μ(αρίζα) :Τι έπαθες πάλι?

Σ(υγγραφέας) : ΚΟΡΊΤΣΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ ΝΑ ΤΣΑΚΏΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΎ ΏΡΑ ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΈΝΑ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΝΑ ΓΡΆΨΟΥΜΕ!

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWhere stories live. Discover now