Αυτό ήταν, σκέφτηκα. Αυτό που πρόκειται να ακολουθήσει δεν θα είναι καθόλου ωραίο και δεν θα βρίσκεται κανένας αυτή τη φορά για να με σώσει...
........................................................................(Βάλτε το τραγούδι όταν σας πω)
Με τα χέρια του ανέβαινε σιγά σιγά καθώς προσπαθούσε να βγάλει την μπλούζα μου. Εγώ με τις λιγοστές δυνάμεις που είχα προσπαθούσα να τον σταματήσω μα δεν είχα ούτε τη μισή δύναμη από αυτή που είχε εκείνος και το γεγονός πως έκλαιγα δεν βοηθούσε καθόλου την κατάσταση.
Τελικά κατάφερε να μου βγάλει τη μπλούζα και πλέον βρισκόμουν εκτεθειμένη μόνο με το σουτιέν μπροστά του. Σταμάτησε λίγο για να κοιτάξει το στήθος μου κι άλλος ένας λυγμός βγήκε από το στόμα μου. Τότε επιτέθηκε στον λαιμό μου και άρχισε να με φιλάει βίαια.
Εγώ : Στ-σταμάτα, ψιθύρισα αφού δυσκολευόμουν να αναπνεύσω τόσο δυνατά που με είχε κολλήσει στον τοίχο
Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε προς μεγάλη μου ανακούφιση και ο Νικολάου πετάχτηκε από πάνω μου, ενώ εγώ γλύστρισα στο πάτωμα κλαίγοντας. Ούτε καν είδα ποιος ήταν στην πόρτα, απλά έβαλα το κεφάλι μου μέσα στα γόνατα μου και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τα πόδια μου.
? : ΤΗ ΓΑΜΗΣΕΣ ΠΟΎΣΤΗ! άκουσα την φωνή του Άλεξ και ύστερα ένα δυνατό "γκουπ"
Σήκωσα το κεφάλι μου ελάχιστα και είδα τον Νικολάου με σπασμένη μύτη και αίματα παντού στο πάτωμα και έναν που Άλεξ τον κοιτούσε με μάτια που γυάλιζαν από θυμό.
Πρώτη φορά τον έβλεπα τόσο θυμωμένο.
Εγώ : Α-Άλεξ, ψιθύρισα τόσο σιγανά που ίσα ίσα ακούστηκε και εκείνος γύρισε γρήγορα το κεφάλι του προς τα εμένα
Ο θυμός στα μάτια του χάθηκε και αντικαταστάθηκε με ανησυχία. Μέσα σε δευτερόλεπτα είχε έρθει μπροστά μου και με σήκωσε από το πάτωμα βάζοντας με στην αγκαλιά του. Άρχισα να κλαίω με λυγμούς.
Ήμουν ακόμα με το σουτιέν μα δεν με ένοιαζε ούτε στο ελάχιστο. Τύλιξα τα χέρια μου σφικτά γύρω από τη μέση του ενώ αυτός μου χάιδευε τη πλάτη και με φιλούσε γλυκά στα μαλλιά.
Ένιωθα ασφάλεια. Δεν ήθελα να βγω από εκεί μέσα ποτέ ξανά. Τον χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Α : Σσσσς.. Ηρέμισε μικρή εγώ είμαι εδώ.., είπε καθησυχαστικά
Εγώ απλά έγνεψα ενώ τα δάκρυα μου στέρευαν.
STAI LEGGENDO
Măð Ăbøůt Yøů #2019comp
UmorismoΣηκωθήκαμε πάνω και πλησιάσαμε τη πόρτα της καφετέριας, όταν ο Άλεξ με έπιασε από τη μέση και με κόλλησε πάνω στα πλευρά του. Α : Δεν χρειάζεται να ζηλεύεις τιγράκι.. Εξάλλου είσαι η ομορφότερη εδώ μέσα..., είπε γλυκά ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΊΤΑΖΕ ΤΟ...