Break Up With Your Girlfriend, I 'm Bored ||37||

5K 304 143
                                    

Α : Μιχ-χάλη... Γκγμ... Γρήγ-γορα..., άκουσα τη βραχνή φωνή του μέσα από το κινητό ενώ παράλληλα έβυχε

Μου κόπηκαν τα πόδια.

........................................................................

( το κεφάλαιο αυτό είναι αφιερωμένο εκτός από εσένα eponimy_hlithia και στην Papatheodwrou γτ κανονικά θα ανέβαζα αύριο αλλά με απείλησε οπότε αν ήθελα τη ζωούλα μου you knowww 💓)

Marizas pov

Πλέον είναι Κυριακή βράδυ.

Ωχ θεέ μου σαν νουβέλα αρχίζει δεν μπορώ...

Ξαναλέω : Αυτή τη στιγμή είναι Κυριακή βράδυ και βρίσκομαι μόνη μου στο σπίτι, αφού ο προκομένος αδελφός μου θα κοιμηθεί στην Ξένια απόψε.

Καλύτερα τώρα.

Χτες πήγα για ψώνια με την Νίκη από τις 10:30 μέχρι της 9 το βράδυ! Η αλήθεια είναι πως με έκανε να ξεχάστω λίγο και ο χρόνος που πέρασα με την κολλητή μου, μου έκανε καλό. Με τον Άλεξ δεν έχουμε μιλήσει από χθες το πρωί και δεν μπορώ να σας κρύψω πως έχω ανησυχήσει. Αλλά...

Όχι μπιτσ δεν πρόκειται να ρίξω ΕΓΏ τα μούτρα μου να τον πάρω τηλέφωνο! Εξάλλου εκείνος ήθελε να τον παρατήσω ήσυχο.

Ακόμα νιώθω άσχημα για ότι μου είπε. Υποτίθεται πως είμαι το κορίτσι του, εννοώ δεν θα έπρεπε να ξέρω αν είναι καλά? Δεν είμαι και καμιά υστερικιά γκόμενα να πούμε. Αφήστε που το όλο σκηνικό με τον Μιχάλη ήταν πολύ περίεργο και όταν ρώτησα διακριτικά τη Νίκη ούτε κι αυτή ήξερε κάτι.

Από την άλλη είναι και κάτι άλλο που με απασχολεί. Τα τηλεφωνήματα σταμάτησαν τελείως. Κι όταν λέω τηλεφωνήματα καταλαβαίνεται πως δεν εννοώ τις σπαστικές διαφημίσεις της Cosmote. Δεν με πειράζει που σταμάτησαν βέβαια, απλά το βρίσκω παράξενο απλά να εγκατέλειψαν από τη μια μέρα στην άλλη.

ΝΤΙΝ ΝΤΟΝΝ !

Πετάχτηκα σαν ελατήριο από τον καναπέ που ήμουν ξαπλωμένη τόση ώρα και κοίταζα το υπερπέραν.

Αχ καλέ το κουδούνι. Και όχι. Όσο απίστευτο κι αν σας φαίνεται αυτή τη φορά ξέρω ποιος χτυπάει.

ΤΟ ΣΟΥΒΛΆΚΙ ΜΟΥΥΥ!

Μωρό μου, αγάπη μου, λατρεία μου, έρωτα μου, φως της ζωής μου, αστέρι του ουρανού μου, λουλ-

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWhere stories live. Discover now