Γιατί αν με αγαπούσες πραγματικά Άλεξ δεν θα έφευγες ποτέ σου.
........................................................................3 μήνες μετά
Έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που είδα τον Άλεξ. Σχεδόν τρεις μήνες. Στο σχολείο δεν τον ξαναείδα, καθώς ούτε και μέσα στην πόλη επίσης. Όταν ρώτησα τον Μιχάλη μου είπε πως έφυγε από εδώ μαζί με την Ρεβέκκα και τώρα μένουν κάπου σε μια θεία τους. Ούτε κι εκείνος ήξερε πολλά, από ότι μου είπε. Ο Άλεξ του άφησε ένα σημείωμα εκείνο το βράδυ και έπειτα εξαφανίστηκε. Ο Νίκος και ο Τάσος δεν έχω ιδέα τι έχουν απογίνει και δεν ξανάκουσα νέα τους από εκείνη τη νύχτα. Πραγματικά ελπίζω να γλύτωσαν αν και με το τραύμα του Τάσου αμφιβάλω αν θα τα κατάφερε. Όσο για τον Παύλο, βρήκαν το πτώμα του οι αστυνομικοί το ίδιο βράδυ, καθώς και πολλούς τόνους κοκαΐνης στην αποθήκη και στο γραφείο του. Η Στέλλα έφυγε από το σχολείο όταν μαθεύτηκαν τα νέα για τον πατέρα της και κάνεις δεν ξέρει που έχει πάει ή τι έχει κάνει από τότε.
Ήταν το πιο δύσκολο βράδυ της ζωής μου. Σε μερικούς κόστισε τους αγαπημένους τους και σε άλλους την ζωή τους.
Αφού ο Άλεξ έφυγε εκείνο το βράδυ, γύρισα σπίτι κλαίγοντας και ο Άρης με παρηγορούσε για ώρες ολόκληρες. Ήταν ο μόνος στον οποίο ο Άλεξ είχε πει τι σκόπευε να κάνει. Το επόμενο πρωί πήγα στο σπίτι του για να του μιλήσω, αλλά το βρήκα άδειο.
Τότε ήταν που κατάλαβα πως σοβαρολογούσε. Εκείνη τη στιγμή ήταν που συνειδητοποίησα πως ο Άλεξ είχε φύγει για τα καλά.
Δεν θα πω ψέματα, μου λείπει. Μου λείπει απίστευτα πολύ. Κάθε βράδυ που πάω για ύπνο είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτομαι και κάθε πρωί που ξυπνάω είναι το πρώτο πρόσωπο που βλέπω.
Αυτό που με πόνεσε πιο πολύ από όλα όμως ήταν το γεγονός πως δεν πρόλαβα να του πω όλα αυτά που ήθελα.
Δεν πρόλαβα να του πω πως τον αγαπώ κι εγώ.
Δάκρυα άρχισαν να κυλάνε πάλι στα μάγουλα μου και τα σκούπισα γρήγορα.
Εκείνη τη στιγμή το κινητό μου χτύπησε και σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι μου για να το πιάσω. Πάνω στην οθόνη αναγραφόταν το όνομα : Πρέσβηρα της Πουτανέσκο:)
Ή Νίκη.
Ν : Γειαααα! Τσίριξε μόλις σήκωσα το τηλέφωνο
YOU ARE READING
Măð Ăbøůt Yøů #2019comp
HumorΣηκωθήκαμε πάνω και πλησιάσαμε τη πόρτα της καφετέριας, όταν ο Άλεξ με έπιασε από τη μέση και με κόλλησε πάνω στα πλευρά του. Α : Δεν χρειάζεται να ζηλεύεις τιγράκι.. Εξάλλου είσαι η ομορφότερη εδώ μέσα..., είπε γλυκά ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΊΤΑΖΕ ΤΟ...