? : Την έπιασα....
........................................................................Alex pov
Είναι 10 η ώρα το βράδυ και ξαπλώνω στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση. Μόλις έβαλα την Ρεβέκκα για ύπνο, η Γκρέττα λείπει και ο "μπαμπάς" μου στον διάολ- εε εννοώ λείπει λείπει...
Πφφφ βαριέμαι.
Πιάνω το κινητό στα χέρια μου και αρχίζω και πληκτρολογώ.
Από Τίγρης 👅:
Τιγράκιιιιιι
10:02μμΒρε μωρό μου μην με αγνοείς!
Απάντα...
10:03Είναι επείγον!
Η βαρεμάρα με έχει βαρέσει :((
10:05Τι φάση γιατί δεν μου απαντά? Εγώ είμαι ο σνομπ στη σχέση μας!
Πηγαίνω στις επαφές και την βρίσκω καταχωρημένη με το όνομα "Τιγράκι". Πατάω τον αριθμό της και αρχίζει και καλεί.
Τουτ τουυυυυτ
Τουτ τουυυυυτ
Τουτ τουυυυυτ
Παίρνω μια, παίρνω δύο, παίρνω 16 φορές μέσα σε μισή ώρα αλλά δεν το σηκώνει.
Έχω αρχίσει να αγχόνομαι.
Ρε παραπληγικό παιδάκι μπορεί να κάνει μπάνιο για το όνομα του Θεού!
Ν-ναι, ν-ναι μπορεί...
Σηκώνομαι από τον καναπέ, αφήνοντας το κινητό μου στο σαλόνι και πάω να πιω ένα ποτήρι νερό.
Μα γιατί δεν το σηκώνει...?
Γέμισα το ποτήρι μου με νερό, μα την ίδια στιγμή που τα χείλη μου ακούμπησαν την γυάλινη επιφάνεια ο ήχος του τηλεφώνου μου ακούστηκε από μέσα.
Η ΜΑΡΊΖΑ ΜΟΥΥΥΥ
Έφυγα πετώντας μέχρι το σαλόνι και σχεδόν έπεσα γύρω στις εφτά φορές. Άρπαξα το κινητό από τον καναπέ και χωρίς να δω ποιος είναι το σήκωσα απευθείας.
Εγώ : Μαρίζα μωρό μου τι έπαθες? Τόσες φορές πήρα, γιατί δεν το σηκώνεις? Ρώτησα βιαστικά
? : Ας πούμε πως ήταν απασχολημένη, ακούστηκε μια γνωστή φωνή από το μικρόφωνο
Πάγωσα.
Το κινητό πήγε να γλυστρίσει από τα χέρια μου, ενώ οι ανάσες μου έγιναν πιο γρήγορες. Το μυαλό μου θόλωσε μα και στροφαρε την ίδια στιγμή που ένωσα όλα τα κομμάτια του παζλ.
Εγώ : Νίκο...? Ρώτησα προσπαθώντας να συγκρατήσω τον θυμό μου
Ν : Γειά κι σε εσένα αδελφούλη!
YOU ARE READING
Măð Ăbøůt Yøů #2019comp
HumorΣηκωθήκαμε πάνω και πλησιάσαμε τη πόρτα της καφετέριας, όταν ο Άλεξ με έπιασε από τη μέση και με κόλλησε πάνω στα πλευρά του. Α : Δεν χρειάζεται να ζηλεύεις τιγράκι.. Εξάλλου είσαι η ομορφότερη εδώ μέσα..., είπε γλυκά ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΊΤΑΖΕ ΤΟ...