Not If I Do It First.. ||29||

6.9K 346 147
                                    

Α : Μαρίζα θα γίνεις το κορίτσι μου? Ρώτησε χαμογελαστά και έμεινα να τον κοιτάω άναυδη
........................................................................

Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Απλά στεκόμουν εκεί και τον κοίταζα που με κοίταζε.

ΠΕΣ ΝΑΙ ΜΩΡΉ!

Ένα πλατύ χαμόγελο άρχισε να απλώνετε στο πρόσωπο μου και εκείνος μου έκανε νόημα να μιλήσω.

Εγώ : Ναι, είπα τόσο σιγανά που δεν είμαι σίγουρη αν το άκουσε.

Α : Ε? Ρώτησε και ήρθε πιο κοντά μου για να με ακούσει

Εγώ : ΕΊΠΑ ΝΑΙ! σχεδόν ούρλιαξα και πριν προλάβω να αντιδράσω παραπάνω τα χείλια του συγκρούστηκαν με τα δικά μου.

Έβαλα τα χέρια μου στα μάγουλα του και τον φίλησα παθιασμένα. Χαμογέλασε μέσα στο φιλί μας και τύλιξε το ένα του χέρι γύρω από τη μέση μου εφόσον με το άλλο κρατούσε το τριαντάφυλλο.

Τα χείλη μας κινούνταν ταυτόχρονα το ένα πάνω στο άλλο ενώ οι γλώσσες μας έπαιζαν το δικό τους παιχνίδι. Δεν ήθελα να τελειώσει ποτέ αυτό το συναίσθημα μα το ηλίθιο οξυγόνο είχε άλλη άποψη.

Απομακρυνθήκαμε ελάχιστα με τα μέτωπα μας να ακουμπάνε ενώ είχαμε και οι δύο κάτι ηλίθια χαμόγελα στα πρόσωπα μας.

Α : Τελικά είχες δίκιο, είπε χαμογελώντας

Εγώ : Σε ποιο πράγμα? Ρώτησα με τον ίδιο τρόπο

Α : Οι πράξεις όντως μετράνε περισσότερο από τα λόγια, είπε και έσκυψε να μου δώσει άλλο ένα απαλό φιλί στα χείλη

Εκείνη την υπέροχη στιγμή χάλασε το σπαστικό κουδούνι.

Καλά ακόμα στο σχολείο είμαστε?

Α : Έλα πάμε, είπε ο Άλεξ και με έπιασε από το χέρι πλέκοντας τα δάκτυλα μας

Δύο βήματα πριν φτάσουμε στην καγκελόπορτα που οδηγούσε έξω από τον κήπο ξαφνικά σταμάτησε και γύρισε προς το μέρος μου αφήνοντας το χέρι μου.

Παραξενεύτηκα για λίγο μα τότε έφερε το τριαντάφυλλο δίπλα στο κεφάλι μου και το στερέωσε στο αυτί μου φτιάχνοντας ενδιάμεσα τα μαλλιά μου. Χαμογέλασα γλυκά και άρχισα να κοκκινίζω έτσι ώστε να πηγαίνω σετ με το λουλούδι. Χωρίς να πει τίποτα μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και με οδήγησε έξω.

Περπατούσαμε πιασμένοι χέρι χέρι ώσπου φτάσαμε στο προαύλιο. Παιδιά έβγαιναν από τις αίθουσες προς την αυλή και ξαφνιάστηκα λίγο, μα άκουσα κάποια παιδιά να λένε πως οι καθηγητές είχαν συμβούλιο οπότε κατάλαβα.

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWhere stories live. Discover now