Green..? Ew ||41||

4.6K 289 154
                                    

Εγώ : Πες μου πως αυτοί δεν είναι...
........................................................................

Ν : Όχι ρε γαμώτο..., γρύλισε η Νίκη δίπλα μου

Μέσα στο μαγαζί, σε ένα τραπέζι είχαν καθίσει σε μια μεγάλη παρέα η Στέλλα, η Σία, ο Άγγελος, ο Πέτρος και κάποιοι άλλοι φίλοι τους.

Μα καλά υπάρχει κάποιο κόμμα κατά #malex και δεν το ξέρω?

Εγώ : Πάμε να κάτσουμε κάπου γρήγορα πριν μας δουν, της είπα και κάτσαμε σε ένα τραπέζι στο βάθος του μαγαζιού μακρυά από εκείνους

Από όλα τα μαγαζιά που υπάρχουν στην Αθήνα αυτό που βρήκαν να έρθουν και να μπαστακωθούν ήταν τα Goodis ε? Καλά κάρμα, καλά... Θα το θυμάμαι αυτό μπιτσ.

Εγώ : Ουφφ... λες να μας δουν? Ρώτησα τη Νίκη αγχωμένη

Ν : Και να μας δουν τι έγινε ρε Μαρίζα? Θα τους πούμε εκεί ένα "θα σας κάψω τα σπίτια" και θα φύγουν, αστειεύτηκε και γέλασα

Εκείνη τη στιγμή η πόρτα του μαγαζιού άνοιξε και μπήκαν μέσα ένας γελαστός Μιχάλης και Άλεξ. Και όπως όλοι περιμέναμε φυσικά και όλα τα βλέμματα στράφηκαν πάνω τους. Και όταν λέω όλα εννοώ και της Στέλλας, της Σίας και των υπόλοιπων σκρόφων του μαγαζιού.

Μέχρι και η σερβιτόρα!

ΚΡΆΤΑ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΜΠΙΦΤΈΚΙΑ ΜΩΡΉ ΠΑΡΔΆΛΩ ΠΟΥ ΕΊΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΊΔΙΟ ΕΊΔΟΣ!

Έκανα νόημα στον Άλεξ για να μας δει αλλά επειδή το σύμπαν με αγαπάει, έγινε το πρώτο πράγμα που δεν ήθελα. Τα μάτια του έπεσαν πάνω στον Άγγελο και τον Πέτρο, όπως και τα δικά τους στον Άλεξ. Ένα μόνο σας λέω. Με τόση απέχθεια δεν κοιτάω ούτε εγώ τον αρακά. Ο Μιχάλης τους κοίταζε με το ίδιο βλέμμα απέχθειας, ενώ είχε πιάσει τον Άλεξ από το μπράτσο.

Τι να του κάνει το χεράκι σου βρε Μιχάλη ολόκληρη μπουλντόζα θα χρειαστούμε άμα αγριέψει!?

Σηκώθηκα από τη θέση μου και έκανα νόημα στον Άλεξ να έρθει προς τα εδώ. Μόλις με είδε, έριξε μια τελευταία ματιά μίσους με τον Άγγελο και τον Πέτρο και ήρθε προς το μέρος μου, με τον Μιχάλη να ακολουθεί.

Σ : Άλεξ μου καιρό έχουμε να τα πούμε μου έλειψες..., του είπε ναζιάρικα η Στέλλα καθώς απομακρυνόταν και το μόνο που με κρατούσε να μην της χαλάσω την ψεύτικη μούρη της ήταν η ισόβια κάθειρση

Α : Εμένα πάλι όχι, της είπε χαμογελώντας ειρωνικά και η έκφραση της ήταν όλα τα λεφτά

Măð Ăbøůt Yøů #2019compWhere stories live. Discover now