16. Change

618 31 4
                                    

Jiminův POV

Po rozloučení se s Lisou jsem se rychle rozešel do baru, kde Agust nejspíš bude. Za tu dobu toho musel vypít už hodně, vlastně tam už vůbec nemusel být. Snad tam nebudou nějací jeho 'kamarádi', protože to vypadá, že mě opravdu chtějí, jak říkal Joon a vlastně i Jongup, co si tak vzpomínám.

Vešel jsem do baru a zarazil se. Bylo tady opravdu hodně lidí. Většina hlavně byla v hloučku a na někoho tam křičela. Někdo se pral? Rychle jsem se tam rozešel a uviděl Agusta, jak se pere s někým, koho neznám. Teda, už se neprali. Agust na něm seděl a ještě do něho mlátil, ten druhý se ho snažil ze sebe dostat.

Bylo vidět, že je Agust zase v té náladě, kdy se ho nesmí nikdo dotknout, jinak by dopadl stejně jako ten co pod ním ležel. Už i Seni na Agusta křičela, že má přestat. Obešel jsem hlouček a zakřičel na Agusta.
"Už ho pusť! Dost!" Zakřičel jsem a on jako robot najednou přestal. Všichni se na mě udiveně podívali, to nikoho jiného neposlouchá? Agust se z něj zvedl a plivl na něho. Lidi se po chvíli vrátili zpátky na svá místa a Seni na mě udiveně hleděla.

Došel jsem k němu. Sedl si omámeně na židli a díval se na svoje ruce. Byl od krve, tak jsem vyndal kapesník a došel za ním. Seni se na mě celou dobu upřeně dívala a když jsem se k němu rozešel, rozešla se taky.

"Ať ti neublíží." Šeptla a já zakroutil hlavou. To by nezvládl. Ignoroval jsem tedy její větu a došel až k němu.

"Aguste?" Zeptal jsem ho, jestli mě vnímá. Zvedl pohled a ušklíbl se. To se vážně usmívá po tom, co udělal? Vždyť toho druhýho kluka málem už jen vytírali ze země.

"Copak? Už tě tvoje zlatíčko pustilo? Nebo tu je s tebou? Jdete si tady něc-" začal drze a já mu ihned vlepil facku. Pár lidí se na nás otočilo, někteří si začali něco šeptat a Seni si zakryla rukou pusu. Rychle k nám doběhla, asi čekala Yoongiho reakci, což já ostatně taky, ale nic se nestalo. Všiml jsem si jen, že má zaťaté ruce, ale nic nedělá.

"Kdy už sakra pochopíš, že s Taem nechodím!?" Řekl jsem naštvaně, vzal si jednu jeho ruku a začal jí otírat kapesníkem od krve. Jen mykl rameny a já si povzdychl. Seni si vzala svůj kapesník, že mi pomůže, ale Agust svoji ruku z jejího sevření vytrhnul.

"Asi nikoho jiného než tebe nesnese." Řekla mi a já kývl. Je pravda, že se ke mě občas chová vážně líp, než k ostatním, ale většinou se chová skoro stejně. Prostě jako svině

Když jsem mu otřel i druhou ruku, povzdychl jsem si a prohrábl mu vlasy, padaly mu do očí a navíc jsem měl to nutkání. Byly jemné, jemnější, než vypadaly. Agust se najednou usmál a zkousl si ret.

"Odvedu tě domů." Nakázal jsem mu a on protočil oči. Snažil jsem se to ignorovat a zamával Seni.

"Má k tobě úplně jiný vztah, než ke všem lidem na světě, tak pozor. Mohl by lehce žárlit." Jen mě upozornila a zamávala mi nazpátek. Vzal jsem Agusta kolem pasu a on si dal svoji ruku na moje ramena. Pomalu jsem ho vedl ven z baru.

Vyšli jsme ven a rozešli se k němu. Začal si hrát s mým ušním lalůčkem, ale snažil jsem se na to nesoustředit. Je opilý, dělá kraviny.

"Proč to děláš?" Zeptal se najednou a já se na něho udiveně podíval.

"Co máš teď na mysli?" Zeptal jsem se ho a přitáhl si ho k sobě, protože okolo nás šlo moc lidí. Na to spokojeně zamručel a položil si hlavu na moje rameno. Nevadilo mi to, tedy možná jsem byl i rád.

"Proč mě vedeš domů, proč jsi vůbec přišel do baru? Proč se o mě staráš? Co ode mě chceš?" Začal se ptát a já si povzdychl. Zase začíná s tou nedůvěrou.

I'm just drunk // Yoonmin Kde žijí příběhy. Začni objevovat