Ogłoszenia vol. 5.

259 38 8
                                    


     Wiemy, że dawno nic się u nas nie działo, ale życie i pogoda nas nie rozpieszcza, więc musiałyśmy trochę przystopować. Co poniektórzy dużo się uczą, inni coraz więcej pracują, a doba ciągle ma tyle samo godzin. Postaramy się lepiej zorganizować i nadrobić zaległości w grudniu!

      Z aktualności, kto jeszcze nie widział, niech zajrzy do listopadowego numeru Nożyce tną... magazynu literackiego wydawanego przez GLNozyce, znajduje się tam wywiad z nami. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o nas i naszym recenzowaniu koniecznie przeczytajcie.

      Kolejka Nihgtingale niedługo zostanie ponownie otwarta, mimo że są tam jeszcze trzy prace. Dwie osoby jednak zrezygnowały, a jedna chyba porzuciła Wattpada, bo nie odpowiada na żadne wiadomości, ani nie przejawiała żadnej aktywności od 1.08.2018r. Niestety my też nie byłyśmy za aktywne. Za co serdecznie przepraszamy.

       Otwarcie zgłoszeń do Nihgtingale ruszy w piątek (7.12.2018) o 18:00. Przyjmie standardowo pięć prac i postara się zrecenzować je dużo szybciej!

     Dziękujemy, że pomimo naszej ostatniej opieszałości, nadal jesteście z nami!

                                                                                                                                                Smakoszki

Pączkarnia. Recenzje bez lukru!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz