Kochani!
Dzisiejszy dzień jest dla Smakoszy równie wyjątkowy co Tłusty Czwartek. To nasze pierwsze urodziny! Chcemy Wam bardzo podziękować za to, że jesteście z nami już rok. Dziękujemy za każdy komentarz, każdą uwagę, każdą wskazówkę, każdą gwiazdkę, każde zgłoszenie... mogłybyśmy tak wymieniać w nieskończoność.
Przez ten czas miewałyśmy okresy intensywnego publikowania, jak również zastoju. Szczególnie dzisiaj chciałybyśmy Was zapewnić, że mimo tak różnorodnego tempa naszej pracy wciąż chcemy się rozwijać i działać jako Smakosze. Wspólnie udało nam się ocenić dwadzieścia pięć prac, co daje średnio dwie recenzje miesięcznie. Mamy nadzieję, że zdecydowanie wyższą liczbą będziemy mogły pochwalić się na nasze drugie urodziny.
Poza ogromnymi wyrazami wdzięczności za ubiegły rok mamy też dla Was (i dla nas) mały prezent. Panie i Panowie, otwieramy smakowitą rekrutację!
W pierwszym etapie wszystkich zainteresowanych prosimy o wysłanie zgłoszenia, w którym należy zawrzeć swój nick, link do profilu, wiek i odpowiedzi na poniższe siedem pytań:
1. Czy masz jakieś doświadczenie w ocenianiu prac? Jeśli tak, jakie?
2. Jak wygląda Twoje dotychczasowe doświadczenie z pisaniem? Co najchętniej piszesz i od jak dawna?
3. Ile czasu w tygodniu możesz poświęcić na pisanie recenzji?
4. Jakie są Twoje preferencje czytelnicze?
5. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
6. Czy jest coś, co szczególnie irytuje/denerwuje/oburza Cię w opowiadaniach publikowanych na Wattpadzie?
7. Co najbardziej cenisz w opowiadaniach publikowanych na Wattpadzie?
Nie oczekujemy kilkustronicowych elaboratów, ale pamiętajcie, że odpowiedzi na pytania będą też próbką Waszego stylu, a na to oczywiście też zwrócimy uwagę. Do drugiego etapu wybierzemy kilka osób i prawdopodobnie po nim zakończymy rekrutację. Nie mamy limitu miejsc, a więc wszystko zależy od jakości zgłoszeń. Prosimy przesyłać je w załączonym dokumencie na e-mail: wattpadowe.smakosze@gmail.com do 12 kwietnia 2019 r.
CZYTASZ
Pączkarnia. Recenzje bez lukru!
Kurgu OlmayanJesteśmy grupą dziewczyn, które jednoczy pasja do czytania, pisania i jedzenia! Postanowiłyśmy połączyć siły, mózgi i klawiatury w służbie wattpadowej sztuki! Chcesz dowiedzieć się, co postronny Czytelnik sądzi o Twojej twórczości? A może chcesz spr...