Eldöntöttem, hogy elég volt a kétheti szenvedés. Azt a szemét megkapta azt, amit érdemel, évekig börtönbe fog rohadni, és csak meg akart erőszakolni, de nem sikerült neki, mert jött Henry, és még meg se köszöntem neki, hogy megmentett.
Letusoltam, majd belebújtam az egyik fekete mini ruhámba. A testemre tapadt, kiemelt mindent, amit ki kellett. Elől cipzáras volt, a fenekemnél pedig tüllből készült uszály lógott le, majdnem a talajig. Miközben szépítkeztem megittam egy fél üveg whiskyt és eldöntöttem, hogy átmegyek Henry szobájába. Anya azt a vendégszobát készítette neki elő, ami az ő szobájuk mellett van. Nem is kopogtam, csak beléptem.
Henry az ablak előtt állt. Csak egy melegítőnadrágot viselt. Mezítláb állt a szőnyegen, és a felsőteste is csupasz volt. Megköszörültem a torkomat, ő pedig megfordult. A teste szépen ki volt dolgozva, a látványtól összefutott a nyál a számba, és megnyaltam az ajkaimat. Közel sétáltam hozzá.
-Mész valahova? – kérdezte. – Nagyon csinos vagy.
- Nem megyek sehova. – mondtam. – Veled akartam beszélni.
- Hallgatlak.
- Csak meg akartam köszönni azt, amit értettem tettél. – mondtam és a mellkasára tettem a kezem. Éreztem, hogy libabőrös lesz.
Magas sarkúmnak köszönhetően majdnem egy magas voltam vele, így nem kellett lábujjhegyre állnom, hogy ajkaimat az övére tapasszam.
Borostája szúrt egy kicsit, de kellemes érzés volt. Henry hagyta, hogy megcsókoljam, de ő nem csókolt vissza. Sőt! Hátra lépett tőlem. Én nagyot sóhajtottam és leültem az ágyra.
-Mi a fenét csinálsz? – nézett rám.
-Csak meg akarom köszönni. – mondtam.
- Rendben, köszönd meg, de ne így! Jézusom, D nem is értem, hogy mi ütött beléd.
- Muszáj tennem valamit. – mondtam.
- De ne ezt! Gondolkodj már egy kicsit, kérlek!
- Mindenki ezt mondja. – csattantam fel. – Mi a fenének gondolkozni?
- Mert ez nem helyes! Az apád a példaképem. Ismerlek 4 éves korod óta. Mennyi nyarat töltöttünk együtt, láttalak felnőni. Olyan, mintha az én lányom is lennél.
Elmosolyodtam.
-De nem vagyok a lányod.
- Nem, nem vagy a lányom, de ezt akkor se teheted meg. Apád a legjobb barátom.
- Ez az egyetlen egy kifogásod van? – néztem rá.
Leült mellém és rám nézett.
-37 éves vagyok, D. Te pedig 22. Nem kezdhetsz ki velem.
-Mi az a 15 év? Amúgy is bukom az idősebb férfiakra.
-Akkor se teheted ezt! Nem is értelek. Ráadásul te szeretsz valakit.
- De az a valaki elhagyott. Én pedig élni akarok. Ha nélküle, akkor nélküle, de élni fogok. Igazán élni.
-Ez akkor se helyes.
- És te mindig a helyes dolgokat csinálod. – nem kérdésnek szántam, hanem kijelentésnek.
- Csak próbálkozom. – mondta.
- Akkor tegyél meg nekem egyetlen egy dolgot. – néztem a szemeibe. – Csókolj meg! De igazán csókolj meg, ne úgy mit az előbb.
-D.. – kezdte, de én közbe szóltam.
- Egy csókban nincs semmi. – mondtam miközben felálltam. – Megtanulhatnál élni végre Henry!
Ekkor nagy meglepetésemre elkapta a karomat és az ölébe húzott.
Elmosolyodtam, ő pedig számra vetette magát. Henry ajkai eleinte félénkek voltak. El akartam tőle hajolni, és meg akartam kérdezni tőle, hogy ennyi? De aztán megvadult.
Szenvedélyes volt. Veszélyes. Izgalmas és tiltott.
Minden, ami veszélyes. Minden, amit birtokolni akartam.
Henry felállt, lehajított az ágyra, majd rám mászott. Csókjától teljesen felizgultam, és azt is éreztem, hogy ő is izgalmi állapotba került.
Egy idő után felmordult és elhajolt tőlem.
-Megkaptad a csókodat. – lihegte.
Amikor fel akart állni és elkaptam a tarkójánál és visszahúztam magamra.
-És ha egy csók nem elég? – ziháltam.
- D, ne tedd ezt velem!
-Elmondjam az életfilozófiámat? – néztem a szemeibe. – Szarjál le mindent és élj a lehetőségekkel. Kit érdekel, hogy mi lesz holnap? Kit érdekel, hogy mi lesz pár óra múlva? Élj a pillanatnak, élj a mostnak és tedd meg azt, amire lehetőséged adódik.
-Ez a mi esetünkben nem ilyen egyszerű.
Felhúztam a szemöldököm és megmarkoltam nadrágon keresztül álló farkát.
-Kívánsz. – suttogtam a szájába. – Én is kívánlak. Mi ebben a bonyolult?
-Apádék egyetlen egy fallal arrébb alszanak. Az.
- Kit érdekel? – néztem rá. – Ne ez számítson már Henry. Felejtsd el, hogy ki vagyok. Felejtsd el, hogy te ki vagy. Ne gondolkodj annyit, csak cselekedj. – mondtam és ismét megcsókoltam, de ő megint elhajolt tőlem.
- Ez akkor se helyes. Hülyeség.
- És ha soha nem beszélünk róla? Ha soha senki nem tudja meg? Holnap úgy csinálunk mindent, ahogy szoktunk, egy éjszakára felejtsünk el minden szart, és csak élvezzük egymás társaságát. Szegjük meg az összes szabályunkat. Ami ebben a szobában történik, az itt is marad. Örökre.
- Nem tudom.
- Ne gondolkodj, csak cselekedj!
És ő hallgatott rám.
Szája az enyémre tapadt és mohón csókolni kezdett. De egy kis idő után megint elhajolt tőlem.
-Mi van már megint? – néztem rá.
- Nincs nálam gumi.
- Szedek gyógyszert. – feleltem.
- Mindenkinek ezt mondod?
Halványan elmosolyodtam.
-Nem. Csak annak, akiben bízok.
Nem is kérdezett mást.
Ajkai ismét az enyémnek feszültek, de most a kezei sem tétlenkedtek. Lehúzta a ruhám cipzárját, majd kihúzta alólam és a földre lökte. Végig simított kezével a melleim között.
-Gyönyörű vagy. – suttogta miközben levette a melltartómat.
Az egyik mellbimbómat szívni és nyalni kezdte, a bal kezével támaszkodott mellettem a jobbal pedig benyúlt a bugyimba és elkezdte izgatni a csiklómat.
Nagyot nyögtem.
Istenem, nem hiszem el, hogy két éven keresztül nem szexxeltem senkivel.
Henry szájával végig csókolta a hasamat, egészen a bugyim pereméig, majd kihúzta a kezét onnan. A szemeimbe nézett, majd lassan elkezdte rólam lehúzni a fehér neműmet. Mikor levette ledobta a ruhám mellé, a cipőmmel együtt. Végig csókolta a jobb lábamat, majd a balt is. Utána a combom belső része következett, végül pedig nyalni kezdett és belém dugta két ujját.
A hátam ívbe megfeszült és hangosan felnyögtem.
Henry egyszerre nyalt és ujjazott. Úgy éreztem, hogy minden elmosódik körülöttem. Nyögéseim és sóhajaim betöltötték a szoba csendjét. Próbáltam halk lenni, nem akartam, hogy a szüleim meghalljanak, de nem tudtam kontrolálni a saját hangomat.
Mikor már majdnem elélveztem, Henry kihúzta az ujjait és elhajolt tőlem.
Nagyot fújtattam.
Ekkor levette a nadrágját és azt is ledobta valahova. Meglepetésemre, nem volt rajta alsó nadrág. A farka hatalmas volt és kemény. Henry felém hajolt és a szemeimbe nézett. Keményen megcsókolt és közben belém hatolt.
-Még. – suttogtam miközben a hátába mélyesztettem körmeimet.
Ekkor gyorsított a tempón, én pedig majdnem elaléltam. Ajkai egyre keményebben csókoltak és a mozgása is egyre keményebb lett. Megemeltem a csípőmet, hogy még mélyebbre tudjon belém hatolni. Tetszett ez az érzés.
Henry elkezdte csókolgatni a nyakamat, én pedig már meg se tudtam szólalni, csak nyögésekre voltam képes. Próbáltam türtőztetni magam, de ahogy közeledtem az orgazmushoz úgy hagyott el az akaraterőm is.
Henry szerintem látta rajtam, mert kezét gyengéden a számra tette, így állította meg a nyögéseimet. Én is a szájára tettem a kezem és a szemeibe néztem. Éreztem, hogy már nem kell sok idő. És ahogy ez a gondolat végig siklott a fejembe úgy éreztem meg azt a meleg, bizsergető érzést, ami a hasamból indult, majd szétterjedt az egész testemben, a fejemtől a lábujjamig. Mindenhol. A testemet jól eső borzongás és remegés járta át, majd egy hatalmasat nyögtem Henry tenyerébe. Ő még megmozdult bennem kétszer, háromszor, majd az ő teste is remegni kezdett és éreztem, hogy belém élvezik. Az ő száját is nyögés hagyta el, aminek a tenyerem gátat vetett.
Henry kihúzta belőlem a farkát, megcsókolt majd lehengeredett rólam.
Hangosan szedte a levegőt és behunyta a szemeit.
-Akarod, hogy elmenjek? – kérdeztem.
- Az lenne a helyes. – suttogta.
Elmosolyodtam.
-Ma este ne érdekeljenek a helyes dolgok. – mondtam és felültem. A kezembe vettem férfiasságát, majd ráhajoltam és a számmal kezdtem őt kielégíteni.
Ez így ment egész éjszaka. Nem törődtünk a helyes dolgokkal, csak éltünk a pillanatnak. Orgazmus orgazmus után következett, és egy idő után elveszítettem mindent. Nem éreztem az idő múlását, nem éreztem mást csak őt. Azt se tudtam volna megmondani, hogy hol kezdődöm én és, hogy hol fejeződik be ő.
Testeink állandóan egymásnak feszültek és csak halmoztuk az élvezeteket.
Ez a mai este, csak a mi éjszakánk volt.
YOU ARE READING
2. Gyilkos (Befejezett)
FantasyNem kellett volna szeretnem. Nem kellett volna elmennie. Amióta Ő elment az életem, sötétebb és komorabb, mint volt. Nem hittem volna, hogy valaha jobb lesz, de két év után újra megpillantottam őt az utcán. Ugyan olyan tökéletes volt, mint akkor ami...