Dicle , Güneş ve Cemal'i ziyaret için geldiği hastaneye tedirgin bir şekilde girdi.
Cemal'in yattığı kata çıkmak için asansöre doğru yürürken önünden geçen genç bir kız ile Cihan ile ayağını yere sertçe vurdu.
Adamın neden kendinden kaçtığını anlamayan kız artık bu duruma iyice sinir olmaya başlamıştı.
Hem Tahir ile ilgili hesaplar sorup kıskanıyor gibi davranmış sonrasında da umursamayan adam olup kızın dengesini hepten sarsmıştı.Derin bir nefes alıp o da asansöre binip Cihan ve sahte sarışın kızın tam önünde durdu.
Cihan'ın yüzüne bile bakmadan arkasını dönüp kata çıkmayı bekledi.
Adamın arkasında olması bile kalbine heyecan verip hızını artırırken bu durumu kendince umursamamaya çalıştı. Keşke iç sesleri olan cadıları da susturabilseydi ama bu mümkün olmadı.
Nuriye " Belki sadece bir arkadaşıdır"
Huriye " Adam burada yaşamıyor ne ara arkadaş edinecek hemde kız !"
Nuriye " Niye öyle diyorsun Huriye erkekler ve kadınlar arkadaş olabilir !"
Huriye " Evet erkekler ve kadınlar arkadaş olabilir bunda bencede bir sakınca yok ama Cihan bu kategorinin dışında nevi şahsına münhasır bir arkadaş pek sıcakkanlı malum !"
Nuriye " Sizde çocuğu iyice pleyboy yaptınız abartmayın canım."
Huriye" Sence abartan biz miyiz Nuriye kıza dibi düşmüş resmen ağzına girecek !"
Nuriye " Yine abartıyorsun Huriye yaşlılıktan mıdır nedir ? Gözlerin başka türlü görmeye başlamış."Dicle iç seslerine me diyeceğini ne tepki vereceğini bilmeden asansör üçüncü katta durunca sinirle indi.
Arkasından ona seslenen adama dönüp yüzüne bile bakmadan hızlı adımlarla koridorda yürümeye başladı."Dicle ! Sana diyorum ses versene ! Kızım iki dakika dursana ! " deyip hızla yürüyen kızın koluna yapıştı.
Dicle tenine değen parmaklarla ürpersede bu durumu yok saymaya çalışıp adamın elinden kurtuldu.
"Ne var Cihan ! "
"Niye selam vermedin bana ? Niye konuşmadan kaçıyorsun ?"Genç kız kaşlarını çatarak karşısında ki adama öldürücü bakışlar attı.
"Sen gerizeka falan mısın ! Yoksa kafana bir şey düştü de yaptıklarını unuttun mu ? Cihan günlerdir benden kaçanda konuşmayanda sendin karşıma geçip salak salak konuşma ! Çekil şimdi önümden !""Atarlı kızlar çekici olur falan diye bir taktik uyguluyorsan bende işe yaramaz haberin olsun ."
Dicle adama acıyan gözlerle baktı.
"Egonu da al ve git . Benim seninle ilgili tek düşüncem kız peşinde koşan bir asalak olduğundur . Şimdi çekil önümden bir haftadır kaçtığın gibi kaçmaya devam et gözüme de görünme!"
Diye terslenerek odaya doğru yürümeye devam etti.
Kapı önündeki Zelal ve Kadir'e başı ile selam verip odanın kapısını tıklattı.
"Gel " sesi ile içeri odaya doğru adımını atacağı anda omzuna değen omuzla kaşlarını çatıp adamı itti.
İçeriden gelen kahkaha sesi bile yüzünün asık halini yumuşatmadı.
İki inatçı keçi birlikte iterek girdikleri kapıdan birbirlerine söylenmekten ancak karşılarındaki çiftin tuhaf durumunu farketebildiler.
İki çift ne konuşacaklarını düşünürken kapıdan günlerin safinaz kılıklısı Ceylan girince bütün gözler kızı buldu.Herkes Ceylan'a imdat simidi gibi sarılırken kız dünya ile bağlantısını keseli çok oluyordu.
Kalbi olmayacak bir adamda kalırken vicdanı abisine karşı kendini suçlayıp kızın içini fare gibi kemiriyordu.
O günden beri abisinin gözlerinin içine bakamayan Ceylan ,Rize'den Tahir ile ilgili aldığı haber ile adeta yıkıldı fakat acısını dahi kimseye gösteremedi.Ceylan böyle düşünürken Cemal yattığı yerden kardeşleri ile ilgili olayları anlamaya çalışıyordu. Cihan'ın derdini çözen adam Ceylan'ın derdini düşündükçe siniri tepesine vuruyordu.
Derin bir nefes alıp kardeşlerine her şeye rağmen gülümsemeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çay Karası ♣️
Ficción GeneralAdana'nın pamuk kalpli Cemal'inin kalbini Karadeniz dağlarının sisi sardı. Nişanlısı başka bir adamla kaçınca Cemal kimseyle konuşmaz oldu. Bir fırtına tuttu savurdu yüreğini kendini doğduğu topraklarda buldu. Karanlıkta kaybolan adam bir ışık arar...