Vi pratar om allt. Allt förutom det jag inte vill att han ska få veta. Jag ligger i hans famn, låter mitt huvud vila mot hans bröst. Ogge leker med mitt hår, han lägger det i massa fula benor och skrattar varje gång han sätter på sin framkamera och visar mig. Vi skrattar ikapp. Han luktar så gott. Hans andetag är lugna, Mitt huvud höjs i takt med att hans lungor fylls med luft.
"Kom!" Skrattar han tillslut och försöker trassla sig ur soffan. Mitt huvud faller mot den mjuka soffan, jag tittar undrande på honom och höjer ett ögonbryn.
"Vad ska vi göra?" Frågar jag samtidigt som jag reser mig upp ur soffan och tar hans hand.
"Jag vill göra en tuppkamm på dig!" Skrattar Oscar och leder mig bort mot badrummet skrattandes.
Så fort vi kommit in i badrummet tar han av sin tröja och drar in mig i duschen.
"Men jag har kläder på mig!" Försöker jag skrika men det drunknar i mitt skratt. Han ber mig att stå still så jag gör som han säger.
"Du kan få låna kläder av mig sen!" Flinar han och börjar spola vatten i mitt hår. Det varma vattnet bränner lite mot pannan men det gör ingenting. Jag försöker kolla på Ogges ögon men jag kan inte hjälpa att snegla mot hans nakna mage, wow. Jag visste att han tränade men detta var över förväntan. Han fyller sina händer med schampoo och börjar skrattandes försöka styla mitt hår med det. Tillslut känner jag inte av ett enda hårstrå mot min hud men Oscar fortsätter att dra upp håret.
"Går det bra?" Fnissar jag och försöker känna efter på huvudet om det finns någon tuppkamm där.
"Du förstör!!" Skriker han och låtsas vara irriterad. Det syns hur glad han är, det finns inget spår av irritation i hans blick.
"Låt mig göra ditt hår!" Skrattar jag och böjer mig ner för att ta schampoo i min handflata.
Hans hår är lätt att styla så det går fort att få upp det. Jag skrattar hela tiden, det går inte att sluta. Min blick faller från hans hår och in i hans ögon. Han tittar på mig, rakt in i mina ögon. Vi ser på varandra i en sekund, den längta sekunden sekunden jag varit med om. Det känns som att den fortsätter i flera år. När sekunden har gått så är jag plötsligt pressad mot kakelväggen. Mina händer är pressade mot hans nacke. Vattnet rinner över oss båda men ingen bryr sig. Jag låter händerna glida ner från håret till hans nacke och drar honom så nära jag kan. Vi ser på varandra, båda tar ett andetag innan läpparna möts. Hans ena hand ligger mot min höft och den andra är vid min käke. Våra läppar för sig synkroniserat, han biter lätt tag om min läpp för att jag ska släppa in honom. Jag låter våra tungor mötas och kyssen blir allt mer intensiv. Han sätter sina händer under min rumpa för att få mig att hoppa upp på hans höfter. Ett helt zoo är i min mage, det känns som att allt är i perfekt kaos. Jag ser bara han. Jag känner bara han. Vi tar oss in i vardagsrummet , där sätter han sig ner i soffan så jag hamnar gränsle över honom. Soffan blir säkert dyngsur men vi tänker inte på det. Han börjar dra i min blöta tröja. Alla mina känslor exploderar, jag vill men jag vågar inte gå längre. Jag biter i Ogges läpp och drar ifrån kyssen.
"Är det okej?" Viskar jag försiktigt. Han nickar lite generat och låter mig kliva av honom.
"Det är okej." Viskar han och reser sig upp för att hämta kläder till mig. Han går iväg från mig, jag ser hur små vattendroppar åker längs hans muskulösa rygg.
Den svarta tröjan är för stor men mysig. Jag har på mig den och mina trosor som är hyfsat torra ändå. Oscar snarkar lite lågt, inte så att man blir störd utan bara lite mysigt. Mina ögonlock blir tyngre och tyngre, tillslut somnar jag i hans famn.