Oba jsme rychle uskočili stranou a poté se znovu podívali na rozzuřeného vlkodlaka. Naším činem jsme jej nejspíše ještě více rozhněvali, protože tentokrát jeho vrčení bylo ještě hlasitější než předtím.
„Co chceš dělat?" podívala jsem se na Clinta, který byl ještě stále překvapený vlkodlakem stojícím přímo před ním. Museli jsme se neustále vyhýbat vlkodlakovi, což bylo dost obtížné. Když byl skoro u nás, Clint rychle vytáhnul zbraň, kterou měl u sebe a střelil jej do nohy, aby jej alespoň zpomalil.
„Vlkodlaka, zabije stříbro, ne?" podíval se na mě a poté na mé stříbrné náušnice, čímž ode mě schytal káravý pohled. Oba jsme se podívali na vlkodlaka, který se po Clintově výstřelu zdál být ještě více rozzuřený.
„Nechci ho zabít, pouze uklidnit!" rozhodila jsem rukama a chvíli se dívala na Clinta ignorujíc vztekajícího se vlkodlaka vedle nás. Snažila jsem se vymyslet, jak uklidnit vlkodlaka, aniž bych jej nějak vážně zranila, nad čímž se Clint pozastavil a neodpustil si poznámku.
„Ne to už je trochu pozdě, tedy pokud u sebe nemáš pečenou veverku" pobaveně se ušklíbnul a vyhnul se vlkodlakovi, který se jej chystal seknout drápy. Rychle jsem dala ruce před sebe a zakřičela. Vlkodlaka zvuková vlna, tvořená mým hlasem odhodila do lesa pryč ze silnice.
„Myslím, že mi máš hodně co říct. Času máme dost, auto je na kaši" s úšklebkem na tváři schoval zbraň na původní místo a podíval se na auto, ze kterého byly trosky.
„Už teď lituju toho, že to říkám, ale zavolej Tonymu" pokrčila jsem rameny s pohledem upřeným na nebe a modlila se ke všem svatým, čímž jsem Clinta pobavila. Clint na mě chvíli překvapeně koukal, ale nic nenamítal. Vytáhnul z kapsy telefon, vytočil Tonyho číslo a odešel o kousek dál.
„No, Tonyho smích do telefonu byl dostačující, ale přijede" řekl s úšklebkem příchozí Clint po ukončení hovoru. Podívala jsem se na Clinta, který měl zrovna upřený pohled na své rozbité auto.
„Příště radši místo pozor řeknu zastav" pobaveně jsem se ušklíbla a doufala, že mě Clint za můj komentář nepošle do háje.
„To je jedno, skončilo by na kašli, tak jako tak" s ušklíbnutím si založil ruce na hrudi a upřeně se na mě díval. Protočila jsem oči a uchechtla se, protože jsem přesně věděla na co se chce zeptat.
„Ano, věděla jsem, že se přiřítí ten náklaďák, proto mi tak vadí, když někdo otáčí pohled ze silnice. Také je to důvod, proč jsem ti pořád otáčela hlavu zpět na silnici" s úsměvem jsem pokrčila rameny, načež Clint pouze přikývnul.
„A ty jsi říkala, že nebudeš užitečná" řekl s úšklebkem a podíval se do pravé strany, kde začínal les. S pokrčením ramen jsem dala ruce do kapes od mikiny a podívala se stejným směrem. Chvíli bylo naprosté ticho, když se náhle ozval zvuk pneumatik. Kousek od nás zastavila oranžová Audi R8, která na SPZ měla napsáno 'STARK'.
„Víš, že zaparkovat se dá i lépe?" řekl pobaveně právě vystupující Tony a podíval se na Clinta, který pouze protočil oči. Clint chtěl odejít do auta pro věci, ale chytila jsem jej za paži a zarazila jej.
„Clinte, něco mě napadlo" podívala jsem se na něj a pustila jeho paži, načež pouze zvednul obočí. Podívala jsem se na náklaďák a rozešla se směrem k němu. Došla jsem přímo k náklaďáku a otevřela dveře. Rozhlédla jsem se po celé kabině řidiče a nestačila se divit. Po celé kabině byly škrábance a krev. Tohle musela být divoká jízda.
„Clinte, vlez dozadu" podívala jsem se na něj a vyskočila z kabiny, přičemž jsem si málem rozbila kokos. Skákání s podpatky je pěkně hloupý nápad. Clint pouze souhlasně přikývnul a odešel k zadní části, kde vlezl dovnitř.
„Taliyah, tohle pěkné nebude" vykouknul zezadu s vytřeštěnýma očima. S Tonym jsme se na sebe podívali a poté šli za Clintem, který vypadal velice znepokojeně.
„Vyšetřujete tady pašeráctví, nebo co? A od kdy ty si říkáš Taliyah?" podíval se Tony první na Clinta a poté na mě. Protočila jsem oči a ignorovala jeho poznámku.
„Vy dva se znáte?" zeptal se překvapeně Clint a těkal pohledem ze mě na Tonyho. Zavřela jsem oči a doufala, že se co nejdříve vypařím z této noční můry.
„Jo, známe. Málem jsme se pozabíjeli, byl to dost složitý rok" pobaveně se ušklíbnul Tony a já jej praštila do hrudníku, načež sebou lehce cuknul a mně se rozlil úsměv na tváři.
„Takže Romeo a Julie, chápu" pobaveně se ušklíbnul Clint a vešel do zadní části náklaďáku. Podal mi ruku a vytáhl mě nahoru za ním, protože dle něj, kdybych tam měla lézt, tak si ještě rozbiju kokos, znovu. Rozhlédla jsem se po vnitřku náklaďáku a zakryla si pusu, abych nezačala křičet při pohledu na tři mrtvoly ležící na podlaze vedle sebe. Pomalu jsem šla k nim a snažila se co nejméně dýchat, protože ten zápach byl odporný.
„Co to děláš? Ještě nás někdo zahlédne" řekl Clint při pohledu na mě a rozhlédnul se všude kolem. Jo, tohle by se nejspíše blbě vysvětlovalo.
„Tady? Je to téměř opuštěná silnice, proto jel tudy" zakroutila jsem hlavou a podívala se na Clinta, který těkal pohledem ze mě na mrtvá těla. Hobit po chvíli vlezl za námi do náklaďáku a podíval se na mě a na mrtvoly. To znělo hrozně.
„Proč by vezl mrtvoly? A proč by je zabíjel? Jako jo, hodně lidí je psychicky nevyrovnaných, ale tohle značí těžkou nevyrovnanost" podíval se Tony s pobaveným úšklebkem na nás, čímž si od Clinta vysloužil káravý pohled a já se plácla do čela. On opravdu nedokáže brát situace vážně.
„Nezabil je on, tohle není práce vlkodlaka, ale člověka" povzdychla jsem si a opřela se o zeď. Tonyho pohled v daný moment mluvil za vše. Na chvíli jsem naprosto přestala vnímat okolí a v hlavě jsem slyšela výstřely ze zbraní a křik malých dětí. Neudržela jsem se a zakřičela, čímž jsem zcela neúmyslně odhodila Tonyho na zeď nákladního vozidla.
„Taliyah, Taliyah!" křičel na mě Clint a třásl se mnou, ve snaze vytrhnout mě z transu. Zvedla jsem pohled od podlahy a podívala se na Clinta stojícího přede mnou. Chvíli na mě překvapeně koukal, aby se ujistil, zda jsem při smyslech a poté ze mě sundal své ruce a podíval se na Tonyho, který si sám pro sebe nadával.
„Vím, kdo to udělal a kdo je další" podívala jsem se na oba lítostivě a stále se třásla z obrazu, který jsem ještě před chvílí měla před očima. Tony s Clintem si vyměnili pohledy a poté se podívali na mě.
„Kam jedeme první?" zeptal se otráveně Tony, zvednul se ze země a s vražedným pohledem upřeným na mě si oprášil oblek.
ČTEŠ
Taliyah
FanfictionUž tři roky se skrývám před bohyní, která svou moc ukradla jinému bohovi. Tři roky se snaží získat mé schopnosti, protože jsem jedna z posledních vílích banshee. Nebyla jsem ale jediná, kdo se ocitl na jejím radaru. Na jejím radaru se ocitla taktéž...