„Steve, jestli ti v tom ledu zamrznul i mozek, tak to řekni" zamrkala jsem očima a zběsile kroutila hlavou nad jeho slovy. Steve očividně vkládá příliš velkou důvěru do svých kolegů.
„Svým hlasem jí dokážeš rozdrtit lebku, pokud bych si měl vybrat parťáka do boje, kromě Buckyho, vybral bych tebe" zakroutil hlavou s úsměvem a Bucky na něj nevraživě koukal.
„Jo, a taky zničit půlku New Yorku. Hele, já nejsem Bruce, nepraštím s ní tak, že jí hlava uletí až někam do podsvětí" zvedla jsem obočí a založila si ruce na hrudi.
„Asi budeš muset trénovat" s úšklebkem si Steve založil ruce na hrudi.
„Jo, fajn. Kdo půjde dobrovolně na smrt? Nikdo? Ne? Tak ne" s ironickým úsměvem jsem se podívala na Steva, který pouze protočil oči a něco pošeptal Clintovi.
„To se nestane. Já viděl, co umí a nehodlám se nechat zabít, moje maličkost bude v tomto týmu ještě potřeba" zakroutil hlavou Clint a založil si ruce na hrudi.
„Čistě ze zvědavosti, co bys dělala, kdybychom ti nenabídli pomocnou ruku?" zeptal se Sam se zvednutým obočím a založenými rukami na prsou, načež jej Steve okřiknul, že je jeho otázka neslušná.
„Buď bych dál utíkala nebo se jí postavila se svými přáteli" pousmála jsem se a opřela si ruku o koleno, načež se na mě Sam překvapeně podíval.
„Jejími přáteli vlkodlaky, kdybys nevěděl" poukázal na mě s pobaveným úšklebkem na rtech Clint a podrbal se na zátylku.
***
Lehla jsem si do postele a zavřela oči. Nemusela jsem se bát usnout, když Agrosa není v této budově. Můžu v klidu spát.
„Lyds, pusť mě, nebo taky zemřeš!" zakřičel na mě Clint. Zakroutila jsem hlavou a rozbrečela se.
„Já tě nepustím, Clinte. Zachránil si mi život, teď jsem na řadě já" řekla jsem přes vzlyky. Zatáhla jsem všemi silami a vytáhla Clinta zpět na střechu.
„Lyds, neměla si to dělat, je příliš pozdě" zašeptal se zakroucením hlavy.
„Pozdě na co? Clinte!" zakřičela jsem, když z portálu začali vyskakovat démoni.
Vyletěla jsem do sedu a zakřičela. Co jsem to říkala o tom klidném spánku?
ČTEŠ
Taliyah
FanfictionUž tři roky se skrývám před bohyní, která svou moc ukradla jinému bohovi. Tři roky se snaží získat mé schopnosti, protože jsem jedna z posledních vílích banshee. Nebyla jsem ale jediná, kdo se ocitl na jejím radaru. Na jejím radaru se ocitla taktéž...