„Lyds, můžeš jít na chvíli sem?" houknul na mě Tony od baru. S hlasitým zabručením jsem došla až za ním.
„Ohledně Agrosy" podíval se mi do očí a na chvíli se odmlčel. Mluv nebo ser písmenka.
„Agrosa dnes brzy ráno zaútočila na základnu Shieldu" podíval se na mě lehce lítostivě, načež jsem zamrkala očima.
„Cože? Proč? Jak? Co by tam hledala?" chrlila jsem ze sebe jednu otázku za druhou a Tony na mě překvapeně koukal.
„Víc otázek tam dát nešlo? Snaží se nás zmást a odlákat naši pozornost. Asi zapomněla, že vize banshee se nepletou" zakroutil Tony hlavou a podíval se na mě.
„Nebo změnila plán, včera jsem měla novou vizi" povzdychla jsem si a hlavou mi proběhl obraz Cinta visícího ze střechy.
„Jakou a proč jsi nic neřekla?" koukal na mě překvapeně a naštvaně zároveň. Tohle je teprve změna nálad.
„Viděla jsem, že jsme byli s Clintem na střeše budovy, kde se ukrývala Agrosa a ona jej z té střechy shodila. Stihla jsem ho chytit, ale potom se ukázali její démoni a roztrhali ho na kusy" se zakroucením hlavou jsem upřela svůj pohled na zeď.
„Lyds, nechci být zlý, ale jsi si jistá, že tvé vize neovlivňují tvé city ke Clintovi?" podíval se na mě se zvednutým obočím a já si zkousla ret.
„I kdyby tak co? Alespoň vždy budu vědět, že se mu něco stane a budu mít jistotu, že bude v pohodě" mírně jsem se pousmála, ale v hlavě jsem stále měla tu vizi.
„Jsou dva druhy banshee. Vílí a tu druhou potkat nechceš, až teď jsem si všiml, která jsi ty" s úsměvem se na mě upřeně podíval. Překvapeně jsem zamrkala očima.
„Chceš přes držku hned, nebo až budeš počítat schody? Vím moc dobře, co jsou ty druhé banshee a uráží mě, že jsi jen na minutu zvažoval, že bych mohla patřit k nim" zavrčela jsem na něj a Tonyho to rozesmálo. Velice vtipné, Starku!
„Vílí banshee už skoro vyhynuly, to je to, co mě na tom zaráží. Hlavní důvod, proč jsem tě přiřazoval k těm druhým" pokrčil lhostejně rameny a já se na něj podívala s otevřenou pusou a přivřenýma očima.
„Takže jsem historický zázrak, nebo co?" se zvednutým obočím jsem si založila ruce na prsou a překvapeně se na něj podívala.
„To zase ne, spíš ohrožený druh" s pobaveným úšklebkem pokrčil rameny a přisunul ke mně knihu.
„Super, konečně se dozvím, jak někomu rozdrtit lebku, aniž bych musela mít díru v hlavě" s úsměvem jsem pokrčila rameny a podívala se do knihy. Tony se zadusil whiskey a překvapeně na mě koukal.
„Díru v hlavě?!" vykřiknul překvapeně a několikrát zamrkal očima. V tu chvíli jsem měla, co dělat abych zadržela smích.
ČTEŠ
Taliyah
FanfictionUž tři roky se skrývám před bohyní, která svou moc ukradla jinému bohovi. Tři roky se snaží získat mé schopnosti, protože jsem jedna z posledních vílích banshee. Nebyla jsem ale jediná, kdo se ocitl na jejím radaru. Na jejím radaru se ocitla taktéž...