„Takže první chcete zastavit Agrosu a poté Anuk-Ite?" podíval se Tony první na mě a poté na Petera.
„Jestli se Anuk-Ite vůbec dostane ven, Peter už ví, že nemá otevírat žádné brány" s pobaveným úšklebkem na rtech jsem se podívala na Petera.
„Žádnou bránu neotevřu, ale Agrosu bychom měli zastavit tak jako tak, ta cela ji neudrží věčně" pokrčil rameny Peter s protočením očí.
„Souhlasím. Lyds už z toho hrabe, Agrosa se s ní spojila přes sny" povzdychl si Clint a já se na něj podívala vražedným pohledem.
„Co? Jak jako spojila přes sny? A jak o tom víš?" se zvednutým obočím upřel Tony svůj pohled na Clinta a já hledala nejbližší exit.
„Komunikovala s Lyds, když spala. Lyds ale prožívala ty sny trošku víc a shodila mě z postele, že?" prsknul na mě mírně naštvaně Clint, načež jsem pouze s pobaveným úšklebkem na rtech pokrčila rameny.
„Já jen chtěla postel pro sebe" snažila jsem se zadržet smích, když jsem viděla Clintův výraz, který jasně říkal, že ještě slovo a hlavu mi provrtá šíp.
„Lyds, co se ti zdálo?" podívala se na mě káravě Wanda a založila si ruce na prsou.
„Já pořádně ani nevím, ty sny si moc nepamatuju" s pokrčením ramen jsem odvrátila zrak od ostatních.
„První Agrosa chtěla, aby ji Lyds pustila k sobě a nechala ji nás zabít a poté, aby ji pustila ven" pokrčil rameny Clint a já se na něj nechápavě podívala.
„Mluvila jsi ze spaní. Jen tak mimochodem, hororové šeptání ti jde skvěle" zakroutil Clint hlavou a pobaveně se ušklíbnul, načež jsem se uchechtla.
„Někdo by měl v noci hlídat u Lyds a někdo u Agrosy, aby ji Lyds nepustila ven" se zakroucením hlavou se po všech podíval Steve.
„Nepustím ji ven" zakroutila jsem hlavou a založila si ruce na hrudi, načež si Clint povzdychl, což si získalo mou plnou pozornost.
„Nic ve zlým, Lyds, ale vše, co se v tom snu odehrálo, jsi udělala, takže bude lepší, když tě bude někdo hlídat" pokrčil rameny Clint a podíval se na mě.
„Jo, ale jak chceš porazit někoho kdo ti může svým hlasem rozdrtit lebku?" zvedla jsem obočí a s pobaveným úšklebkem se podívala na Clinta.
„Dostaneš roubík, vyřešeno!" zakřičel Bucky a já sebou mírně trhla. Prosím, že je to jenom vtip.
„Kdo ho pustil k padesáti odstínům šedi?" zvedla jsem obočí a vyděšeně se na Buckyho podívala, který si pouze založil ruce na prsou.
„No, nevím jak vy, ale já jdu spát" s úsměvem jsem všem zamávala a rozešla se k sobě do pokoje. Clint se zvednul a rychle mě doběhnul.
„Proč jdeš se mnou?" podívala jsem se na něj se zvednutým obočím.
„Protože tě má někdo hlídat a vedle koho se tak dobře usíná? Vedle mě" s pobaveným úšklebkem mě předběhnul a otočil se ke mně. Trochu jsem si přála, aby si při té chůzi pozpátku rozbil hubu, ale to je vedlejší.
„Hele, co se týče Tonyho, nemáš důvod se cítit provinile. Už mezi vámi nic není" pokrčil rameny a málem se přerazil o květináč za sebou, načež mi zacukaly koutky pobavením.
„Ono se to nezdá, ale ty v té hlavě přece jenom něco máš" pobaveně jsem se ušklíbla a podívala se na Clinta.
„Jo, brouka mozkožrouta a umírá hlady" uchechtnul se a raději začal koukat na cestu před sebou. Otevřela jsem dveře od svého pokoje a zalezla dovnitř s Clintem za zády.
„Alespoň to přiznáš" s pobaveným úšklebkem jsem se na něj podívala, načež pouze zakroutil hlavou a stáhnul mě do postele.
„Myslím, že je čas jít spát" s uchechtnutím mě objal. Přikývla jsem a zavřela oči.
Otevřela jsem oči a rozhlédla se kolem sebe. Stála jsem na chodbě u cely.
„Co tu sakra dělám?" povzdychla jsem si.
„Pojď blíž" šeptal nějaký hlas.
Přišla jsem ke dveřím od cely. Věděla jsem, co je tam, ale nemohla jsem odejít.
„Otevři ty dveře"
„Nemůžu" zakroutila jsem hlavou.
„Otevři ty dveře, zachráníš tím spousty lidí"
Podívala jsem se na dveře od cely, které jsem následně otevřela. Co jsem to do hajzlu udělala?
ČTEŠ
Taliyah
FanficUž tři roky se skrývám před bohyní, která svou moc ukradla jinému bohovi. Tři roky se snaží získat mé schopnosti, protože jsem jedna z posledních vílích banshee. Nebyla jsem ale jediná, kdo se ocitl na jejím radaru. Na jejím radaru se ocitla taktéž...