"O my god, mensen look how cute," roept Aaliyah terwijl ze met een camera de kamer binnenkomt vallen.
"Aaliyah, roep Shawn geschrokken, ga weg met die camera!"
Aaliyah blijft staan en sist overenthousiast: "aaah kom op Shawn dit is goed voor vieuws."
"Ja Hallo, roep ik nu, helemaal niks vieuws, deze beelden worden verwijderd, niet op YouTube gezet."
Ik en Shawn zijn allebei helemaal overeind gekomen en proberen de telefoon van Aaliyah af te pakken, wat helaas niet echt lukt.
"Aaliyah geeft hier die telefoon! Roept Shawn, anders ga ik echt naar pap en mam."
Snel geeft Aaliyah de telefoon en blijft met een sip gezicht staan.
"Helpt altijd," zegt Shawn met een lach en hij gooit de telefoon naar mij.
Gelukkig heb ik goeie reflexen want anders had die telefoon nu waarschijnlijk kapot op de grond gelegen.
Ik vang de telefoon en verwijder de beelden."was dat nu echt nodig?" Vraagt Shawn.
"Het was zo schattig," piept Aaliyah van opwinding.
"Ja zal wel," zeg ik.
"En," Vraagt ze.
"En wat," vraag ik.
"En hebben jullie nu iets," antwoord ze.
Ik kijk even naar Shawn die dan knikt.
"Echt O my god zo lief," roept ze.
"Maar ga het nu niet tegen alles en iedereen wat je ziet lopen zeggen," zegt Shawn.
"Ik ga m'n best doen!" Antwoord Aaliyah vrolijk.
"Hij vind je al ruim ander half jaar leuk hè, zegt Aaliyah daarna, dat weet je toch?"
Ik schud mijn hoofd: "Nee dat wist ik niet."
Ik kijk naar Shawn die een beetje rood word.
"Aaah je bent zo lief als je bloost," zeg ik plagend, maar wel menend.Aaliyah begint te geeuwen, waarna Shawn en ik ook moeten geeuwen.
Ik lach: "geeuwen is aanstekelijk wisten jullie dat?"
"Nee, maar heb het zo juist gemerkt," zegt Shawn droog.
"Ik ga denk ik slapen, zegt Aaliyah, ik ben moe en het is al kwart over 12."
"Goed idee, ik ga ook zo slapen," zeg ik.
"We hebben nog wel tandenborstels onder in de la in de badkamer liggen en je kan een haarborstel van mij lenen," zegt Aaliyah.
"Ja dankje," zeg ik.
Aaliyah loopt de kamer uit en ik loop haar achterna om een tandenborstel te kiezen.
Ik kies een paars met witte.
Paars was de lievelings kleur van Elizabeth en sinds haar dood is het mijn lievelings kleur.
Ik weet niet waarom, maar de kleur was opeens zo mooi.
Ik poets mijn tanden en borstel mijn dikke bruine haar.
Ik houd nog even mijn gezicht onder de kraan en droog het af met een handdoek.
Ik loop terug naar Shawn zijn kamer en ik wil me uit gaan kleden als ik erachter kom dat ik niet eens een pyjama heb.
"Aaliyah," roep ik.
"Wat?" Hoor ik vanuit een kamer verderop.
"Heb je misschien een pyjama die ik kan lenen?" Vraag ik.
"Ja kom eens," roept ze terug en ik ga naar haar kamer om een joggingbroek en een shirt te pakken.
"Dankjewel," zeg ik en ik geef haar een knuffel.
"Geen probleem hoor, ik vind het leuk dat je hier bent, zegt ze, Shawn praatte zo veel over je, dat het bijna irritant werd."
"Bek houden," hoor ik Shawn vanuit de badkamer roepen.
Aaliyah en ik kijken elkaar aan en beginnen te lachen.
"Nou ja, zeg ik, slaap lekker!"
"Dankje jij ook," antwoord Aaliyah en ze doet de deur achter me dicht als ik weg loop.Als ik terug in Shawn zijn kamer ben kleed ik me uit en doe ik de pyjama aan en ga onder één van de twee tweepersoonsdekens liggen die op Shawn's bed liggen.
Dan komt Shawn binnen lopen.
"Vind je een eigen deken nu nog nodig?" Vraagt hij als hij de twee dekens ziet liggen.
"Neh eigenlijk niet meer," zeg ik en ik schop de andere deken met mijn voeten weg.
Shawn moet lachen en trekt zijn shirt uit.
Hij heeft een sixpack, zie ik.Wat lelijk, ik houd helemaal niet van sixpacks.
Maar die van Shawn is wel mooi, het is geen hele erge sixpack, dat is gewoon lelijk, dit is eerder een gespierde buik verdeeld in zes blokjes.
Shawn ziet me kijken: "wat is er Jasmin?"
"O niks hoor sorry," zeg ik.
"Je moet ietsjes minder sorry zeggen voor onnodige dingen," zegt Shawn terwijl hij naast me komt liggen.
Ik glimlach en voel meteen daarna weer zijn lippen op de mijne.
Ik sluit mijn ogen en geniet van het Gelukkige gevoel dat ik voor het eerst sinds maanden weer heb.
Hij haalt zijn lippen weer weg en kijkt me aan.
"Truste Shawnie," zeg ik en ik haal mij hand door zijn haar.
"Ga alsjeblieft niet de gewoontes van Aaliyah over nemen," zegt Shawn met een grijns.
Ik lach: "tuurlijk niet."
Ik draai me met mijn rug om naar Shawn en ik voel een arm om me heen: "Slaap lekker.
JE LEEST
It isn't in my blood ~Shawn Mendes~ {Voltooid}
FanfictionJasmijn is een meisje die een zware jeugd heeft gehad. Haar zus en moeder hebben zelfmoord gepleegd en haar vader mishandeld haar. Op een dag dat ze is weggelopen van huis, vind een jongen haar in het parkje en ze gaat met hem mee naar zijn huis...