Ik kijk hem even verward aan.
En dan ren ik op hem af.
Hij knuffelt me en ik knuffel hem.
"Het spijt me zo erg dat ik je niet geloofde," zegt hij.
"Het is al goed," zeg ik terwijl ik mijn gezicht in zijn schouder druk.
Ik ruik zijn heerlijke geur.
"Geloof je me nu wel dan," zeg ik na een tijdje zo gestaan te hebben.
"Ja, Nash heeft alles eerlijk uitgelegd," zegt hij.
"Ben je dan nu boos op Nash?" Vraag ik.
"Eerst wel alleen na een uur ofzo al niet meer, ik kan gewoon niet boos zijn op Nash hij is mijn beste vriend," antwoord hij op mijn vraag.
"Maar wat doe je eigenlijk bij het ziekenhuis?" Vraagt Shawn erachter aan.
"Mijn beste vriendin is gisteravond aangereden en ik was even bij haar kijken," zeg ik.
"Nou even, opeens staan Matthew naast ons, je was bijna anderhalf uur binnen."
"Echt?" Lach ik, ik had dat helemaal niet door.
"En jij hebt zolang op haar gewacht?!" Vraagt Shawn vol ongeloof.
"Ja ik moet haar nog thuis brengen toch?" Zegt Matthew.
"Dankje," zeg ik glimlachend naar Matthew.
"Ga niet proberen mijn vriendin te fixen," zegt Shawn nep boos.
"Hebben jullie weer?" Vraagt Matthew nieuwsgierig.
"Weet ik eigenlijk niet," zegt Shawn.
"Ooh leugenaar!" Roept Matthew als een klein kind.
"Als het aan mij ligt wel hoor," zeg ik en ik druk een kus op Shawn's wang.Matthew rijd ons naar Shawn's huis waar de rest ook is.
Ik loop de woonkamer binnen en zie twee meisjes met oranje haar zitten.
De ene heeft stijl oranje haar en de ander heeft heel veel krullen.
Het meisje met het stijle oranje haar draait zich om:
"O my god Jasmijn, ik maakte me zo veel zorgen om je,"
"Julot!" Roep ik, "wat doe jij hier?"
"Matthew heeft me hier heen gestuurd gisteravond omdat ik zo paniekerig was." Antwoord ze.
"Ja snap ik, zeg ik, Hallo je zag hoe één van je beste vriendinnen aangereden werd, vet heftig."
Nu draait het meisje met de oranje krullen zicht ook om.
"Hey ik ben trouwens Mahogany," en ze staat op.
"Ik ben Jasmijn, vriendin van Shawn," zeg ik.
"Gewoon een vriendin of meer?" Vraagt ze nieuwsgierig.
"Meer," antwoord ik en ik kijk even naar Shawn.
Hij lacht naar me.
Hij is zo lief als hij lacht.Ik plof tussen Mahogany en Julot in op de bank.
"Hoe gaat het?" Vraagt Mahogany.
"Beetje," antwoord ik.
"Vertel, zegt ze, als je wil natuurlijk," voegt ze er snel aan toe.
"Ja hoor," ik lach even.
"Ik heb gewoon zoveel mood-swings dat ik er zelf een beetje gek van word, gister avond had ik een het punt dat ik echt gewoon dood wou, vanochtend was ik bezorgt om een vriendin die in het ziekenhuis ligt, en nu ben ik opeens weer super vrolijk en blij en zou het idee dat ik dood wil niet eens in me op komen," zeg ik.
"O zo erg allemaal ik snap je echt, zegt Mahogany, maar hoe komt het dan allemaal?"
Ik begin (zoals ik echt al te vaak heb moeten vertellen) heel het verhaal te vertellen, van Elizabeth mijn vader, Shawn, de zoen met Nash en gisteravond."Dus je voelde je helemaal bezeten ofzo?" Vraagt Mahogany aan het einde.
"Ja het voelde als in Harry Potter, zeg ik, als Voldemort in Harry's hoofd binnendringt."
"Wow echt erg, sorry," zegt ze.
"O maakt niet uit," Zeg ik.
"Hoe gaat het nu dan?" Vraagt ze bezorgt.
"Nu gaat het wel oké, ik moet gewoon niet dat liedje zomaar zonder me voor te kunnen bereiden luisteren, zeg ik, en ik ga waarschijnlijk ook naar en therapeut, om beter om te kunnen gaan met de situatie en alles."
"Wow ja goed idee," zegt Mahogany.
"Ga je naar een therapeut?" Vraagt Shawn die zich random met het gesprek bemoeit.
"Ja waarschijnlijk wel, ik moet nog even bellen en een afspraak maken en ik zie wel of het bevalt of niet," zeg ik.
"O ehm over bevallen gesproken, begin Mahogany, kom allemaal even ik moet wat vertellen."
De andere komen ook naar de bank en iedereen kijkt Mahogany aan.
"Nou ik ben zwanger," zegt ze dan zachtjes.
"Aaaaaaaaaaaah!!!" Roept iemand kei hard ik m'n oor.
Ik kijk achter me en Aaliyah staat daar.
Was te verachten, die is altijd nogal enthousiast over dingen.
Iedereen reageert super enthousiast gelukkig voor Mahogany.
Ze is zwanger van haar vriend.
"Maar hoe gaat dat dan moet touren?" Vraagt Hayes opeens die er ook is.
"Ja ik ben dus uitgerekend over 3 maanden, dus dan zijn wij op tour, maar misschien ga ik naar huis of ik ga gewoon naar en plaatselijk ziekenhuis," zegt ze.
"Maar jemig dan ben je al minstens een half haar zwanger!" Roept Jack J.
"Jep," zegt ze droog terug.
"Waarom heb je dat niet eerder verteld?" Vraagt Hayes.
"Gewoon, ik wist niet zeker of ik het meteen al tegen iedereen wou zeggen," zegt ze.
"Snap ik wel," zegt Aaliyah, "zou ik ook niet meteen zeggen."
"Nou bij jou duurt het ook nog wel even hopelijk, zegt Shawn, Of hebben jij en Hayes....."
Aaliyah geeft Shawn een duw, waardoor hij opvalt.
"Verdient," zegt Aaliyah maar ze is wel rood.
En Hayes is ook een beetje rood.
Langzaam begint het tot me door te dringen.
"Dus wacht even, zeg ik zacht, O MY GOD HEBBEN JULLIE?!' roep ik even daarna.
"Ja," mompelen Aaliyah en Hayes tegelijk.
"Goals," zegt Mahogany.
"Ik ben zo blij voor je Aaliyah!" Roep ik en ik spring op om haar een knuffel te geven.
"Ik ben ook blij," zegt ze.
Dan komt Nash de kamer binnen lopen.
Hij kijkt me even aan en glimlacht.
Ik glimlach niet terug: Ik ben voorlopig wel even klaar met Nash.
JE LEEST
It isn't in my blood ~Shawn Mendes~ {Voltooid}
FanfictionJasmijn is een meisje die een zware jeugd heeft gehad. Haar zus en moeder hebben zelfmoord gepleegd en haar vader mishandeld haar. Op een dag dat ze is weggelopen van huis, vind een jongen haar in het parkje en ze gaat met hem mee naar zijn huis...