"Dus je hebt met Shawn Mendes?" Vraagt Julot aan het einde van Jasmijns verhaal.
"Had, denk ik," zegt Jasmijn treurig.
"O my god dat is ZO cool, zegt Julot, Stel je voor, je hebt met Shawn Mendes, je hebt gezoend met Nash Grier en je hebt ijsjes gegeten met Jack and Jack, Hayes, Aaliyah en Matthew."
Jasmijn lacht even, maar ik zie dat ze het helemaal niet zo leuk vind allemaal.
Ookal moet ik toe geven dat het echt wel super cool is.
"Je moet Shawn je laten geloven," zeg ik.
"Ik wil het ook, maar ik snap gewoon niet waarom hij wel Nash zou geloven en niet mij," zegt Jasmijn.
"Waarschijnlijk omdat hij Nash al zijn hele leven kent en jou nog maar net en dan is het moeilijk toe te geven dat zo iemand ook foute dingen kan doen," zegt Julot.
"Oja zo heb ik er nog niet overna gedacht," zegt Jasmijn.
We kletsen nog wat als Julot opeens zegt: "Maar als het goed is tussen jou, Shawn en Nash mogen ik en Norah dan een keer mee naar hun?"
"Ja tuurlijk, maar hoezo?" Vraagt Jasmijn.
"Hayes is wel knap," zegt ze terwijl ze een beetje rood word.
"Hayes is volgens mij al op Aaliyah en Aaliyah ook op hem dus waarschijnlijk hebben ze bijna verkering," zegt Jasmijn.
"Pijnlijk voor je Juul," zeg ik lachend en ik sla dr met een kussen.
"Cameron is ook knap," zegt Julot. "Oké, zeg ik, jij gaat voor Cameron en ik voor Nash."
Jasmijn moet lachen: "Als alles goed is zullen we nog wel kijken."
"Maak het please snel goed," zegt Julot.
"Juul niet zo dringerig," zeg ik en ik sla dr nog een keer met een kussen.
Nu slaat ze terug.
Zo gaat het nog een hele tijd door en Jasmijn komt er ook bij.Uiteindelijk laat ik me uitgeput op de bank vallen en Jasmijn valt bijna op me en Julot met haar benen op over mijn buik.
De muziek staat nog steeds zachtjes aan op de box.
Op de afspeellijst van Julots telefoon op Spotify.
Opeens komt er een nieuw liedje en bij de eerste klank gaat Jasmijn meteen rechtop zitten.
Ik luister en opeens hoor ik dat het in my blood is.
Ik schrik en spring overeind.
Jasmijn zit er als een standbeeld bij en beweegt niet.
Ik zoek de telefoon van Julot, maar kan hem nergens vinden.
Opeens gaat het volume veel harder en Shawn's stem klinkt door de woonkamer.
Ik ben onder tussen nog steeds opzoek naar de telefoon,
Jasmijn doet niks behalve tranen produceren en Julot zit erbij met een gezicht alsof ze er niks van snapt.
"Waar is je telefoon!" Sis ik.
"Weet ik niet," zegt Julot.
"Dit liedje moet af," sis ik nog steeds.
"Waarom?" Vraagt Julot.
"Zo meteen," Is het enige wat ik antwoord en ik kijk naar Jasmijn.
Ik zie dat ze overal kippenvel heeft en ze huilt geluidloos.
Ik zie haar helemaal wit wegtrekken en ik begin me steeds meer zorgen te maken.
Onder tussen ben ik bijna in paniek opzoek naar die telefoon.
Opeens staat Jasmijn op en rent ze weg.
Ze rent vol tegen de muur aan.
Ik wil naar haar toe om te kijken hoe het gaat, maar ze staat nog harder huilend op en rent de deur uit, de straat op.
Ik ren haar achterna en Julot komt me ook achterna.
Het is buiten al donker.
Ik begin ook te huilen: "Waar is ze?" Roep ik.
"JASMIJN KOM TERUG!" Schreeuw ik hard door de straat.
"JASMIJN!!!!" Ik laat me huilend op de weg vallen.
Ik blijf maar huilen.
Julot staat er een beetje nutteloos bij en weet duidelijk niet wat ze moet doen.
Opeens schijnen er 2 lichten op me en ik wil op kijken wat het zijn, ik zie een auto steeds dichterbij komen.
Ik wil opstaan, maar het lukt niet goed en ik zit half overeind als ik een klap voel.
Voor mijn ogen word alles zwart.
Ik voel overal bloed over mijn vel lopen en ik proef het ook in mijn mond.
Ik hoor iemand mijn naam roepen, de autoremmen piepen en een hele harde piep in mijn oor.
De piep word steeds harder, tot ik niks anders meer hoor.
Alles is donker en zwart.
Ik word opgetild en dan voel ik niks meer.
JE LEEST
It isn't in my blood ~Shawn Mendes~ {Voltooid}
FanfictionJasmijn is een meisje die een zware jeugd heeft gehad. Haar zus en moeder hebben zelfmoord gepleegd en haar vader mishandeld haar. Op een dag dat ze is weggelopen van huis, vind een jongen haar in het parkje en ze gaat met hem mee naar zijn huis...