hoofdstuk 34

176 11 0
                                    

Ik begin te huilen, van de schrik.
Voorin in de bus hoor ik Mahogany gillen en Nash schreeuwen.
Er komen opeens allemaal rode lichten in de bus. 
Ik zit alleen helemaal achterin en ik weet niet wat ik moet doen.
Ik wil eigenlijk naar voor rennen en kijken wat er is en of alles goed is met iedereen, maar ik kies er toch voor om gewoon de 'achterdeur' van de bus te pakken.

Ik ren naar buiten.
Wat ik dan zie is de grootste schok van mijn leven.
De bus is gebotst en niet zo'n beetje ook.
De hele voorkant staat in de fik en is tegen een muur aangereden en is verpletterd.
"SHAWN!" Schreeuw ik hard en ik krijg bijna een paniek aanval.
Shawn zat helemaal voorin de bus.
Ik hoor overal gillende mensen. En schreeuwde mensen, die elkaar proberen te helpen. 
Ik wil de bus in gaan om zelf te gaan helpen.
Ik ren door de deur en kom ik een kleine verpletterende ruimte vol rook.
Ik zie iemand staan, precies zoals Shawn eruit ziet.
"SHAWN," Schreeuw ik in paniek en ik wil de brandende kant op rennen. 
Hayes houd me tegen:
"JASMIJN GA NAAR BUITEN, JE BENT NIET VEILIG! SHAWN RED ZICHZELF, HIJ IS STERKT GENOEG!"
Ik word weer hulpeloos naar buiten geduwd.
Iedereen komt de bus uit.
Aaliyah word getilt door Nash. 
Bijna iedereen is aan het Huilen, van schrik.
Nash probeert Aaliyah te troosten.
"Ssst, Aaliyah waarschijnlijk is alleen je been gebroken," probeert hij haar te sussen, maar Aaliyah huilt zo hartverscheurend dat het pijn doet door heel mijn hart.
"Iedereen is veilig uit de bus gekomen en de brandweer is gebeld." Zegt Hayes, maar zelf huilt hij ook.
"WAAR ZIJN MOHAGANY EN SHAWN!" Schreeuwt Matthew opeens hard.
De fik in de bus is erger geworden.
"O MY GOD," ik schreeuw de longen uit mijn lijf.
Ik ren de bus in, maar word tegen gehouden.
"JASMIJN BEN JE HELEMAAL GEK!" Schreeuwt Nash.
"SHAWN IS DAAR, SHAWN IS IN DE BUS, SAMEN MET MAHOGANY, ZE IS ZWANGER WEET JE NOG. STRAKS KAN ZE NIET EENS HAAR EIGEN KIND TER WERELD BRENGEN" Schreeuw ik totaal in paniek.
Ik wil de half verpletterde deur vastpakken, opeens komt er een steekvlam waardoor alles in Brand staat.
Mijn hand komt in het vuur terecht.
Ik voel pijn, maar nog veel meer pijn als ik besef dat Shawn dit nooit overleefd kan hebben. 
Alles word zwart.
"SHAWN, IK HOU VAN JE EN DAT ZAL IK ALTIJD BLIJVEN DOEN! " Schreeuw ik hard. Geen idee waarom, ik doe het gewoon opeens.
Ik voel Nash armen om me heen.
Ik ben hard aan het huilen.
Ik raak helemaal in paniek en het enige wat ik doe is schreeuwen en kreisen. 
Alles word vaag, maar ik krijg het nog wel mee.
Ik hoor sirenes, mensen die ons veiligheid bieden, brandweermannen die vertellen wat er is gebeurd, hoe we met de ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht.
Ik maak alles mee, maar niks dringt tot me door.
Ik ben wakker, maar het voelt alsof ik half slaap. 
Het enige waar ik aan denk is Shawn.

Ik wil slapen, voorgoed.
In slaapvallen en nooit meer wakker worden. Gewoon niks en tegelijkertijd alles.
Opeens begin ik te schreeuwen:
"IK KAN DIT NIET AAN!"
Aaliyah kijkt me met rode ogen van het huilen aan.
Wat ze ook zou probeert, ze kan nu, op dit moment niets voor je doen. 

Alles word zwart.

It isn't in my blood ~Shawn Mendes~ {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu