Hallooo mensen
Niet dat iemand dit ooit leest, maar voor het geval van wel...Ik heb een nieuwe cover voor dit boek.
Ik wil even zeggen:Ik heb deze cover niet zelf gemaakt, maar ik vond dit plaatje op 'we heart it' en vond hem eigenlijk heel mooi...
Ik heb ook geen idee wie hem wel heeft gemaakt, maar ik dacht: ik wil deze eigenlijk echt heel graag als cover dus waarom niet
Nu wou ik dus zeggen dat alle credits gaan naar ik weet niet wie het heeft gemaakt (Oeef verloopt niet heel soepel dit) ik wil dus geen dingen afpakken van iemand of doen alsof het van mij is
Ik vond het gewoon een mooi plaatjeDat wou ik dus even zeggen hierover
Ik hoop wel dat jullie het ook een mooie cover vinden
Nogmaals: Ik geef gewoon toe dat hij niet van mij is dus ga er ook niet moeilijk over doen dat ik het afpakkenDe Instagram van degene die hem gemaakt heeft staat er ook op, daar staan nog veel meer van zulke plaatjes/foto's van Shawn Mendes die echt oprecht super mooi zijn. Dus als je Instagram hebt kun je ook nog op dat account kijken.
Instagram: @shawnwallpaperDankjulliewel❤❤
Xxx mij❤
Ps. Als je dit een leuk boek vond, lees dan ook mijn boek waar ik nu nog mee bezig ben: MagCon?!
(Het gaat wel over old magcon ofcours)
Het gaat vooral over Nash Grier en Shawn Mendes. Dus als je een Shawn Mendes fan bent, maar de rest van old magcon niet echt mag of kent, kan je het ook gewoon lezen.Korte samenvatting:
Jade is een meisje van 16 dat al haar hele leven beste vrienden is met Nash Grier, ja dé Nash Grier.
Ze maakt covers op YouTube en vooral van liedjes van Shawn Mendes.
Ze weet eigenlijk niet veel van Nash' leven als viner, tot ze op een dag door een dubbele afspraak van Nash heel MagCon ontmoet.
Jade is geschokt dat Nash al die tijd vrienden was met Shawn, zonder dat zij het wist. Maar nu ze hem ontmoet begint ze hem eigenlijk leuk te vinden.
Heel magcon word goed bevriend met Jade.
Dan moet Jade onverwachts met haar ouders verhuizen naar Zweden, ergens totaal anders dus.
Vinden ze een oplossing, of moet Jade de jongens verlaten?~~
Jaaa, daar gaat het dus een beetje over.
Het kan in de loop van het verhaal nog een beetje veranderen, ik ben namelijk nu pas bij hoofdstuk 16.
Maar ja, ga die ook zeker lezen als het je leuk lijkt.
Het is in dezelfde style geschreven als dit verhaal, dus ja.Nu echt:
Xxx❤😘😂
JE LEEST
It isn't in my blood ~Shawn Mendes~ {Voltooid}
FanfictionJasmijn is een meisje die een zware jeugd heeft gehad. Haar zus en moeder hebben zelfmoord gepleegd en haar vader mishandeld haar. Op een dag dat ze is weggelopen van huis, vind een jongen haar in het parkje en ze gaat met hem mee naar zijn huis...