İzel Varol
"Oteli beğendin mi?" diye soran Kanar'a doğru bakmadan oteli incelemeye devam ediyordum. Gayet güzeldi. Beğenmemek elde değildi."Beğendim" dedim gülümseyerek.
"Ben de seni beğeniyorum" diyerek tam karşımda durdu. Gülerek gözlerine baktığımda o da aynı şekilde gülüyordu.
Yüzünü yüzüme iyice yaklaştırdığında yalandan öksürerek biraz uzaklaştım.
"Dışarıdayız dışarıda, ayıp.."
"Ah!" diyerek sinirle ayağını yere vurup otele girdi.
Bayılıyordum ona!
Danışmaya fiyat ödemek için elini cebine attı. Cebinden çıkardığı nakit parayı saymaya başladığında şaşırmıştım. Otelin fiyatını nakit mi ödeyecektik yani?
Danışmada çalışan kadınla göz göze geldiğimizde hafifçe tebessüm ederek tekrar Kanar'a baktım. Onca parayı sayıp kadına uzattıktan sonra bir süre bekledik. Bekleme sırasında ise kolunu omuzuma atıp kakülümden öptü.
Kadın parayı yanındaki makinadan geçirmekle yetindi. Ardından odamızın kartını aldık. Valizlerimiz odaya taşındı, hazırlandık derken nihayet odada yalnız kalabilmiştik.
"Kanar" dedim sakince. Huyuna gidersem doğru cevap alabilirdim.
"Efendim güzelim, söyle?"
"O kadar parayı neden nakit ödedik?"
"Ben kartlarla uğraşmayı sevmiyorum. O yüzden alışman gerekecek."
"O kadar nakit taşımak pek mantıklı.."
"Haydi ya, ikindi için bir şeyler yemeye ne dersin? Acıktım ben."
Odanın camından havuza ve denize baktım. Resmen bütün otel suda gibiydi.
"Ben yüzmek istiyorum!" dedim neşeyle.
Yanıma doğru gelip dışarıya baktı.
"Şu kadın varya" diyerek bir kadını işaret etti.
"Evet"
"Bir de bak şurada var, orada da, şurada.."
"Ne diyorsun Kanar ya?"
"Şu kadınlar gibi mi giyineceksin?"
Ne demek istediğini anlamayarak gösterdiği kadınlara baktım. Bildiğimiz bikini vardı üzerlerinde.
"Nasıl yani?"
"Her yerin açıkta mı kalacak yani?"
"Yok" dedim valizime uzanırken. Mayolarımdan birini bulup elime aldığımda üzerime doğru tuttum.
"Bu mu?"
"Evet" dedim beğenmesini umarak.
"İzel" dedi ciddiyetle. "Şaka yapıyorsun herhalde."
"Niy.."
"Ne farkı var bunun onlardan?"
Mayoma bakıp gülümsedim. "Göbeği kapalı."
"Bacaklar ne oluyor?" diye sorduğunda oflayarak yatağa oturdum.
"Zehir edeceksin değil mi tatili?"
Karşıma eğildi.
"Güzelim, bak ben kıskanç bir herifim kabul ediyorum. Ama amacım tatilimizi kötüleştirmek değil ki. Hem bak hemen buranın çarşısına çıkabiliriz. Ben sana kendi beğendiğimi alırım. Sorunu da çözmüş oluruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıtlama Şekeri
RomanceEmre, Hakan, Fatih, Sado ve İzel.. Hakan çok sinirli olduğu için ona bulaşmaya cesaret edemeyen Emre, usulca Sado'nun yanına yaklaşırken onu uyarmak yerine sessizce gülmeyi tercih ediyordum. Sado birden ensesine yediği darbeyle afallarken Emre'nin a...