Hafifçe açığa çıkan göbeğimle aram hiç iyi değildi. Onunla kesin bir şekilde anlaşamıyorduk. Üstelik şuan düşüneceğim en son şey bu olmalıyken..
Elimdeki yapıştırıyla son hamlemi yaptığımda aslında ufak bir yamukluk olduğunu farkettim. Çatı kısmındaki eğri duruş sinirimi bozarken minik bıçağımla kenarlarını yontmaya çalıştım.
Biraz başarılı olduğumu farkedince gaza gelmiş olmalıyım ki bu sefer de kestiğim kısımda bir değişiklik olduğunu farkettim. Diğer tarafa yoğunlaşınca kısa sürede kendimi durdurdum.
Bu ufak ayrıntıyı da halledip maketime son kez baktım. Düşen bir çiti yerine yapıştırıp konuştum.
"Annen bir harika be!"
Göbeğime bakıp sırıttığımda gözlerimin acıdığını farkettim.
"İzel."
Aniden duyduğum sesle hafifçe titrerken baş parmağımla üst dişlerimi ittim.
"Yavaş olsana Kanar ya."
"Benim karımsın benim. Korkmak da ne?"
Yanıma oturduğunda maketi eline aldı ve korkusuzca incelemeye başladı.
"Azıcık yavaş döndürsene şunu, emek var orada!"
"Hoca buna yumuşak dokunmayacak İzel. Sağlamlığını da kontrol etmelisin. Yoksa güzelliğinin önemi kalmaz."
"Yani beğendin?" diye neşeyle sordum.
Gülüşüme karşılık o da güldüğünce cevapladı.
"Eh işte."
"Aman, hiçbir şeyi beğenme zaten" derken ayağa kalktım.
"Uyuyalım mı artık?"
"Uykucu kocam benim" diyerek sırıttığımda yüzüme ciddiyetle baktı.
"Sen gözlerine baksana bi."
Hiçbir şey demeden yatağıma doğru yürüdüm ve uykusuz bedenimi yatakla buluşturdum.
Birkaç dakika sonra yanıma yattığında sigara kokusu dolmuştu burnuma.
"İyi geceler.."
...
İlk işim alarmı kapatmak olmuştu. Zar zor gözlerimi açtığımda Kanar'ın yanımda olmadığını farkettim.
Anında kaçan uykumla birlikte ayaklandım ve evi gezöeye başladım. Çıkmadan önce banyo yapmıştı.
Aradığımda ise açmadı.
Siyah, boyu dizimde biten bir elbisem vardı ve onu giymiştim. Pek dar sayılmazdı, bu yüzden rahat edeceğimi düşünüyordum.
Elime maketimi alıp beyaz bir spor ayakkabı giydiğimde evden çıkmıştım.
Arabaya biner binmez çalan telefonumu açtım.
"Kanar Aras."
"Neredesin, çıkarken haber de vermedin."
"İşim var İzel. Her hareketimi adım adım takip ettiremem sana."
"Kanar, iyi misin, bir sorun.."
"Yok sorun falan" diyip suratıma kapattığında neye uğradığımı şaşırmıştım.
Gözlerimin dolmasını umursamadan Yarkın'ı aradım.
"Efendim yenge?"
"Yarkın, müsait misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıtlama Şekeri
RomanceEmre, Hakan, Fatih, Sado ve İzel.. Hakan çok sinirli olduğu için ona bulaşmaya cesaret edemeyen Emre, usulca Sado'nun yanına yaklaşırken onu uyarmak yerine sessizce gülmeyi tercih ediyordum. Sado birden ensesine yediği darbeyle afallarken Emre'nin a...