Αφού συνεφέραμε τον γενικό "υποδιυθυντή" της κακιάς ώρας και η Κατερίνα του έραψε μια βαθιά γρατζουνιά που απέκτησε κατά την πτώση του ,καθώς ένα κομμάτι από το φλιτζάνι του είχε καρφωθεί σε ένα σημείο του χεριού του, της έδωσα την κάρτα του γιατρού και έφυγε γιατί είχε εφημερία στο νοσοκομείο με την υπόσχεση ότι όταν θα τελείωνε θα ξαναπέρναγε να μας δει.
Ευτυχώς απαλλαγμένη από το πονοκέφαλο επιτέλους και με ένα στομάχι άδειο , ήταν επιτακτική ανάγκη να χωθώ στη κουζίνα που διέθετε η πανσιόν και να ξεκινήσω τη προσπάθεια να μαγειρέψω υπό τη συνεχή γκρίνια και κλαψούρισμα του ημίγυμνου διευθυντή μου που τα δύο ράμματα του φάνταζαν ως η καταστροφή του κόσμου.
-«Κοίτα, το αλαβάστρινο μου μπράτσο.. καταστράφηκε...» συνεχίζει το επίμονο κλαψούρισμα του ενώ εγώ χωμένη μέσα στα αραχνιασμένα ντουλάπια ψάχνω να βρω ένα κουζινικό σκεύος που θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω με ασφάλεια δίχως να πάθουμε τέτανο.
-«Χαρίδημε σταμάτα τη κλάψα! Αν με ξαναπιάσει το κεφάλι μου θα πάρω τηλέφωνο τη μάνα σου να έρθει να σε μαζέψει!» φωνάζω μέσα από το βάθος του ντουλαπιού και η φωνή μου ακούγεται βαθιά και άγρια.
Τουλάχιστον θα τρομάξω τυχόν τρωκτικά και αράχνες.
-«Μα κοίτα το πώς έγινε! Και αυτό εξαιτίας σου!» λέει θυμωμένος και βγαίνω έξω με φόρα , χτυπώντας το κεφάλι μου στο ντουλάπι , ευτυχώς ελαφριά, για να σταθώ μπροστά του σταυρώνοντας τα χέρια μου στο στήθος μου, κοιτώντας τον βλοσυρά.
-«Εσύ μπήκες μέσα δίχως να χτυπήσεις την πόρτα! Εγώ θα έπρεπε να έχω μούτρα που είδες τον πισινό μου αγαπητέ μου διευθυντή! Ακούς εκεί διευθυντής!!! Εσύ και ο Ζήκος! Πως σου ήρθε;;»
-«Και πως ήθελες να συστηθώ στη κοπέλα; Γεια σας ,είμαι ο ξάδερφος της Κρυσταλλίας , ο νεκροθάφτης; Δεύτερη ματιά δεν θα μου έριχνε. Γι αυτό αυτοδημιούργησα!» λέει ξεφυσώντας και κοιτώντας με το ίδιο βλοσυρά.
-«Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ ότι η ιδιότητα του επαγγέλματος σου, σου προκαλεί προβλήματα..» μουρμουρίζω και τον κοιτάζω που παίζει νευρικά με τα μαλλιά του.
-«Ξέρεις πόσες κοπέλες έχω χάσει που μόλις μαθαίνουν ότι είμαι νεκροθάφτης ξαφνικά χάνονται; Ποια θα ήθελε να κάνει δεσμό με κάποιον που ασχολείται με νεκρούς; Τα κοράκια δεν έχουν πέραση μικρή .....» λέει θλιμμένα και μορφάζει κοιτώντας ξανά το κόψιμο του.
YOU ARE READING
ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ
Teen FictionΜία κοπέλα και ένας θάνατος...ή περίπου και όλα όσα γνωρίζει θα ανατραπούν...Ένας άντρας στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της θα σταθεί δίπλα της φύλακας άγγελος της. Και θα τον χάσει παίρνοντας όμως πίσω τη ζωή που της ανήκει.. Θα αναγεννηθεί από...