~32~

942 190 70
                                    

Αφιερωμένο σε όλα τα κορίτσια που ξενυχτάνε στα νοσοκομεία και μόνη τους συντροφιά το Wattpad μας. ..


Ξημερώνει Σαββάτο και όλα στη πανσιόν  είναι ήρεμα και κυλάνε υπό φυσιολογικούς ρυθμούς εκτός από μένα που χάρη στην χθεσινή μου γκάφα βράζω στο ζουμί μου. Κοχλάζω... 

Ο μέλλων σύζυγος μου και πατέρας των παιδιών μου με απέρριψε. Αφού πρώτα μου την έπεσε βέβαια και κόντεψα να τον σκοτώσω με τη μολυβοθήκη και την ατζέντα μου. Τι μάνα θα γίνω για τα παιδιά μας αν λιθοβολώ τον πατέρα τους;

Ίσως θα έπρεπε να συμβουλευτώ ένα ειδικό σε θέματα συμβίωσης και γάμου σκέφτομαι ενώ  ξεφυσάω και κάθομαι στη μικρή ρεσεψιόν και χαζεύω τον υπολογιστή μπροστά μου.

Σήμερα περιμένω άφιξη τον αξιότιμο καθηγητή της ιατρικής και μέντορα του Χαρίδημου και όπως μου δήλωσε 783 φορές θέλει να είναι όλα τέλεια.

Ξέχασε μόνο να αναφέρει τι χρώμα χαλί να του στρώσουμε στην είσοδο κατά την ώρα άφιξης.

Ξεφυσάω  ξανά και αφοσιώνομαι στο να στείλω ένα μήνυμα για καλή επιστροφή στους γονείς μου που τόσες ημέρες έχουν χαθεί στο ροζ συννεφάκι τους και ζουν το παράφορο έρωτα τους. Αυτοί να ζουν τον ατελείωτο έρωτα τους και εγώ να θρηνώ τον άδικο χαμό του δικού μου έρωτα.

Αδικία...


Αύριο γυρνάνε και πρέπει  έπειτα να  επικεντρωθώ στον Παναγιώτη. 


Μα πως θα τον κατακτήσω;

Κάτι θα σκεφτώ, που θα μου πάει.

Και η ώρα περνάει...

Νωρίς τα απόγευμα βρίσκομαι στη θέση μου, ντυμένη με ένα αρκετά όμορφο φόρεμα και έχω περιποιηθεί και τα μαλλιά μου. Σκέφτηκα μιας και είναι το πάρτι της Μυρτώς  και θα έρθει το παιδί του συζύγου μου, με το σύζυγο μου και όλους τους φίλους τους  να είμαι περιποιημένη.

 –«Χαίρομαι που περιποιήθηκες λιγάκι επιτέλους!» ακούω τον Χαρίδημο να λέει και ανασηκώνω το φρύδι κοιτώντας τον. Ναι, για τον καθηγητή σου περιποιήθηκα..

-«Κοτζάμ καθηγητή να μην τον υποδεχτώ καταλλήλως ενδεδυμένη;» ρωτώ ειρωνικά και λαμβάνω το εκνευριστικό του ρουθούνισμα.

Ο Χαρίδημος με κοιτάζει προβληματισμένος και σμίγει τα φρύδια του.

Ωχ..

ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥWhere stories live. Discover now