~38~

822 163 65
                                    






Φως...λευκό φως παντού . 

Έντονο, εκτυφλωτικό ,λευκό φως που με το που το αντικρίζω κλείνω ξανά τα μάτια μου ενοχλημένη. Νιώθω το δυναμικό χέρι του Γαβριήλ ν α με κρατάει ακόμα και  παίρνω το χρόνο μου . Είμαι έτοιμη να αντικρύσω αυτό που βρίσκεται μπροστά μου; Ανοίγω τα μάτια μου αργά ώστε να    συνηθίσω  το φως και  μου παίρνει ελάχιστο χρόνο  για να καταλάβω που βρίσκομαι.

Μια σιγανή κραυγή μου ξεφεύγει.

Το μόνο σκούρο στο λευκό τοπίο που αντικρίζω είναι κάποιες μαυροφορεμένες φιγούρες που απομακρύνονται αργά, σκυφτά και σιωπηλά στο διάδρομο που βρίσκομαι ανάμεσα στα μνήματα.

Ω, ναι σε νεκροταφείο βρίσκομαι...

Είπαμε ότι πεθάναμε αλλά και πάλι είναι κάπως να βρίσκεσαι στην τελευταία σου...κατοικία! 

Απαπαπαπαππα...και ...φτου φτου φτου σκέφτομαι πανικοβλημένη  φτύνοντας τον κόρφο μου.

Τι δηλαδή; Τώρα ο Γαβριήλ θα μας χώσει εδώ  σε κανένα μνήμα  να μας ξεφορτωθεί  και τετέλεσται;;;...........Αυτό ήταν;;; 

Ανατριχιάζω στη  μακάβρια σκέψη μου και με λούζει κρύος ιδρώτας. Δεν θέλω να τελειώσει έτσι..

-"Δεν  σας έφερα  εδώ με  αυτό το σκοπό  κορίτσι μου. Πρέπει με τα  ίδια σας τα μάτια να πειστείτε  για την κατάσταση σας. "  ακούγεται η  ήρεμη φωνή του Γαβριήλ  και κοπάζει κάπως τους χτύπους της καρδιάς μου.

Πεθάναμε ...Τελειωτικά και αμετάκλητα...Αυτό ήταν ...η ζωή όπως την ξέραμε, η σύντομη ομολογουμένως , έλαβε τέλος...ένα τέλος με γεύση φουντουκιού και σοκολάτας..., σκέφτομαι θλιμμένη αλλά έστω μέσα στο άτυχο , οριστικό τέλος της ζωής μου , έχω ένα οικείο πρόσωπο να μου συμπαραστέκεται...Αχ, κάτι έστω είναι και αυτό. ..σκέφτομαι ελάχιστα ανακουφισμένη και γυρνώ να αντικρύσω το πανέμορφο, σοβαρό μεν ,καθάριο δε πρόσωπο του Γαβριήλ . Παίρνω θάρρος από το καθησυχαστικό του βλέμμα και  παίρνοντας μια βαθιά ανάσα ,γυρνώ να αντικρίσω τον Παναγιώτη που  σαστισμένος ακόμα ,   στέκει παρά δίπλα μας .



-«Αλήθεια πεθάναμε...θα σε σκοτώσω..!»  τον ακούω  να λέει  ο Πάνος διασταυρώνοντας  επιτέλους τα βλέμματα μας    και στέκω τρομοκρατημένη, ακίνητη δίπλα στο Γαβριήλ   με γουρλωμένα τα μάτια.

ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥWhere stories live. Discover now