~ 21~

878 187 47
                                    


Αφιερωμένο στην @vassia99     που βρήκε με απόλυτη ακρίβεια το συμβάν που θα αλλάξει τα πάντα  στις ζωές όλων...




Μέσα στο λήθαργο του ύπνου , καταφέρνω να ακούσω την κόρνα από το φορτηγάκι του Χρήστου που μόλις έχει φτάσει και ξυπνώ απότομα. Όχι ότι κοιμόμουν βαριά... σάμπως μπόρεσα με όλα αυτά...

Πόσο γρήγορα πέρασε η ώρα Θεέ μου σκέφτομαι κοιτώντας το ρολόι στο καρπό μου και τρίβω τα μάτια μου.

Ευτυχώς η Κατερίνα είναι κάπου εδώ , άρα θα τον υποδεχτεί αυτή, σκέφτομαι και σηκώνομαι να πλύνω το πρόσωπο μου. Ευτυχώς το κεφάλι μου έχει περάσει κάπως υπό την παυσίπονη μου έκανε πριν η Κατερίνα και ετοιμάζομαι με την ησυχία μου  να κατέβω προσπαθώντας να διώξω τις σκέψεις πριν τρελαθώ στο τέλος.

Κατεβαίνω αργά την σκάλα και πέφτω πάνω στη Κατερίνα που με κοιτάζει έντρομη και σταματάω απότομα και σμίγω τα φρύδια μου.

-«Τι πάλι; Ο Χαρίδημος σου έδειξε το μόριο του;» προσπαθώ να αστειευτώ αλλά παραμένει χλωμή , ακίνητη και αμίλητη.

-«Κατερίνα, έχει έρθει ο Χρήστος. Είναι ντροπή να περιμένει. Σύνελθε και πες μου τι σκατά έπαθες και γρήγορα!» λέω κουρασμένη πλέον με τη συμπεριφορά όλων.

-«Μίλησα με το γιατρό και του είπα όσα μου είπες...Ακούστηκε πολύ προβληματισμένος και ανήσυχος... Στο τέλος πριν προλάβει να κλείσει το τηλέφωνο του, τον άκουσα να χάνει την ψυχραιμία του και να  φωνάζει ότι κάποιος θα πρέπει να  πληρώσει για αυτό το χαμό...αλλά δεν είμαι έτσι γι αυτό...Είδα τον Χρήστο.» λέει και απορώ αν πρέπει να μετονομάσω τη πανσιόν σε τρελάδικο. Άκου παράδεισος! Παράδεισος για τρελούς μπορεί...

-«Και;» ρωτώ εκνευρισμένη και της κουνάω το χέρι αγανακτισμένη  να συνεχίσει να μιλάει ενώ τραβάει το κινητό της και μου το τείνει.

-«Όταν έγινε η κηδεία έφυγες αμέσως.  Την ίδια μέρα. Δεν έμεινες στο νησί. Εγώ έμεινα. Εγώ έμαθα.  Διάβασα την τοπική εφημερίδα, είχε βουίξει ο τόπος τότε...» λέει και κομπιάζει ενώ εμένα ήδη τα προειδοποιητικά κουδουνάκια έχουν σημάνει και χτυπάνε όπως η καρδιά στο στήθος μου σε φρενήρης ρυθμούς.

-«Τι Κατερίνα;; Τι σκατά προσπαθείς να μου πεις;;;» φωνάζω και  αρπάζω το κινητό από τα χέρια της [που τρέμουν  και εστιάζω  με κομμένη την ανάσα  την οθόνη του κινητού της.

ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥWhere stories live. Discover now