Jackson
– BAKKER JACKY ÉN EZT MEG NEM FOGOM AZ TUTIBIZTOS.– kiabál Nathan, miközben kémiai kísérleteket végzünk csoportosan.
Egyébként Nathan nagyon jófej, attól, hogy az elején nem igazán szimpatizáltam, nagyon megkedveltem a hülye fejét.
Szinte legjobb haver a kis szarházi. Erre az egészre az is rátett, hogy van egy közös kedvenc filmünk és videójátekunk.Na de visszatérve a kémiahoz fél, hogy megfogja égetni magát, miközben ez lehetetlen.
Mekkora fasz.
Horkantottam, majd elkezdtem hangosan is nevetni.– Min nevetsz seggfej?– szól rám Nathan, próbálva rájönni, hogy mégis min nevetek.
– Azon, hogy milyen puhapöcsű vagy. Fogd meg, nem égsz el.– Forgatom meg szememet, majd odamegyek hozzá segíteni.
– Na végre ide méltóztatsz jönni, köszönöm Jack de tényleg.– grimaszolt egyett, majd ellépett.– Ja és nem vagyok puhapöcsű, LANGYIKÁÁM.
– Anyád az.– kiabálok utána, majd fejemet rázva visszafordulok a KEDVENC elfoglaltságom felé.
És most nem hiába nyomtam meg kedvenc szót, ugyanis tényleg szeretem a kémiát és a vele járó kísérleteket.
Egyébként elég jók a jegyeim, szinte minden dolgozatom 90 illetve 100%-os.
A szüleimnek egy rossz szavuk se lehet rám. Ez amúgy tök fair, ameddig jó jegyeket viszek haza, addig azt csinálhatok, amit akarok.
Ne értsétek félre, nem vagyok stréber, szimplán csak megértem és ennyi.
Ne gondoljátok azt, hogy egésznap tanulok meg ilyen hülyeségek, mert nem így van.– Harry, Jace toljátok ide a seggeteket és menjetek kimosni ezeket a használt üvegeket.– szólok hozzájuk, miközben ők a telefonjaikat bámulják.
Amúgy azért beszélünk ilyen "szépen", mert a tanár nincs itt, sűrgős dolga akadt.
Utálom azt a vén trottyot, csak a pofája nagy.– Ahhj Jacky nincs kedvünk hozzá.– grimaszolnak egyszerre, majd feltápászkodnak helyükről.
– Leszarom.Tűnés.– szólok rájuk, majd ahogy látom, hogy nyavajogva elviszik az üvegeket, levágódok az éppen chatelő Nathan mellé.
– Kivel beszélsz?– kérdezem, megpróbálva rájönni kivel is beszél.
Mielőtt bármit is mondhatott volna, belehajoltam arcába és megnéztem az üzeneteit, pontosabban egy üzenetet.Lindsay: Akkor este Nate❤️
Ráncolva szemöldököm nézek fel Nathan arcára, és ekkor tudatosul bennem, hogy milyen közel is vagyunk egymáshoz, de azért az engem foglalkoztató kérdést valahogy kicsikarom magamból.
– Omm, e-ez ki?– kérdezem, miközben szemeink egymásba vannak olvadva.
Hirtelen én és Nate csak néztük és néztük egymást. Kizárva a külvilágot.Nate elkezdett közeledni felém,amitől a szívem eszeveszett tempóban kezdett verni, a levegő akadozva hagyta el ajkaimat..
MI AZ ISTEN TÖRTÉNIK?
Mi a szar?
Úristen! Gyerünk Jack húzódj el!! Mozogj!– Csak egy alkalmi barátnő, Szöszke.– súgta, az ajkaimon éreztem szavait, majd egy váratlanul tett mozdulattal felugrott és rámmolyogott. – jössz haver kajálni? Már senki sincs a terembe és rohadt ÉHEEES VAGYOOOK .- mondta nevetve majd megindult kifelé.
A szívem még mindig gyorsan vert, a látásom elhomályosult. KURVÁRA IZGATOTT LETTEM. Olyan közel volt hozzám..de ez normális nem? A csajok is sokszor közelebb vannak egymáshoz a kelleténél és tuti a fiúknál is megtörténik, szóval okés.
Minden rendben van Jackson ez megesik.. Csak nyugi,nyugi és nyugi..
DE AZ A BAJ, HOGY KURVÁRA NEM VAGYOK NYUGODT, AZÓTA, AZÓTA A KIBASZOTT NAPJA, HOGY MEGLÁTTAM ŐT..
– Jössz már Jack?–kiabál nekem Nate az ajtóból, olyan "gyere már vagy téged eszlek meg" fejjel.
– Igen, csak elgondolkodtam, hogy mennyire is hiányzik már Néra.– basszus Jackson milyen jó hazudós lennél.
Aztaa, milyen kedves vagyok, hogy Nérát csak egy kifogásnak használom.
Lol.Nate erre a mondatomra csak leszegezte fejét és megrázta.
Majd újra felém fordította fejét, mosoly terült szét az arcán, de nem az az őszinte.Mi a baj Nathan?
– Nat-.
– Remélem még sokáig együtt lesztek de tényleg.– mondta szomorkás mosollyal az arcán, majd elballagott.
Mi ez a hirtelen hangulatválzotás?
És miért mondta ezt?
És miért hagyott itt? Hisz aztmondta megvár. Ahhh haver.
Sietve utána megyek.
Egyébként az előbbi helyzet csak számomra volt kínos?!
Ő nem látszik zavartnak, de engem kibaszottul felcseszett az a szituáció, hisz konkrétan 2 centi volt az AJKAINK KÖZT.
Mi a fasz?!Mi történik?!
YOU ARE READING
Több mint barátság
Teen FictionJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...