Nagy nehezen vergődtem keresztül magam a táncoló, izzadt, zilált tömegen, hogy rátaláljak legjobb haveromra, mikor is végre kiértem a faházból.
— NATHAN, NATHAN!.— kiabálom túlharsogva a kiszürődő zene zaját, megpróbálva rálelni erre az idiótára.
— Natet keresed haver?.— szól végre hozzám valaki meglökve vállamat, megfordulva realizálom, hogy ez Harry.
— Igen őt.— sóhajtok hajamba túrva, majd folytatom.— nem tudod merre ment ez a barom?.— nevetek fel kínomban, miközben tarkómat masszírozom.
— Faház mögött láttam.— néz rám sokatsejtetően.— szerintem elég elfoglalt lehet.— segítségét megköszönve intettem neki, majd elindultam a faház mögé.
— Nate, itt vagy?.— kiabálom, megpróbálva rájönni, hogy itt e van vagy sem.—baszott sötét van, nem látok semmi.— suttogom magam elé, miközben jobbra-balra tekintgetek őt keresve.
— Jackyyy.— hallom meg nevem nyöszörgését, mire rögtön abba az irányba kapom a fejem.
— Nathan?.— kérdezem hezitálva, miközben közelebb lépkedek hozzá, majd bekapcsolom a lámpát a telefonomon.
— Jacckkyym.— nevet fel, mikor odaérek hozzá.Hátát a faház oldalának támasztva ül, kezében egy sörös üveggel. — mondok én neked valamit te langyi.— mutogat kezével összevissza, megpróbálva komoly arcot vágni.
— Részeg vagy haver.— jelentem ki szemetforgatva.— na gyere te csődör.— sóhajtok, majd felemelem a hátamra, miközben sörét jó messzire hajítom.
— Tegyél le te fasz.— kalimpál kezével-lábával, miközben hátamat ütögeti, mint egy havi bajos kislány.
— Ledoblak, ha nem hagyod abba.— erre a kijelentésemre, rögtön abbahagyja tevékenységét és duzzogásba kezdd.
— Olyan déjá vu érzésem van.— kuncogok fel, majd elindulok a hátamon ezzel a részeg döggel.
— Nekem is, de tudod, hogy most mi más?.— kérdezi és hangjából hallom, hogy vigyorgok.
— Na mi?.— húzom fel szemöldököm, megpróbálva rájönni, hogy miről is beszél.
— Ez.— fejemet felé fordítva néz rám.
A gyönyörű kék szemei az enyémekbe olvadnak. Csak nézzük egymást, majd ő tarkómnál fogva közelebb húz magához.
Mi a fasz történik? Mit csinál Nate? És mit csinálok én?! MOZOGJ JACKY, HAJOLJ EL! A szívem a torkomban dobogott, a szám kiszáradt, a levegő megakadt a torkomon félúton. Ajkainkat csupán pár centiméter választja el, érzem levegővételét ajkaimon, ami bűzlik az alkoholtól, de ez most kicsit sem érdekel.— Szeretlek te fasz.– mosolyodik el, majd megszűnteti ajkaink között levő távolságot.
A legjobb barátom kibaszottul megcsókolt.
YOU ARE READING
Több mint barátság
Teen FictionJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...