Jackson– Nathaan, ébredj álomszuszék.– mondom mosolyogva, megpróbálva felkelteni őt, ugyanis nemsokára megérkezünk a táborba, amit rohadtul várok már. Amúgy elképsztő ez a srác de komolyan, azóta alszik, amióta elindultunk, ezzel persze egyedül hagyva engem egy két órás úton. Higyjétek el, hogy cseszettül idegesítő az, ha legjobb haverod beszunyál és te meg rohadtul nem tudsz nélküle semmit sem csinálni, ezért csak bámulsz ki az ablakon, mint egy idióta.
Faszt a szádba Nate, de komolyan.
Realizálva, hogy baszottul nem akar felkelni, közelebb hajolok hozzá, ezzel megviccelve őt.
– Nathan szívem, kelj fel.– suttogom érzékein, miközben a mondat végén felnyögök.
Na erre, tuti, hogy felébred
Nate szemei egyik pillanatról a másikra nyílnak ki és olyan ijedten néz rám, hogy már attól szétnevetném a fejem. Imádom nézni, hogy minden egyes érzelem végigfut ilyenkor az arcán, ezzel túlreagálva a legapróbb dolgokat is. Mindig így van és ekkor nagyon de nagyon aranyos tud lenni.
Ugh Jakcy.
Aranyos?
Mi a fasz?
Rendben van ott benn minden?– Baszod Jacky.– kezdi Nate, miközben kezeit automatikusan is a szívéhez szorítja, majd folytatja.– mi a franc?.– néz rám értetlenkedve.
– Boccs tesó, megijesztettelek?.– kérdezem játékosan, miközben szélesen vigyorgok.
– Áh nem, dehogy.– legyint kezével.– csak kurvára álomvilágba jártam még, amikor te úgy döntöttel, hogy a frászt hozod rám.– forgatja meg szemeit, majd vállba boxol, mire én felnevetek.
Úgy birom a fejét, amikor megijesztem, pláne most, mikor egy fasz is virít a homlokán.
Komolyan alig bírom ki, hogy ne nevessem el magam rajta.– MEGÉRKEZTÜNK SRÁCOK, LESZÁLLÁS.– mondja az edző, miközben feláll helyéről.
– Végre már.– adok hálát az égnek, mert baszottul unatkoztam egész út alatt, sőt a seggemet is elnyomtam.
– Ilyen hamar?.– kérdezi Nate meglepődve, mire megforgatom szemeim.
– Képzeld, hogy igen.– mondom, majd folytatom.– végig aludtad az egészet utat haver.– nézek rá hitetlenkedve, majd hasfalon csapom.
– Kurva élet Jacky.– válik egyik pillanatról a másikra fájdalmassá az arca.– ezt megint miért?.—kérdezi szemöldökét összeráncolva.
– Hogy miért?.– nézek rá, amolyan " te tényleg ennyire hülye vagy" fejjel.– mert cseszettül egyedül hagytál, unatkozva, sőt még a telefonomat is levan merülve.– akadok ki, véleményem szerint, teljesen jogosan.
– Bocsánat haver.– emeli fel védekezően kezeit Nate, majd folytatja.– rohadt fáradt voltam, de, –húzza fel szemöldökét.–majd bepótoljuk langyikám.– néz rám angyalian mosolyogva, mire én fejemet rázva, elvigyorodok.
Őszintén?
Nagyon de nagyon remélem, hogy Nattel leszek egy szobába, és ezt most nem azért mondom, hogy melegesen hangozzon vagy valami, egyszerűen csak vele szeretnék lenni minél többet és ez az, ami megrémiszt, mert hát most komolyan mondjátok meg, normális az, hogy ennyire ragaszkodom hozzá? Na látjátok, szerintem se.– LESZÁLLÁS.– kiállt az edző, majd mindenki táskáját megfogva leszáll a buszról.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Több mint barátság
Ficção AdolescenteJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...