Jackson– Na srácok, FIGYELJETEK.– kezdi az edzőbá hangját kissé felemelve, miközben összecsapja tenyereit, majd körbetekint a helyszínen.– KIBASZOTT JÓ HETET FOGUNK ITT ELTÖLTENI GYEREKEK.– ordítja vigyorogva, mire nekünk is fülig ér a szánk. Imádom amikor jó kedvében van, sokkal engedékenyebb lesz és nem akar minket halálra futtatni, amiért hálát is adok az égnek. Amúgy komolyan mondom, hogy neki mindig de mindig komoly az ábrázata, akkor volt talán a legkomolyabb, mikor a sasok ellen játszottunk. Abban a pillanatban tudtuk, hogy az a meccs nem csupán egy játék lesz, hanem annál sokkal több.
— Eldönthetitek maga–.
Áll meg egy pillanatra, miközben végignéz rajtunk, majd tekintete, ami megjegyzem eléggé lesokkolt, megállapodik Nathanen.
Óó, ez jó lesz, baszott jó lesz.
Beharapom szám belsejét, ezzel megállítva magam, hogy kitörjön belőlem a nevetés.Hát haver ezt megszívtad.
– Nathan fiam.– mondja az edzőbá kikerekedett szemekkel.– mi a franc van a homlokodra rajzolva?.– kérdezi, megpróbálva rájönni, hogy mégis mi a franc van a homlokán.
Nate értetlenkedve néz rá, majd felhúzott szemöldökkel felém fordul, mire én vállamat megrántva jelzem, hogy fogalmam sincs miről beszél.
– Már mi lenne?.– kérdezi Nathan szemöldökét összeráncolva.
– Egy nemi szerv van az arcodon fiam.– mondja száját összepréselve az edzőbá.
Bummm.
Harry majdnem megfulladt a vizétől, Cameron kikerekedett szemmel bámulta Nate arcát, míg a többiek a hasukat fogták a röhögéstől, akárcsak én.
Nathan arca?
Fullra lesokkolt volt, csak bámult maga elé, majd telefonját elővéve, megnézte magát.– Melyik rohadék rajzolta?.– kérdezi idegesen, megpróbálva rájönni ki is rajzolt faszt a homlokára.
– Tuti Jakcy volt.– horkant fel Harry, majd újból kitör belőle a nevetés.
Nathan dühtől izzó szemekkel fordul felém.
– Te voltál az haver?.– szűkíti össze szemeit, mire vigyorogva megrántom vállam.
– Unatkoztam.– válaszolom lazán.– amúgyis ez csak egy fasz Nate.– búgom neki szórakozottan.
– Csak egy fasz.– néz rám hitetlenkedve.– Kapd be te idióta.– válaszolja, majd nekem dobja táskáját, amin csak egy jót kuncogok.
– ELÉG LEGYEN FIÚK.– vág közbe az edzőbá.– majd elintézitek magatok közt és mégegyszer ilyen csúnyán nem beszéltek, értve vagyok?.– emeli fel mutatóujját, szigorúan nézve.
– IGEN!.– válaszoljuk egyszerre.
Nathan még mindig haragos tekintettel néz rám, mire én csak vigyorogva megforgatom szemeim.
– Tehát.– kezdi az edzőbá, majd folytatja.– mint, ahogy azt látjátok, kis faházakban lesztek elszállásolva.– néz ránk, majd egy bólintással jelezzük, hogy felfogtuk.– ti dönthetitek el, hogy kivel szeretnétek egy házban lenni, a ház egyébként két személyes. Most szépen elmondjátok ki kivel lesz, aztán lepakoltok és kezdődhet is az EDZÉS.– vigyorog, megjegyzem csak akkor kezdett el mosolyogni, amikor az edzés szót kiejtette. Tipikus fociőrült, mint mi.
– Akármennyire is fasz ez a Jacky én vele leszek és kész.– kiabál be Nate, mire rögtön odakapom a fejem, rámmosolyog, majd bólint.
Felhúzott szemöldökkel nézek rá, most tényleg nem haragszik már, vagy csak álmomban akar megölni?
Ugh, kezdek félni, de tényleg.
Egyébként kibaszottul örülök, hogy Nate is ennyire velem szeretne lenni és ezt most halál komolyan mondom.
– Mégszép haver.– nevetek fel, miközben közelebb megyek hozzá.
– Hát igen, a kis szerelmeseknek muszáj együtt lenniük, hisz elválaszthatatlanok.– vigyorog Harry szemöldökét fel-le húzogatva, majd drámain szívéhez emeli kezeit.
– Hogy mi?– kérdezi Nathan, megpróbálva rájönni, hogy mégis mi franc van, miközben intenzíven Harryt bámulja, majd torkát megköszörülve rászól.– Kapd be, te nők álma.– grimaszol, gúnyosan kiemelve az "álma" szót, mire Harry szemeit összeszűkítve elfordul. Hát igen, szegény gyereket nem igazán kedvelik a lányok.
Higyjétek el, én próbáltam tényleg próbáltam nem észrevenni azt, hogy mekkorát dobbant a szívem, amikor Harry kimondta a " szerelmesek" szót..
YOU ARE READING
Több mint barátság
Teen FictionJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...