Ő

3.5K 221 13
                                    


Nathan

Éés végre vége. Hálát adok az égnek, hogy nem kell már ezeket a libákat bámulnom.
Jackyre pillanatok és észreveszem, ahogy lenyúl a táskájáért, megpróbálva kihalászni belőle telefonját.

Arca azonnal ijedtté válik, amikor hát kurvára nem találja sehol.
Kétségbeesett és ideges arccal fordul felém. Miközben magamban már nevetek, mint egy bolond.

Ahj Nathan, olyan de olyan kedves vagy.

– Basszus Nathan, nincs meg a telóm.– tapogatja zsebeit tanácstalan arccal.

– Lehet elhagytad.– harapom be szám belsejét, nehogy kitörjön belőlem a nevetés.

– Tuti nem, amikor idejöttünk még megvolt.– gondolkodik vissza.– basszus még az időt is megnéztem rajta.
Válik egyre elkeseredettebbé arca, mire nem birom és hisztérikusan felnevetek.

Jacky felhúzott szemöldökkel figyeli a retaldált fóka csapkodásomat.

– Nálad van ugye te fasz?.– arca hirtelen dühös lesz, majd mellkason csap.
De most ez sem tud érdekelni, nevetek tovább, mint egy hülye.– add visza most.– néz rám komolyan.

Abbahagyva a nevetést még mindig vigyorogva nézek rá.

– Ahhj langyikám.– mondom szemeimet törölgetve a nevetéstől.– vedd el,ha tudod.– húzogatom fel-le szemöldököm.
Annyira imádom felbaszni az agyát, ilyenkor olyan kis cuki.

– Haver, kinyírlak.– fenyeget, de ő is elvigyorodik.– olyan hülye vagy.– sóhajt egyett lemondóan.

– Sok sikert a megölésemhez.– mosolygok rá gúnyosan.–vagy elveszed, vagy nem kapod meg.– mondom egy vállrántás kíséretében.

Jacky csak megforgatja elképesztően gyönyörű szemeit, majd hitetlenkedve néz rám.

– Jól hallotad, na gyere.– emelem kezeimet tarkóm alá, majd hátradőlök a "kényelmes" lelátói széken.

Jacky felhúzott szemöldökkel néz rám amolyan "komolyan?" fejjel, mire megrántom a vállam vigyorogva.

Sóhajt egyett, majd elveszi táskámat, azt gondolván, hogy benne van.
Hát édesem, nagyon tévedsz.

Szomorúan vágja le táskámat a földre,mikor észreveszi, hogy nincs ott.

Közeledni kezdd felém, majd elkezdi tapogatni zsebeimet, hirtelen túlságosan is előredől és, hogy megelőzze elesését belémmarkol.

Egy nagyon de nagyon érdekes helyre tenyerelt.

JACKSON KURVÁRA RÁMARKOLT A FARKAMRA.
A hirtelen jött jó érzéstől felnyögök, miközben Jacky arca vészesen közel van az enyémhez.
Akarom őt.MOST.

Szemei elkerekednek, mint aki realizálta mit is tett, majd egy váratlan mozdulattal hátradől.
Arca rögvest felveszi a piros színt, miközben fejét elfordítja szégyenében.

MEGÉRINTETT OTT.
JACKY KEZE ÉRINTETT.
EGY ÁLOM VÁRT VALÓRA.
ÉRZEM, AHOGY ÉLEDEZNI KEZDEK.

– U-um haver ne haragudj.– dadog zavartan, majd kiakad.– ha nem vetted volna el a telómat, nem történt volna ez.– néz rám mérgesen, és nagyon de nagyon kipirult arccal.

Elképsztően édes, imádom zavarba hozni.

– Semmi baj Jacky.– legyintek vigyorogva, majd közel hajolva hozzá fülébe suttogok.– ha mégis markolászni van kedved hercegnő, az én farkam mindig itt lesz.– Jakcy ijedten néz rám,és arca még inkább elvörösödik. Egy hirtelen mozdulattal megsímítom combját, mire az egész teste megfeszül.–nyugi haver, csak viccelek.– nevetek fel, majd hátrébb húzodom.

Jakcy lesokkolt arccal néz rám.
Ez a fej mindent megér, olyan vicces.

– Olyan nagy fasz vagy.– nevet fel kínosan mosolyogva..– menjünk kajálni inkább te gyökér.– szemeit megforgatva ráz fejet.

Helyeslően bólintok, de nem tudom nem észrevenni a hirtelen témaváltást.

– Végre máár.– sóhajtok fel drámain.
Előveszem a zsebemből Jacky telóját, majd átnyújtom felé egy pimasz vigyorral az arcomon.
Ő csak szúrós szemekkel néz rám, majd egy gyors mozdulattal zsebrevágja.

Intve nekem, hogy kövessem feláll, majd lerohan a pompom lányok közé a pályára.
Ahol egy szerelmes mozdulattal felemeli Nérát, majd csókcsatába kezdenek.

Fáj, baszottul fáj.
Egyszerűen nem tudok odanézni.
Nem megy.
Képtelen vagyok rá.
Utálom őket együtt látni, nagyon de nagyon.

Ahhj.

– Faszom.– suttogom magam elé, majd én is felállok, felkapom magamra táskámát és elindulok feléjük, visszatartva könnyeimet.

Nem vagyok egy síróstipus. Sőt egyeltalán nem. Basszus mégszép, hisz én vagyok a mindig vicces és baromkodó NATHAN.
De tudjátok, amikor mással látom a szerelmemet, az még nálam is megtöri a jeget.

Leérve hozzájuk látom, hogy végre abbahagyták egymás felfalását.
Feléjük igyekezve, 3 lány vesz körbe, miközben csábító pillanátosakat lövelnek felém. Legszívesebben félrelökném őket és rögtön Jakcyhez mennék.
De nem lehet, hisz én vagyok a suli hímringyója, aki minden csajjal ágyba megy.

Tudjátok mit tennék most legszívesebben?
Földhöz basznám Nérát meg ezeket a ribancokat, aztán itt a pálya közepén egy kurva jót szeretkeznék Jackyvel.

Beteg egy álom mi?

Több mint barátságOù les histoires vivent. Découvrez maintenant