Azon kapom magam, hogy már jó ideje ilyen helyzetben vagyok és csak nézem és nézem Őt. Uhh jól vagyok én ott benn? Mi a fasz van velem? És, hogy Nathan mit csinál?
Ő,ő csak bámul rám intezíven. Szemei az én barnáimba olvadnak. A szívem. Valami nem okés vele.Kicseszett gyorsan ver..Hirtelen elszakítom tekintetem és a földet kezdem el pásztázni, majd pillanatokkal később kibontakozom karjaiból.
– Basszus ne haragudj.–mondtam bűnbánó és szerintem kurva piros lehetett közben a fejem.De fasza.
– Semmi baj, langyikám.– uh, de utálom ezt a megnezevést.De állj! Miért is mondja ezt rám?
– Ne mondd ezt, zavaró.Nem vagyok meleg te tökfej.– sóhajtok egyett, mert ez a gyerek kikészít idegileg.
– Jól van, jól van kicsi langyiii.– mondja elhúzva az i betűt, amin csak a szememet tudom forgatni.Milyen idióta..Ezen a gondolaton elmosolyodtam, ami kicsit furán jöhetett ki, ezért is kérdezett rá rögtön ez a seggfej.
– Csak nem tetszik a becenév?– kérdezi fel-le húzogatva szemöldökét.Csodálom, hogy nem esik le neki.
– Kezdjük a vizsgáztatásod, tudod, már meg akarlak buktatni.– mondtam, majd el nevettem magam..Nincs az az Isten, hogy ez jól focizzon.
。。。
Mi.a.fasz.Ez a srác maga a TÖKÉLETESSÉG A PÁLYÁN.
Hihetetlenül jó. Faszom, pedig meg akartam buktatni..
Na erről is elmondhatok, hiába is idegesít a jókép..hülye feje.Khm.Csak egy átlagos srác.
Ennyi.– Na milyen voltam drága vizsgáztató úr?Jajj várj tudom.Kurva jó voltam.– mondta azzal az idegesítő mosolyovál.
Beképzelt geci.– Láttam már jobbat is, de egynek elmegy.Ahh..bármnennyire is nem a akarom, mostantól a csapatom része leszel.
– Úú, hercegnő, ez megtisztelő.– Már megint, mi a szar? HERCEGNŐ? Fiú vagyok bassza meg!
– Fiú vagyok te retaldált fóka.Farkam van. Sőt mondok még egy új dolgot is. BARÁTNŐM VAN TE AGYHALOTT.De ezt már láthattad– utaltam az előbbi kis akciómra.
– Nem hiszek neked, tudom hogy nunád van.De várj mit szólsz ahhoz, hogy bizonyíts?Mutasd meg mid van langyikám.–mondta elsötetült szemekkel és ostobán vigyorogva..Én meg lesokkoltam álltam előtte,mint egy szerencsétlen.
HOGY MI A FASZT AKAR?
VOUS LISEZ
Több mint barátság
Roman pour AdolescentsJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...