Jacky
Hevesen kalapáló szívvel hallgatom Nathan monológját, amely történetesen arról szól, hogy mennyire belém van zúgva és, hogy tulajdonképpen már azóta, amióta megismert, és ez..ez annyira hihetetlen, te jó ég. Letaglózva ülök karosszékemben, csodálkozástól elnyiló ajkakkal, miközben ő fejét elfordítva beszél hozzám, mintha ott se lennék, mintha nem is számítani mit is mond ki éppenséggel a száján, majd a maradék józan eszemmel próbálom felfogni vallomását, amire valljuk be, kicsit sem számítottam. Azt hittem, hogy azt fogja mondani, hogy az egész csak egy kibaszott nagy vicc volt és majd sörrel a kezünkbe jót fogunk röhögni ezen az egészen. De mégis, ahogy mindent elmond, képtelen vagyok uralkodni magamon, akaratlanul is mocorogni kezdek a széken, érzem, ahogy szám kiszárad a gondolattól, hogy ő mennyire jól ismeri mindegy egyes mozdulatom. Arcom forrósodni kezd és mire befejezi mondanivalóját képtelen vagyok mást tenni, csak gyorsan kapkodni a levegőt a meglepettségtől.
— Hmm..— ennyit vagyok képes kinyögni, de ezt is remegő hanggal teszem, de amint meglátom könnyektől csillogó szemeit, annyira megmozdít bennem valamit, hogy olyat mondok, amire még álmomban sem lettem volna képes, sőt fogalmam sincs mi ütött belém,de egyszerűen csak kibukott belőlem.— csókolj meg, most. — képtelen vagyok felfogni, hogy ezt én mondtam ki és maximális hangerővel. De akarom, tudni akarom milyen érzés. Tudni akarom, hogy mi az, amit mindig Nate közelében érzek. És kit is akarok becsapni? Vágyom arra a csókra, kibaszottul vágyom rá. Nate el sem tudja képzelni mit tesz velem.
— Mivan? — néz rám Nate furcsa arccal, miközben szemöldökét ráncolja, majd látom, ahogy gyönyörű vonásai egy szempillantás alatt tűnnek el és lesz egyre dühösebb.— Ezt nem hiszem el — nevet fel, majd fejét hátradönti a falnak és kezébe temeti arcát, miközben nekem fogalmam sincs, hogy mégis mi folyik itt. — Hogy a faszba tudsz ennyire érzéketlen lenni bazdmeg?!— kiabál rám a semmiből, amitől annyira megijedek, hogy megugrok egy kicsit és aggodalmasan tekintek vissza rá, nem értve, hogy mi rosszat is mondhattam, ami miatt ennyire felkapta a vizet. — Bevallottam neked, hogy te vagy a mindenem, és mennyire fáj amiért nem lehetsz az enyém, erre képes lennél adni nekem egy szánalomcsókot? Miért teszed ezt velem Jacks? — folyik le az első könnycsepp arcáról, amit olyan gyorsan és akkora hévvel töröl le, hogy alig látom. Már épp tiltakoznék, hogy rohadtul félreérti az egészet, és eszem ágában sincs szánalomcsókat adni neki, de felpattan az ágyról és már tépné is fel a kilincset, hogy kiléphessen szobámból, de még épp időben kelek fel székemből és kapom el karját.
— Nem mész sehova — jelentem ki magabiztosan, majd magam felé fordítva nézek bele könnyes szemeibe, amelyek annyira szomorúan, megtörten tekintenek rám, hogy egy pillanatra torkomon akad a levegő.
— Engedj el — feleki csendesen, fejét újból elfordítva, amiből annyira elegem van, hogy egy egyszerű mozdulattal közre fogom arcát és magam felé fordítom.
— Nézz rám — kérlelem gyengéden, szinte suttogva, amely látszólag meghozta hatását, mivel végre rám emeli gyönyörű szemeit. Natere semmi mást nem lehet mondani, csak azt, hogy kibaszottul tökéletes. Kibaszottul tökéletes minden egyes porcikája, és az arca ilyen közelről nézve, angyalinak tűnik. Szívem a látványára, újból heves vágtába kezd és képtelen megnyugodni.
— Mit akarsz még? — kérdezi meggyötörten, szipogva, akár egy kisfiú.
— Megcsókolni téged — jelentem ki könnyedén, mintha csak az időjárásról beszélgetnénk, mintha csak annyit mondtam volna, hogy esik az eső. Fogalmam sincs honnan vettem ennyi bátorságot, de egyszerűen lehetetlennek tűnik az, hogy most visszalépjek. — Tudom. Tudom, hogy rám gondolva verted ki a farkad a suli zuhanyzójában és tuti otthon is párszor. Tudom, hogy mindig bámulsz és mindig lépten-nyomon követsz a szemeddel, felesleges is lenne tagadnod — húzódik győzedelmes mosolyra a szám, mire Nate elnyilt ajkakkal és paradicsomvörös arccal próbál szabadulni szorításomból, megjegyzem, tök értelmetlenül.
— H-honnan..? — kérdezi dadogva, a padlót fürkészve. Még sohasem láttam Natet ennyire zavarban,mindig csak a piszkálódós, vagány Natet mutatja, de annyira felizgat ez az ártatlan oldala, hogy érzem, ahogy a nadrágom szűkülni kezd odalent.
— Harrytől — felelem pajkosan mosolyogva, mire Nate szaggatottan kifújja a levegőt és újra megtisztel figyelmével.
— Tudtam, hogy tud valamit a kis mocsok..— morgolódik még mindig zavarban, hisz kezét arca elé emelve próbálja eltakarni gyönyörű pofiját.
— Vedd el onnan a kezed Nate — parancsolok rá, de ő csak megrázza fejét és továbbra is a padlót fürkészi.
— E-ez annyira kínos bazdki, Jacks én annyira sajnálom, nem akarom, hogy emiatt undorodj tőlem, akár egy perc erejéig sem — néz végre rám kétségbeesetten és én ezt a pillantot kihasználva rányomom ajkaim az övéire, ezzel elhallgatatva őt. Csak egy apró puszi, csak egy apró nyalintás és már is elhajolva emelem szám elé kezemet, hisz borzasztóan zavarban vagyok, nem mindennap csókolja meg valaki a legjobb barátját, úgy, hogy kibaszottul élvezi is.
— Jacky..— mered rám Nate kigúvadt szemekkel, vörös arccal és nyáltól csillogó szájjal. — A kurva faszomba már, totál kikészítessz — szitkozódik durva hanggal, mire meglepetten emelem fel a fejem, hogy mégis mi lelte ilyen hirtelen, de csupán egy kutakodó nyelvet érzek meg a számban és erős karokat a derekamon. Nate annyira heves, annyira sexi, ahogy szinte teljesen magához présel, érzem nekem nyomódni nadrágján át meredező farkát, amely picit meg is ijeszt, hisz soha nem csináltam még ilyet sráccal, sőt eszem ágában sem volt, és még most sem tudom elhinni, hogy ezt műveljük a szobámban fényes nappal, de amikor elkezdi simogatni hátam hatalmas tenyerével, nyelvével pedig olyat művel, hogy lábaim majd összecsuklanak a gyönyörtől, szépen lassan minden kimegy a fejemből. Nate szabályosan uralkodik felettem, erre nincs jobb szó és annyira baszottul jól csókol, hogy egy szempillantás alatt vesztem el a fejem és viszonzom csókját még nála is hevesebben, harapom, szívom nyelvét-ajkát egyaránt. Képtelen vagyok leállni, annyira beindít, annyira elvarázsol, hogy képes lennék egésznap a szájában lenni. Érzem, ahogy minden megszűnik körülöttem, az idő, a hely, a világ csak Nate és én vagyunk.
Mit gondoltok, az első csókjukról?🥳
BINABASA MO ANG
Több mint barátság
Teen FictionJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...