Nathan– Gyere már haver.– kiáltok oda grimaszolva Jackynak, megpróbálva elszakítani őt Nerától.
És igen megint ez a kibaszott Néra. Már kurvára elegem van belőle, meg abból, hogy folyton Jakcyn lóg, jó a barátnője de akkoris. Tisztára tapadós a csaj.
Képzeletben már 25x megcibáltam.Wow Nathan, de kedves vagy.
Most legszívesebben odamennék hozzájuk, majd lemsárolnám Jackyt, Nérát félrelökve a fenébe, tudatva mindenkivel, hogy ő az enyém és SENKI másé.
Nos igen, üdvözöllek titeket Nathan saját szereplésű meleg szappanoperájában.
– Megyek már.– nevet fel Jakcy, majd egy utolsó csókot nyom Néra szájára. Grimaszolva elfordulok.
Ahh faszom, ezt nehezebb kibírni, mint gondoltam.
Nagyot sóhajtva indulok el a folyosón Jackyt otthagyva, amin megint 2000 ember beszélget. Én mondom, hogy ez a hely kész társalgó baszod. Úgy utálom, amikor egy helyben megállnak dumálni. Hát kurvára nem csesszétek meg. SZEDJÉTEK A ROHADT LÁBAITOKAT.
Hirtelen egy kezet érzek meg átdobva vállamon, majd oldalra fordítva fejem realizálom, hogy Jakcy az, akinek időközben sikerült utol érnie.
– Mi a baj haver, csak nem havi BAJ?.– kérdezi Jakcy vigyorogva, megpróbálva rájönni mi is a bajom.
NÉRA A BAJOM BASZOD.
– Kurva vicces vagy langyikám.– legyintek kezemmel gúnyosan vigyorogva, majd megszaporázom lépteimet.
– Tudom, hogy vicces vagyok flegma hercegnő.– mosolyog rám szemtelenül.
Hitetlenkedve nézek rá.
Most komoly?– Hercegnő?.– horkantok fel.– azt te vagy te kis pisis.–vigyorgok rá szélesen, mire megforgatja szemeit, majd szabad kezével tarkón csap.
Felnevetek gyenge ütésétől, amiért még egy ütést kapok csak most mellkasomra.
Igazából nem is számít mit tesz, csak érjen hozzám.
Ugh Nathan, mi a fasz?
– Amúgy, hova-hova ez a nagy sietség tesó.?– kérdezi Jakcy ráncolt szemöldökkel, megpróbálva rájönni, hogy miért is megyek ilyen gyorsan.
– Hugyozni.– adom az egyszerű választ.– kurvára kell már.– mondom tettetett szenvedéssel.
– Segítseg tartani?.– kérdezi kaján vigyorral az arcán, miközben fel-le húzogatja szemöldökeit.
Kérdését hallva megtorpanok, majd értetlenkedve vezetem rá tekintetem.
Ő most tényleg..?!– Haver baszod csak vicceltem.– nevet fel, látván elképedt arcomat.– látnod..kellett...volna a pofádat.– csapkod hisztérikusan ez az idióta, miközben már a hasát fogja a nevetéstől.
Megforgatom szemeim retaldságán, majd vállon boxolom ezt a seggfejt.
Nem tudom nem észrevenni, ahogy már ennyitől is kicseszett gyorsan ver a szívem.
MERT BASSZÁTOK MEG KURVÁRA AKARTAM, HOGY MEGÉRINTSEN.Igen, aztmondtam h hosszú lesz, de nem tetszett, amit megírtam, szóval csak ennyit tettem ki belőle.
STAI LEGGENDO
Több mint barátság
Teen FictionJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...