NathanÉs igen, megint a kibaszott Néra. Komolyan mondom ennek a csajnak mindenhol ott kell lennie? Azt hittem végre kettesben tudok maradni Jakcyvel, anélkül, hogy ez a kurva bekvarna.
Mégis mit képzeltem?
Ahh FASZOMAT MÁR, ez nem igazság. Vele akarok lenni, csak VELE.
– Edzőbá.– kezdi Harry, mire felkapom a fejem. – a szurkolólányok is velünk tartanak, nem?– kérdezi reménykedve, megpróbálva rájönni, hogy tényleg jönnek-e vagy sem.
– Igen, ez a másik dolog amiről beszélni szerettem volna veletek – sóhajt, majd folytatja, miközben egyik lábát felteszi a székre– ez kizárólag csak fiús tábor, tehát nem tartanak velünk, szóval a farkatokat a gyatyában tartani, oké?.– néz ránk fenyegetően, mire a többieknek rögtön elszállt a jókedvük– főleg te, Nathan fiam.– mutat rám pici mosollyal az arcán.
– Uh, nehéz feladat lesz uram.– jelentem ki fejemet rázva, enyhén szomorkás hangnemmel, miközben belül ORDÍZTOM AZ ÖRÖMTŐL. KOMOLYAN NEM JÖNNEK VELÜNK? WOW.
EZT EL SEM HISZEM BASZOD.– 1 hét Mrs. Hamilton nélkül, hogy fogod ezt kibírni Jakcy? – szól be tettetett szenvedéssel a hangjában Jace, mire csak megforgatom szemeimet, majd értetlenkedve nézek rá.
Nem látják egymást 1 hétig. Jó, és akkor mivan?
– Eltelik majd– ránt vállat–addig is itt van nekem ez a fasz.– boxol vállba mosolyogva.
Miért kell Jakcynek ennyire de ennyire édesnek lennie? Szerintem nincs a földön még egy ilyen aranyos, kedves, édes srác, mint ő de tényleg.
– AHHW langyikáám.– húzom magamhoz vigyorogva a meghatódottságtól.
– Te vagy az haver.– grimaszol és össze-vissza borzolja hajamat.
Harry somolyogva nézi jelentünket és nem bírja megállni, anélkül, hogy ne szóljon be.
– Menjetek már szobára tubicáim.– nevet fel az öltöző másik végéből.
Ó, ha tudnád mennyire de mennyire szeretnék.
– Legalább nekem lenne kit szobára vinni.– vágok vissza gúnyosan mosolyogva, mire azonnal lefagy a vigyor az arcáról.
Szegénynek nincs szerencséje a lányokkal, ezért mindig érzékenyen érinti ez a téma, amit én ki is használok rendesen.
Azta Nathan, de jó barát vagy, komolyan.
Hogy Jacky mit csinál? Csak nevet az egészen, aminek örülök, mert legalább nem tartja undorítónak, hogy konkrétan arról beszélünk, hogy megbaszom.
Mondjuk annyira de annyira jó len–.
– Kapd be te gyökér.– mutat be megsértődve, mire szívemhez teszem a kezem, utalva arra, hogy most "mennyire" megbántott.
Csúnyán nézve ránk, hagyja el az öltözőt a pályára sietve, mire már csak én és Jakcy maradtunk.
– Idióták.– nevet Jakcy, majd fejét megrázva fordul teljes testével felém.
– Még szobára vihetlek, úgy vigyázz.– húzom fel szemöldökeimet vigyorogva, mire csak megforgatja szemeit és kezével legyint egyet.
– Az a farok még kielégíteni se tudna haver.– nevet fel saját viccén, de én baszottul nem nevetek, hanem ledermedve figyelem őt.
Ez most komoly?
– Ezt mégis hogy értsem?.– nézek rá számonkérően. Ő most tényleg azt mondta, hogy a farkam nem elég jó?
– Úgy, ahogy mondtam.– ránt vállat, miközben vigyora egyre csak szélesedik.
Hitetlenkedve nézek rá.
– Hülye vagy haver.– rázom meg fejem, majd felállok, hogy a pálya felé vegyem az irányt.
Miért kell belekeverni a farkamat?
– Ezért szeretsz, nem?.– kérdezi játékosan mosolyogva, miközben ő is feláll és mellém lépve átkarol.
Felé fordítom fejem.
Olyan gyönyörű. Egy angyal ez a srác komolyan mondom.– Igen, ezért is szeretlek.– bukik ki belőlem a válaszom, majd hirtelen én és Jakcy csak néztük egymást. Gyönyörű szemei az enyémekbe olvadtak. Olyan közel volt és mégsem érinthettem meg. Elegem van abból, hogy csak nézem. Megakarom csókolni, ölelni, puszilgatni, ahol csak lehet. Felszeretném fedezni teste minden egyes zugát, de nem lehet, baszottul nem lehet.
A KURVA ÉLETBE.
Egy váratlan mozdulattal elfordítom a fejem, ezzel megszakítva a szemkontaktust.
– Menjünk, mert az edzőbá, ha késünk lefutattja velünk a maratont.– mondom nevetve, miközben elindulok az ajtó felé.
– Hé haver.– szól Jakcy, majd átöleli vállamat.– nincs kedved ma nálam csövezni?úgy is péntek van, szólva éjszakára is maradhatsz.– ránt vállat vigyorogva, majd várakozóan néz rám.
ÁLMODOM?
Jakcynél aludhatok? Ez most komoly?
IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN.
ROHADTUL IGEN.– Persz–.
Hirtelen csap arcon a felismerés.
Kendra.
Baszki, totálra elfelejtettem.
El kell mennem hozzá, ha már megbeszéltük.FASZOMAT. EZ NEM LEHET IGAZ.
– Sajnálom haver.– grimaszolok.– Kendra...tudod.– értetlenkedve néz rám, majd pillanatokkal később realizálja, hogy mi is van. Annyira fájt ezt kimondani, de nem tehettem mást, ez a suli kurvája, ki tudja mit művel, ha nem megyek el hozzá és baszom meg.
És amúgy is, játszanom kell a sexörűlt heterót, mert hát én vagyok NATHAN a hímkurva.Jó életem van, mi?
Szerintem is, mit ne mondjak.Jakcy megforgatja szemeit, majd kifejezéstelen arccal néz rám.
– Ha nem akkor nem.– ránt vállat.– majd elmegyek Nérához, úgyis rég voltunk már kettesben.– mosolyog, majd háton paskolva kikocog az öltözőből.
Lesokkolva nézek utána.
NEM NEM NEM, nem akarom,hogy vele legyen.
Azt akarom, hogy VELEM töltse a hétvégét és hagyja azt a nemribancot.
ESTÁS LEYENDO
Több mint barátság
Novela JuvenilJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...