Jackson
Lesokkoltam..Mit keres ő itt? Soha nem láttam még az iskolában..na jó, kurva nagy iskola, de rá tuti emlékeznék..várj mi?! Dehogy is!
– Igenis, edzőbá!– Semmi kedvem ehhez az egészhez..
Nathan megindult felém, én meg ösztönösen léptem egyett hátra, amin persze ő csak jót mosolygott..Mekkora rohadék, remélem nincs semmi tehetsége, nem akarom a csapatomba látni..Tudom köcsög vagyok, de na ez van, ezt kell szeretni
– Szevasz, nyálcsorgtó srác.– konkrétan köpni-nyelni nem tudtam. Mi ez a megszólítás??
Nem akartam elpirulni, de basszus sikerült, az arcom kb olyan lehetett, mint egy paradicsom..
– F-fogalmam sincs, hogy miről beszélsz, ja és amúgy Jackson a nevem, de már hallotad..– basszus dadogtam, ez nagyon ciki..– Hallotam, de nekem a nyálcsorgató jobban tetszik.– ezeket elmondván kacsintott egyett..KOMOLYAN KACSINTOTT??
– Jackson..fogd már fel..tagoljam le a betűket?– néztem rá, amolyan miafasz arccal.
– Tudom, nem vagyok hülye, de tegnap úgy csorgattad a nyálad utánam, hogy azthittem ott folysz el.– a vigyora fülig ért, majd elkezdett nevetni..
Bazdki,bazdki,bazdki..miafasz, dehogy csorgattam.. ez totál hülye..
– Nem utánad, nem vagyok meleg, tökfej–forgattam meg szemeim– a barátnőmön gondolkodtam, és azon mennyire is szeretem őt..
Fogalmam sincs miért mondom most ezt el neki, hisz nem tartozom magyarázattal, de mégis olyan nehéz, nehéz volt kimondani az utolsó szavakat..
MI TÖRTÉNIK VELEM?– Neked van barátnőd, langyika?mert én ezt kötve hiszem.–mondta nevetve..a nevetése valami elképesztő aranyos..
Mi? Nem kicsit sem az..
És mi az, hogy langyika??– Nem tudom, honnan jött ez a név, de ne használd többet, és igen van egy barátnőm, akit imádok.–mondtam önelégült mosollyal az arcomon..
– Én meg a római pápa vagyok..–ez a fiú tényleg ennyire érthetetlen?–azt tudom, hogy te vagy a suli úgymond "'menő" fiúja,bár látszik is rajtad..– jól láthatóan végigmért, aminek hatására enyhe pír lepte el arcomat..
ESTÁS LEYENDO
Több mint barátság
Novela JuvenilJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...