Jackson
Álmodom?
Most tényleg azt mondta, hogy aludjak vele?– Mi bajod haver?– nézek rá értetlenkedve, megpróbálva rájönni arra, hogy mégis miért szeretné, hogy vele aludjak.– miért akarod, hogy veled aludjak?– ráncolom szemöldökeim válaszra várva.
– Merthh úgyish messze laksz, akkor meg miérth neh?.– mondja vigyorogva, miközben szemei csukva vannak.
– Biztos drogoztál is az ital mellé.– húzom fel nevetve szemöldökeim, miközben játékosan megpaskolom arcát.
– Akkor maradsz, kérlekh?– szegezi rám tekintét, válaszra várva.
Ahh faszom.
IGEN.Érzem, ahogy arcom újból kezdd felhevülni, ha arra gondolok, hogy egy ágyba fogok aludni Nattel, de rögtön elbizonytalanodtam, mert nem értem miért is zavart ez. A lányok is szoktak egy ágyba aludni, ilyen csajos pizsipartin nem?
Sőt én is aludtam már Harrval egy ágyban mikor még kicsik voltunk.Akkor most mi a baj?!
–Igen haver maradok.– sóhajtok egyett szememet forgatva.
Nate erre a kijelentésemre csak vigyorog, miközben szemöldökét fel-le húzogatva pasokolja meg a mellette levő helyet, utalva arra, hogy oda feküdjek.
Már sokszor megkérdeztem tőletek, de most is megfogom.
Miért is barátkozom én ezzel az idiótával?Fejemet rázva gyorsan leveszem cipőmet és dzsikemet, amiket szépen el is hajítok az egyik sarokba.
Ilyen egy rendezett 17 éves tini nem?
Nincs kedvem megkerülni az ágyat, ezért gondolván arra, hogy Natet úgysem zavarná és amúgyis tiszta káó a gyerek, átmászok rajta.
Felteszem lábamat az ágyra, mire Nate szemöldökét felhúzva néz rám, megpróbálva rájönni, hogy mégis mi az istent csinálok.
– Ne nézz így rám haver, kurvára nincs kedvem megkerülni az ágyat, ezért most szépen átmászok rajtad.– mondom vigyorogva, majd felmászok Nate mellé és mikor lépnék át rajta, elvesztve egyensúlyom egyenesen Natere esek.
Tejóég, tejóég, tejóég.
Miért?!
Arcunkat csupán néhány centi választja el egymástól, ilyen közelről tengerkék színű szemei az enyémekbe olvadnak. Hirtelen Nate és én csak nézzük egymást.
Pillanatokkal később tekintetem akaratom ellenére is a kurvasexyéscsodálatos ajkaira téved.
Igen az ajkaira..fiú létére gyönyörű ajkai vannak.
Elképesztően vastagok.Állj Jacky!
Most komolyan az ajkait bámulom?
Mi a fasz?!Tekintetemet elszakítva szájától, vezetem vissza szemeire, amelyekben egyaránt fedezek fel meglepődöttséget..és csodálatot.
Szemei egyik pillanatról a másikra sötétülnek el és ajkait kaján vigyorra húzva löki csípőjét az enyémnek.
Szemeim konkrétan majd kiesnek a helyükről.
Mi a kurva életet csinál Nate?!
És mi a kurva életet csinálok én?Hiába nem akarok akkor is felsóhajtok a váratlanul jött kibaszott jó érzésre, mire Nate ajkai büszke vigyorra húzodnak.
– Mit szeretnél Jacky?-.kérdezi enyhén rekedt hangon Nate, miközben még egyett lök csipőjével.
Villámként csal belém a felismerés, hogy élvezem a kialakult helyzetet.
Faszom, faszom, faszom.
Tejóég.
Mi történik?
Mi az isten?!Realizálva, hogy mi mit is csinálunk éppen megrémíszt és teljesen összezavar. Egy hirtelen tett mozdulattal felpattanok az ágyról. És szemöldökráncolva nézek Natere.
– Mi a rohadt faszt csinálsz te barom?.–kérdezem idegesen, próbálva rájönni mit is csinál.
Hogy miért is vagyok ideges?!
Mert kurvára tetszett és nem akartam abbahagyni.
Értitek?!Basszus tisztára elment a józan eszem a legjobb haverom miatt.
Grat Jackson.– Te bámultad az ajkaimat, magadra vess szépszemű.– mondja Nate vállat rántva.
– De ezt mégis hogy gondoltad, mert ez baszottul meleges volt.– szúrós szemekkel nézek rá, megpróbálva rájönni, hogy mit is akart ezzel elérni ez a hülye.
– Leszarohmm.– nyújtja el a szót Nate, majd hátat fordítva nekem, már csak azt veszek észre, ahogy egyenletesen szedi a levegőt.
Baszott jó, hogy belaudt..
Bár kicseszettül részeg volt, lehet azthitte, hogy egy csaj vagyok?!Basszus tényleg.
Mert hát mégis miért is csinálta volna?
Vagy baszakodásból vagy azért, mert azthitte, hogy egy dugásra való kurva vagyok.
Hisz Nate csak alig pár hete van a sulinkban és sztm a csajok felét már ágyba vitte.Hogy lehet valaki ennyire kanos állat?!
Szememet megforgatva kerültem meg ágyát, majd én is lefeküdtem mellé, mert nem azért, hogy mondjam de KURVÁRA fáradt vagyok.
És hogy miért is vagyok az?
Kezdjük ott, hogy hajnali 4 óra, és most nem azért, de nekem kellett hazacipeljek egy izomagyat, még mindig fáj a hátam emiatt a seggfej miatt.
Reggel tuti úgy keltem fel, hogy beleboxolok a hasába.
Hmm ez nem is olyan rossz ötlet, gondoltam magamba vigyorogva, mint egy hibbant.Háttal feküdtem Natenak bosszúmat tervezgetve amikor is egy hirtelen mocorgásra lettem figyelmes.
Megfordulva próbáltam rájönni, hogy mégis mit csinál már megint ez a szerencsétlen.– Baszottul meleghem vhhan.– nyögi Nate csukott szemmel grimaszolva, majd egy váratlan mozdulattal lekapja magáról pólóját és elhajítja fasz se tudja hova, ezek után pedig rögtön be is alszik.
Arcom izmos felsőtestét látva, felvette MÁR megint azt a jól ismert piros színt.És ismét elbizonytalanodtam, nem értem miért zavar, hisz láttam már félmeztelen nem is egyszer, istenem tesi előtt és után mindig leveti felsőjét.
Akkor most miért gondolom izgatónak?!
– Geci.– suttgom magamba sóhajtva, majd tekintetem ismért mellkasára vándorol.
Meg kell hogy mondjam Natenak fantasztikusan gyönyörű felsőteste van.
És most, hogy nézem de tényleg nézem, ahogy kockái megfeszülnek, amelyek egészen hasáljáig tartanak..Jacky megint mi a fasz?!
Realizálva, hogy MEGINT kurvára lecsekkoltam álmában felsőtestét, egy hirtelen mozdulattal visszafordulok, hogy ismét háttal legyek Natenek.
Ez annyira KÍNOS.
Konkrétan legeltettem rajta a szemeimet.Úristen Jacky!
Mi a jó édes élet van veled?!De mondjuk a lányok is mindig nézik egymást melleit, hogy kinek mekkora, meg persze egymás alakját és testét, szóval nincs ok az aggodalomra, mert ez teljesen normális igaz? IGAZ?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Több mint barátság
Ficção AdolescenteJackson az iskola népszerű fiúja.Övé a suli legszebb csaja,magáénak tudhatja az amerikai foci csapatkapitányánák címét is..Az a tipikus legjobb. Váratlanul betoppan az életébe valaki, valaki aki mindent megváltoztat, akinek a neve Nathan. De van val...